Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Israëlisch leger vernielt 30 huizen in Gazastrook !

Pagina's : [1] 2

sword
20-01-2004, 16:05

Het Israëlische leger heeft dinsdag zeker 30 Palestijnse huizen vernield in Rafah, in de Gazastrook. Ook een moskee werd met de grond gelijkgemaakt. Dat hebben ooggetuigen gemeld. Volgens de ooggetuigen gaf het leger de bewoners van de huizen slechts kort de tijd om hun spullen bij elkaar te rapen en de huizen te verlaten. Een woordvoerster van het Israëlische leger verklaarde dat militanten elke avond uit de huizen schoten naar Israëlische soldaten die aan de grens met Egypte gestationeerd zijn. Nog volgens de woordvoerster waren de huizen onbewoond en werden ze gebruikt als beschutting om antitankraketten af te vuren en handgranaten te werpen naar Israëlische soldaten. (DWM/LUM) (Belga) Elke dag wordt elk spatje palestijnse hoop met de grond gelijk gemaakt............. sjeik Yassin, ga uw gang ! :zwaai: Sword

hafiberber
20-01-2004, 16:15
nou als dit geen oorlogsmisdaden zijn?ze lijken verdomd veel op nazi-praktijken

hafiberber
20-01-2004, 16:19
ik zou willen weten hoe die schoften in tel aviv zich voelen om kinderen,vrouwen en bejaarden dakloos te maken in eigen land. proficiat sharon en zijn rechtsextremisten

Khanoussi
20-01-2004, 16:28
Origineel gepost door goddeloos Typisch voor de anti-semieten hier: Een lading Palestijnse stenen hebben meer waarde dan Israëlisch leven. eens en oneens , tuurlijk heeft een leven meer waarde dan een paar stenen , maar wat zou jij doen als je thuis komt en je huis is weg ? Kunnen ze niet lekker een hele hoge muur om israel en Palestina heenbouwen , groot net er over heen , ik word zo langzamerhand een beetje moe van Israel/Palestina http://forum.fok.nl/i/s/yawnee.gif http://forum.fok.nl/i/s/sleepey.gif

AlHoceima_Leila
20-01-2004, 16:48

Origineel gepost door sword Het Israëlische leger heeft dinsdag zeker 30 Palestijnse huizen vernield in Rafah, in de Gazastrook. Ook een moskee werd met de grond gelijkgemaakt. Dat hebben ooggetuigen gemeld. Volgens de ooggetuigen gaf het leger de bewoners van de huizen slechts kort de tijd om hun spullen bij elkaar te rapen en de huizen te verlaten. Een woordvoerster van het Israëlische leger verklaarde dat militanten elke avond uit de huizen schoten naar Israëlische soldaten die aan de grens met Egypte gestationeerd zijn. Nog volgens de woordvoerster waren de huizen onbewoond en werden ze gebruikt als beschutting om antitankraketten af te vuren en handgranaten te werpen naar Israëlische soldaten. (DWM/LUM) (Belga) Elke dag wordt elk spatje palestijnse hoop met de grond gelijk gemaakt............. sjeik Yassin, ga uw gang ! :zwaai: Sword zo erg man :traan2:

hafiberber
20-01-2004, 17:31
GAZA wordt een grotere ghetto dan warschauw . de palestijnen zijn terecht DE SLACHTOFFERS VAN DE AFGELOPEN EEUW.

AAAbracadaver
20-01-2004, 17:42
Origineel gepost door hafiberber GAZA wordt een grotere ghetto dan warschauw . de palestijnen zijn terecht DE SLACHTOFFERS VAN DE AFGELOPEN EEUW. Nou, nou dat is wel erg kort door de bocht. Als het op het aantal slachtoffers aankomt worden ze ruim ingehaald door anderen, neem alleen de aardbeving in Iran al. Misschien kan je beter stellen dat de moslims de slachtoffers van deze eeuw zijn. En waar ze dat aan te danken hebben laat ik maar even in het midden. Maar goed de eeuw is nog jong dus wie weet.....

hafiberber
20-01-2004, 18:29
palestijnen zijn niet alleen qua aantal maar ook wat betreft misdaden die tegen hen zijn begaan, ik heb het niet alleen over aantallen maar aan de willekeur waaraan ze bloot staan;van zee beschoten,via de lucht,leiders geliquideert,van eigen land bestolen,geen internationale bescherming,geen status,miljoenen vluchteling gemaakt,duizenden zitten gevangen in strafkampen in israel,geen paspoort of enog documenten voor burgers,geen vrijheid,ommuurd,verjaagd van grond,vernederd sinds 1948, ze worden door extreemrechtse joden bedreigd met deportatie enzenz.

Danielle2
20-01-2004, 18:35
Origineel gepost door hafiberber GAZA wordt een grotere ghetto dan warschauw . de palestijnen zijn terecht DE SLACHTOFFERS VAN DE AFGELOPEN EEUW. Hahaha! IK ben het slachtoffer van de eeuw, mijn fiets is gejat!!

doc25
20-01-2004, 18:40
Origineel gepost door Danielle2 Hahaha! IK ben het slachtoffer van de eeuw, mijn fiets is gejat!! koop een nieuwe met je vergoeding van het CIDI :rolleyes:

hafiberber
20-01-2004, 18:41
jaja danielle2 maak daar maar grappen over ,jouw familie hoeft dat niet mee te maken.of zit jouw familie bij die moordenaarsbende in tel aviv? zo te zien heb je geen schrijntje medeleven ik zou dan ook nooit rouwen om jouw soort slachtoffers in een opgeblazen bus.

klonbyz
20-01-2004, 18:51
Ik begin steeds meer een voorstander van het klonen van mensen te worden.

black_beauty
20-01-2004, 19:56
Origineel gepost door goddeloos Typisch voor de anti-semieten hier: Een lading Palestijnse stenen hebben meer waarde dan Israëlisch leven. Jij begrijpt er helemaal niks van he... nee erger nog, wil het niet begrijpen. Zou graag jou kop wilen zien als er een lading stenen ( jou thuis genaamd) naar bendeden ziet donderden, door een volk dat al 50 jaar lang 'ladingen stenen' verwoest achterlaat.

black_beauty
20-01-2004, 19:59
Inderdaad Sjeik Yassin, ga inderdaad uw gang..... en als u toch bezig bent; dr zitten me hier toch een paar 'goddenlozen'............

babyvanbelisma
20-01-2004, 20:01

Het is niet alleen een lading stenen. Die 'lading stenen' was wel de eerste levensbehoefte van veel mensen, naast voedsel en drinken. Waar gaan ze nu beschutting zoeken? Waar houden ze zich warm? Waar zorgen ze voor hun kinderen? Dit is meer dan een stapeltje stenen, dit gáát juist om mensenlevens....en dan nog wel onschuldige mensen, die helemaal geen oorlog willen. De meest mensen willen gewoon met rust gelaten worden en dat is nu net wat er niet gebeurt. Allah swt, wees met de slachtoffers van de oorlog in palestina, amien!

Pagina's : [1] 2