Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het moet eruit: Ik ben al 2 jaar gelukkig getrouwd!!!

Pagina's : [1] 2 3

SweetRose
02-10-2002, 20:58

sorry mensen!!! na al die maanden vond ik wel dat het tijd was dat jullie het wisten!! ik ben al twee jaar gelukkig getrouwd met een jongen uit antwerpen!!!! sorry sorry sorry!! zo dat weten jullie dan ook al...:D :D :zwaai: xxx

Dida
02-10-2002, 21:01
JIJ LIEGT ! Ciao Baby ;)

BENTGHATAR
oooooooooooooooh wat leuk gefeliciteerd ewa vertel wie is het hoe is hij hij is toch wel lief voor onze zina anders anders......................... gaat hij eraan

SweetRose
so farD een getrouwde meid mag geen beste vriendin hebben of wat??!! :D xxx

SweetRose
02-10-2002, 21:02

Origineel gepost door BENTGHATAR oooooooooooooooh wat leuk gefeliciteerd ewa vertel wie is het hoe is hij hij is toch wel lief voor onze zina anders anders......................... gaat hij eraan hij is een leuke lieve eerlijke kerel...ieder meisje zou er zo één moeten hebben...hij is 1 uit de duizend!!! :D xxx

SweetRose
02-10-2002, 21:04
Origineel gepost door FarD Nee lieverd, dat bedoel ik niet. Ik moest even weten wie je precies was. Dus dat ben jij toch. Heb ik toch de juiste persoon voor me. Alhamdoelillah dat je gelukkig getrouwd bent, als je niet liegt. Zo ja, insallah dat dat nog zal komen dan. ;) thx xxx

BENTGHATAR
02-10-2002, 21:04
Origineel gepost door zin 'n midar hij is een leuke lieve eerlijke kerel...ieder meisje zou er zo één moeten hebben...hij is 1 uit de duizend!!! :D xxx soosooo jij hebt gelukt maar dat verdien je ook toch. uhhhhhhhh heeft hij heel toevallig een broertje :D

SweetRose
02-10-2002, 21:05
Origineel gepost door BENTGHATAR soosooo jij hebt gelukt maar dat verdien je ook toch. uhhhhhhhh heeft hij heel toevallig een broertje :D Tuurlijk heeft ie broertjes...amai zeg..Echt knappe hoor!! :D maar die houden liever van lieve brave meiden...Niet zo echt van meiden die vechten en Ghatar zijn....:D xxx

BENTGHATAR
02-10-2002, 21:11
Origineel gepost door zin 'n midar Tuurlijk heeft ie broertjes...amai zeg..Echt knappe hoor!! :D maar die houden liever van lieve brave meiden...Niet zo echt van meiden die vechten en Ghatar zijn....:D xxx sooooooooo man je maakt me helemaal zenuwachtig. je hbet toch wel foto's van hun uhhhhhh zin wie zeg dat ik ghatar ben dat is maar een nickname in het echt ben ik echt onwijs lief braaf aardig grappig leuk schattig :)

SweetRose
02-10-2002, 21:11
Origineel gepost door BENTGHATAR sooooooooo man je maakt me helemaal zenuwachtig. je hbet toch wel foto's van hun uhhhhhh zin wie zeg dat ik ghatar ben dat is maar een nickname in het echt ben ik echt onwijs lief braaf aardig grappig leuk schattig :) Nice Try...:D :zwaai: xxx

yasmine85
02-10-2002, 21:13
gelukkig getrouwd.... :D ik ben echt happy voor je (alhoewel het volgens mij in je dromen is.. :p) en die broertjes, die willen mij toch wel....??? ik ben heel lief en braaf..... :D kiss

BENTGHATAR
02-10-2002, 21:14
Origineel gepost door zin 'n midar Nice Try...:D :zwaai: xxx :huil: :huil: :huil: :huil: waarom geloof je me niet het is echt waar vraag maar aan iedereen.

SweetRose
02-10-2002, 21:18
Origineel gepost door yasmine85 gelukkig getrouwd.... :D ik ben echt happy voor je (alhoewel het volgens mij in je dromen is.. :p) en die broertjes, die willen mij toch wel....??? ik ben heel lief en braaf..... :D kiss ja en waarom zou ik niet getrouwd kunne zijn...:kwaad: nou goed om te weten dat je me niet gelooft :( :( die broertjes...zijn niet voor jou.. je moet echt heeeeeeeeel lief en braaaaaaaaf zijn....kzal wel zien wie hier opt forum het best bij hen past... ze hebben een zacht karakter...zo zijn die van aard...ik vind die ongeloofelijk ik kan er niets aan doen...was iedereeeen maar zoo!! For my sweety :verliefd: i love ya honeybeeeeeeeeeee :D xxx

SweetRose
02-10-2002, 21:19
Origineel gepost door BENTGHATAR :huil: :huil: :huil: :huil: waarom geloof je me niet het is echt waar vraag maar aan iedereen. BEKIJK JE EIGEN ONDERTEKENING DAN EENS !! :D xxx

laboudanda
02-10-2002, 21:21

Eh en waarom vertel je het NU?? als die manneke van jou ZOOO lief en pipi..en TIKI...en noem maar op is.. Schaam je je ervoor OR what? 2 jaar lang....ach..live happy ever after....

Pagina's : [1] 2 3