Bekijk volle/desktop versie : Hoe lang denk je dat het duurt eer dat dit kabinet valt dankzij lpf



Pagina's : [1] 2

02-10-2002, 19:47
ik had er al geen vertrouwen in en nu helemaal niet meer.

02-10-2002, 19:58


nou ik hoop heel gauw. Ik vind stemmen wel gezellig- en dan kan ik weer naar de stembus.
Hopelijk wordt het dan wel een verbetering.

Maar het zou leuk zijn als die arrogante grijns verdween van de koppen van die LPF-ers

03-10-2002, 12:52
tjeempie hebben we dan zoveel vertrouwen in het huidige kabinet

03-10-2002, 15:09
Ik vind eigenlijk dat ze er al mee hadden moeten stoppen. Het gedrag van de LPF vind ik echt niet kunnen voor een regeringspartij.

03-10-2002, 18:43


eeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuh weet ik niet, er is niets zo onvoorspelbaar als de politiek

04-10-2002, 11:05
de acties van lpf zijn het begin van het einde ik denk dan geen enkele serieuze partij dit zo door kan laten gaan.

04-10-2002, 11:10
Het valt inderdaad moeilijk te voorspellen wanneer het valt, maar dat ze de 4 jaar niet volmaken lijkt me zonneklaar. Het bestuur van een willekeurige amateurvereniging is beter georganiseerd.

04-10-2002, 11:47

Citaat:
Origineel gepost door JunkieXL
Het valt inderdaad moeilijk te voorspellen wanneer het valt, maar dat ze de 4 jaar niet volmaken lijkt me zonneklaar. Het bestuur van een willekeurige amateurvereniging is beter georganiseerd.
ik ken organisaties waar jongeren aan het hoofd staan en die doen het gewoon 1000 keer beter dan de lpf met allemaal volwassen.

05-10-2002, 16:45

Citaat:
Origineel gepost door tha_pope
wel wie hebben we daar ?ja hoor superpaternalist safira die het niet laten kan om nog even commentaar te leveren ,maar ja wat moet je anders als je een gesubsidieerde baan hebt he .
je moet je subsidiegeld toch ergens aan kwijt niet ,anders pakt de lpf ook jou subsidie af ..toe get a life baby
go get your self a job !!!!!!!!!!!!!!!!

05-10-2002, 16:57
De grote economische crisis is in aantocht..De eerste land in Europa die groote verlies zal leden is NL...Dus met ander woorden,!!Of deze regering bij elkaar blijft of niet !! hier in nederland zullen ze harde klappen krijgen...

06-10-2002, 02:29
Ik heb nooit vertrouwen gehad in het Nederlandse kabinet,
en dat zal er denk ik ook nooit in komen zolang LPF er in zit....

Iedere maand vlucht er wel een andere LPF politicus, om een of andere reden.... Laat ze maar wat aanpappen daar, ik denk toch niet dat deze peeps het redden....


xxx

Dorita

06-10-2002, 17:37
Het schijnt dat de grote groep mensen die een grote mond hebben niet gestemd hebben. Dus zeg ik tegen deze groep mensen:

Jij hebt geen recht van spreken tegen dit kabinet. Als je nou gestemd had, dan was het anders geweest!!!!

En dan is mijn vraag aan de mensen die wel gestemd hebben:

Wat voor een kabinet willen jullie dan?

Ik heb persoonlijk liever een kabinet met CDA, VVD & D66. Centrum Rechts!!!!!

En waarom staat er bij de Poll geen optie: Kabinet valt niet!

06-10-2002, 17:46



Citaat:
Origineel gepost door Zahwanie
Het schijnt dat de grote groep mensen die een grote mond hebben niet gestemd hebben. Dus zeg ik tegen deze groep mensen:

[B]Jij hebt geen recht van spreken tegen dit kabinet. Als je nou gestemd had, dan was het anders geweest!!!!

En dan is mijn vraag aan de mensen die wel gestemd hebben:

Wat voor een kabinet willen jullie dan?

Ik heb persoonlijk liever een kabinet met CDA, VVD & D66. Centrum Rechts!!!!!

En waarom staat er bij de Poll geen optie: Kabinet valt niet! [/B]
IK HEB WEL GESTEMD EN WEL OP GROEN LINKS DUS IK HEB WEL RECHT VAN SPREKEN

en ik heb liever een linkse kabinet met pvda,groenlinks en vvd

en waarom er geen optie: kabinet valt niet tussen zit komt doordat ik er zeker van bent dat die gaat vallen en het is mijn poll dus ik beslis wat er in komt.

06-10-2002, 18:01
Ik heb ook gestemd, ookal zou ik niet hebben gestemd zou ik toch nog recht van spreken hebben, gewoon niet zeiken!

Maargoed: ik denk dat het wel een tijdje gaat duren voor het uit elkaar gaat vallen. Zo ie zo zijn ze nu al bijna een half jaartje bezig met aankloten en ik denk dat het nog wel een half jaartje doorgaat voordat die gasten zelf door gaan krijgen dat met de dood van Pim Fortuin de LPF ook niets meer voor steld!

06-10-2002, 18:04
LPF was pim fortuyn en zonder pim is er gewoon geen partij maar een bijelkaar geraapt zooitje mensen die niks gemeen hebben met elkaar.

Pagina's : [1] 2