Bekijk originele versie : Rare Liefde..of Toch niet.
Salaam Mensen..
Als je van iemand houd..dan is het normaal dat je blij en opgetogen bent als je die iemand tegenkomt.
Wel..er zijn mensen die waanzinnig van iemand houden..maar ze laten het nooit aan die persoon zien..ze spotten en vervelen die persoon tot ergernis toe.
Nu komt het..de ander persoon doet juist hetzelfde..deze is ook gek van de eerste..en doet ook wat de andere met zijn persoon doet..vervelen en spotten..
Deze mensen zijn gek op elkaar..als er de kans zou zijn aten ze elkaar op door het liefdesvuur die tussen hen bestaat..
Raar..maar deze mensen bestaan..hoe meer ze de ander het moeilijk maken, hoe vuriger en krachtiger hun liefdesdrift voor deze wordt.
Deze mensen hebben het meeste PASSIE met elkaar.
UITEINDELIJK zal de BOM ontploffen als ze erachter komen dat ze VAN ELKAAR HOUDEN.
LET MAAR OP..ze zullen dan IN VUUR EN VLAM STAAN.
Ciao baby ;)
yasmine85
02-10-2002, 20:13
tja...zulke mensen bestaan inderdaad.... of ze spelen soort van "hard to get" oid....
maar ja.... als ze zich zo willen gedragen moeten ze dat vooral doen.... alleen kan het inderdaad zo zijn, dat de ander zoiets heeft van: waarschijnlijk vindt hij/zij mij toch niet leuk ofzo.... :rolleyes:
kiss
Ik weet niet waarom ze dat doen..maar ik weet wel dat ze elkaar fysiek afstoten..en geestelijk enorm aantrekken.
Origineel gepost door FarD
Zo zeiden ze op de basisschool altijd:
Meisjes plagen zoentjes vragen...
(Dus daarmee bedoelde ze bovenstaande. Het is iets wat al vrij vroeg begint..)
Dus, dat klopt een beetje..plagen = stiekem kusjes vragen
Ik had ook de indruk..dat het bijna bij iedereen bestaat..alleen was het niet écht zwart op wit te zien of te bewijzen..
Ik denk eerder dat het een manier is om je onzekerheid/verliefdheid jegens die persoon te verbergen?
Hoezo..verklaar je nader FarD..
TheFemme_Fatale
02-10-2002, 21:52
DEZE MENSEN BESTAAN JA.. WEETJE WAT HET ZIJN PUBERS!!!! :maf2:
Origineel gepost door TheFemme_Fatale
DEZE MENSEN BESTAAN JA.. WEETJE WAT HET ZIJN PUBERS!!!! :maf2:
Ja..ok..maar heel slimme mensen zijn ook af en toe dom..zijn het dan dommerikken..
Ik denk dat iedereen een beetje uitdaagt..om de spanning er in te houden.
Maar..toch geef ik je gelijk..het is pubers gedrag..
Mijn vraag is..is dat altijd slecht..of genieten de mensen ervan..
Je hebt extreme vormen van sommige gedragingen..zoals sm..men geniet van de pijn als het ware..dit is wel ziekelijk gedrag.
Als iemand zich anders gedraagt tegenover een persoon dan hij werkelijk zou willen doen, dan wil hij/zij iets toch verbergen?
Dus als een jongen vervelend doet tegen een meisje, eigenlijk omdat hij haar leuk vindt maar dit niet durft te zeggen, bang is dat zij er achter komt, dan doet hij dat omdat hij het dus wil verbergen.
Dat is zo..maar het meisje verstaat het spel op dat moment..en ze doet mee met het spel..deze mensen leven langs de ene kant tussen elkaar uitdagen en ruzie maken en langs de andere kant explosief liefdesdrift voor elkaar..
Dit is een bizar verhouding..maar het bestaat..
NoreJihan
03-10-2002, 00:45
Origineel gepost door Mohammed Justice
Dat is zo..maar het meisje verstaat het spel op dat moment..en ze doet mee met het spel..deze mensen leven langs de ene kant tussen elkaar uitdagen en ruzie maken en langs de andere kant explosief liefdesdrift voor elkaar..
Dit is een bizar verhouding..maar het bestaat..
Ik heb zon relatie gehad en k weet niet waarom ik dat doe en het klopt
K dreef hem eerder weg terwijl hij zielsveel van mij hield en een tijdje had hijzoiets van weet jij wel wat je wilt enz enz toen heb ik het uitgemaakt enz en nou zijn we vrienden en het is nog steeds zo ik maak altijd ruzie, nu is het min of meer ik haat je omdat ik je niet kan haten
K heb vaak afgevraagd waarom ik dat doe maar toevallig alleen bij hem en van hem hou ik het meest maar ben hem min of meer door die stomme gedrag kwijt geraakt
Het was ook onzekerheid, k wilde niet verliefd zijn en met gebroken hart eindigen snappieeeeee zoals de meeste , en voelde me ook schuldig door die stiekeme gedoe tegenover mij ouders dan ga je alles denk ik ook op hem afreageren, meskien hij heeft een hel doorgemaakt!!
nog steeds weet ik niet waarom ik dat doe ,als ik thuis zit heb ikz oiets aaaaaaaaaa wat een lieverd zodra ikhem tegen kom dan veranderd dat lieve onschuldige meid in een heks, en bouw gelijk een muur om me heeeeeeen, en doe net als of hij niet bestaat en als ik wat zeg komt er niks zinnigs uit me mond!! het zijn zoveel redenen denk ik onzekerheid,schuldig voelen tegenover je ouders en dan op hem afreageren,hem testen of hij je zal opgeven door al dat geruzie,hem iets duidelijk maken!dat kan het allemaal zijn
Zoeits doe je niet expres zelf ben ik niet dom en helemaal geen puber alleen ben ik zo moeilijk tegenover hem misschien omdat ik zoveel van hem hield en bang was dat als het over si pijn zal doen ,of hem laten zien wei de broek aan heeft,je eer hoog houden daaaaaammmmmmmmm heb echt geen ideeeeeeee
Maar ja jammergenoeg ben ik hem kwijt,IK HOU ZOVEEL VAN HEM!!!
groetjes rachida
Andalousia
03-10-2002, 11:28
Zeg Nore Jihan, tjonge tjonge! Had je niet geprobeerd om gewoon jezelf te zijn als je met hem was?
Courage!!
NoreJihan
03-10-2002, 11:39
Origineel gepost door Andalousia
Zeg Nore Jihan, tjonge tjonge! Had je niet geprobeerd om gewoon jezelf te zijn als je met hem was?
Courage!!
Ja dat kon maar dat ging niet, maaaaaaar ja ik deed het echt niet express maaar later kon ik mezelf voor de kop slaaaaaaaaan
Andalousia
03-10-2002, 11:48
En hoe oud was je toen?
NoreJihan
03-10-2002, 11:53
Origineel gepost door Andalousia
En hoe oud was je toen?
18 was ik toen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NoreJihan
03-10-2002, 21:22
raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrr hoooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrr
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.