Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Russisch meisje heeft X-ray ogen.

Pagina's : [1] 2

Jupiter
20-01-2004, 13:12

Meisje met X-ray ogen De artsen in Rusland staan voor een raadsel nu is gebleken dat een Russisch meisje in staat is in het mensenlichaam te kijken met haar blote ogen. De 16-jarige Natalia Demkina kan, door gewoon naar een mens te kijken, de organen zien. Ook kan ze vaststellen of de persoon ziek is en zelfs welke ziekte hij onder de leden heeft. Copyright © 2004 NU.nl - Scio melius

babyvanbelisma
20-01-2004, 13:14
subhanallah!! Neeeeee, meen je dat nou!!!! Die woont zeker bij tjernobyl in de buurt!!! Zo maar dat is wel handig hoor!!

Jupiter
20-01-2004, 13:17
Handig?? niet altijd. Zo kan ze volgens mij ook zien dat iemand nodig naar de WC moet.......... :D

Ouidath
20-01-2004, 13:18
subhanallah een paar jaar terug was er ook al zoiets merkwaardigs een meisje dat glazen tranen had:eek:

tetouani79
20-01-2004, 13:30

Origineel gepost door Ouidath subhanallah een paar jaar terug was er ook al zoiets merkwaardigs een meisje dat glazen tranen had:eek: hahaha dat had ik ook gezien, maar achtefa bleek dat zij zelf glas in haar ogen deed. daar zijn ze later achter gekomen en zij gaf het toe ook :D

Ouidath
20-01-2004, 13:44
:eek: subhanallah waar haalde ze het lef vandaan om dat in haar ogen te droppen:eek:

Jupiter
20-01-2004, 13:46
Origineel gepost door tetouani79 hahaha dat had ik ook gezien, maar achtefa bleek dat zij zelf glas in haar ogen deed. daar zijn ze later achter gekomen en zij gaf het toe ook :D Bedoel je te zeggen dat deze meisje rontgen-apparatuur achter haar ogen heeft verstopt??

tetouani79
20-01-2004, 13:46
Origineel gepost door Ouidath :eek: subhanallah waar haalde ze het lef vandaan om dat in haar ogen te droppen:eek: het was een schreeuw om aandacht. kinderen die aandacht tekort komen doen er alles aan om aandacht te trekken, vandaar. maar deze rusische!!!??? het kan volgens mij wel. er werden daar in rusland zoveel proeven uigevoerd wat een mens kan doen muterenl.

tetouani79
20-01-2004, 13:48
Origineel gepost door Jupiter Bedoel je te zeggen dat deze meisje rontgen-apparatuur achter haar ogen heeft verstopt?? hahahaha zo dom ben ik ook weer niet. ik heb het alleen over de andere die glas uit haar ogen kon halen. die stoptte het erin. van deze weet ik niks en lees het voor het eerst hier :D

babyvanbelisma
20-01-2004, 13:50
Ja zo'n gave is niet altijd makkelijk maar je kan er wel goed mee doen, want je ziet bijvoorbeeld als iemand ziek is, terwijl dokters er misschien nog niet op gelet hadden. Je kunt zo levens redden.

Jupiter
20-01-2004, 13:51
Ik denk ook aan zoiets. Meer waarschijnlijk het gevolg van radio-actief afval waardoor een bepaald gen die de mens niet gebruikt, maar bij haar actief werd. 2 weken geleden was er op tv een baby te zien met 2 hoofdjes. Geen siamese tweeling maar een normaal lichaam met een extra hoofd. Ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen.

11ira
20-01-2004, 14:51
Ach je weet maar nooit waarmee ze in Rusland bezig zijn. Misschien zijn ze bezig met een of ander X-menproject :hihi:

Peridot
20-01-2004, 15:15
Als je rontgenogen heb en door alles heen kijkt, loop je dan steeds met je knar tegen een muur op?

freemale
20-01-2004, 15:17
Dit is echt een broodje aap verhaal!

AlHoceima_Leila
20-01-2004, 16:45

freaky hoor :D

Pagina's : [1] 2