Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rob Oudkerk treedt af

Pagina's : [1] 2 3 4

Solid
20-01-2004, 01:56

AMSTERDAM - De PvdA-fractie in Amsterdam heeft in de nacht van maandag op dinsdag na een lange vergadering besloten dat Rob Oudkerk niet langer mag aanblijven als wethouder. Oudkerk raakte in opspraak nadat bekend werd dat hij prostituees bezocht, onder meer op de omstreden ******zone aan de Amsterdamse Theemsweg. Een geƫmotioneerde Oudkerk maakte zijn aftreden zelf in de hal van het stadhuis bekend. Daarna gaf fractievoorzitter T. Halbertsma een toelichting. "Het vertrouwen en gezag van Oudkerk is zodanig geschaad dat hij niet meer kan functioneren. We hopen dat Rob zich kan rehabiliteren en dat hij de kans krijgt om onjuiste verhalen en vage rapporten recht te zetten." VVD-fractievoorzitter E. van der Burg, coalitiepartner van de PvdA in de Amsterdamse gemeenteraad, zei niet verbaasd te zijn over het besluit. "Het is natuurlijk uitermate droevig voor Oudkerk dat het zo is gegaan, maar voor de stad is het goed dat er nu weer rust komt." zielig hoor..... God heeft hem gestraft?! ***Marokkanen toch?!:hihi:

Ole_Guapa
20-01-2004, 02:05
Nou, weet je, ik vind dat wethouders best naar de hoeren mogen gaan en k.tmarokkanen mogen zeggen. Het is alleen ontzettend dom dat je dat aan anderen laat zien en horen. En aan domme wethouders hebben we niets. Dus...

rnaj
20-01-2004, 02:07
Ik denk niet dat ie als wethouder vrijdag haalt Ik krijg de indruk dat ie teveel vijanden heeft. Maakt mij verder niet uit met wie ie wel en met wie hij niet neukt, maar je kan niet zolang op deze mannier in het nieuws zijn. Waarschijnlijk is ie morgen al weg

Solid
20-01-2004, 02:13
ik vind het in principe niet erg hoor.... kan me echt niks schelen wat hij doet... maar als een wethouder dan moet ie toch het goede voorbeeld geven.. kom op nou man, wethouder die snuift :schok: van mij mag ie blijven, als ie maar zijn werk goed doet, maar in Nederland haalt ie het niet, want ze zeuren te veel hiero!

rnaj
20-01-2004, 02:14

Solid, waarom breng je zelf geen stem uit

Solid
20-01-2004, 02:16
Origineel gepost door rnaj Solid, waarom breng je zelf geen stem uit dat laat ik aan jou over rnaj :D

Dylaker
20-01-2004, 02:32
Die Oudkerk is 1 grote brok Haram!!!

rnaj
20-01-2004, 02:36
Origineel gepost door Solid dat laat ik aan jou over rnaj :D lafbek, je durft gewoon niet voor je eigen mening uit te komen...

rnaj
20-01-2004, 03:00
Radio 03:00, Oudkerk is afgetreden.......

arabchrstn
20-01-2004, 07:26
Ik denk dat Oudkerk een zeer capabel wethouder was, maar dat helaas onvermijdelijk was, dat hij af moest treden... Als hijeen andere politieke functie had bekleed, dan had het voor mij weinig uitgemaakt. Je moest eens weten wat andere politici uitspoken. Alleen zijn wethouderschap betrof o.a. integratie, onderwijs enzo. Dat lijkt mij nogal in conflict...

Peridot
20-01-2004, 07:57
Ik denk dat de roep om een onderzoek naar de duistere krachten achter de demonisering van Oudkerk behoorlijk groot gaat worden. Terecht overigens, iemand heeft Rob Oudkerk bewust kapot proberen te maken.

Jupiter
20-01-2004, 09:04
Origineel gepost door Peridot Ik denk dat de roep om een onderzoek naar de duistere krachten achter de demonisering van Oudkerk behoorlijk groot gaat worden. Terecht overigens, iemand heeft Rob Oudkerk bewust kapot proberen te maken. Volgens mij heeft hij zichzelf kapot gemaakt. Iemand met een grote mond die het altijd heeft over hoe anderen zich moeten gedragen, kan zichzelf niet eens in bedwang houden. Is die man eigenlijk getrouwd en wat vindt zijn vrouw/kinderen ervan? Misschien heeft hij wel AIDS?

Jupiter
20-01-2004, 09:24
Origineel gepost door Jupiter Is die man eigenlijk getrouwd en wat vindt zijn vrouw/kinderen ervan? Ik heb het even opgezocht: hij is sinds 1981 getrouwd en heeft 2 kinderen.

rnaj
20-01-2004, 10:29
Origineel gepost door arabchrstn Ik denk dat Oudkerk een zeer capabel wethouder was, maar dat helaas onvermijdelijk was, dat hij af moest treden... Als hijeen andere politieke functie had bekleed, dan had het voor mij weinig uitgemaakt. Je moest eens weten wat andere politici uitspoken. Alleen zijn wethouderschap betrof o.a. integratie, onderwijs enzo. Dat lijkt mij nogal in conflict... In het verleden zijn er ook genoeg burgemeesters betrapt op bordeel bezoek. zover ik mij kan herinneren is daar nooit iemand op afgetreden. Ik denk dat de roep om een onderzoek naar de duistere krachten achter de demonisering van Oudkerk behoorlijk groot gaat worden. Terecht overigens, iemand heeft Rob Oudkerk bewust kapot proberen te maken. Dat denk ik ook, hij zal in het veleden wel teveel vijanden gemaakt hebben.

babyvanbelisma
20-01-2004, 11:49

Tja ik vind wel dat hij zijn geloofwaardigheid is verloren. het is voor hem op een heel lullige manier uitgekomen maar toch, als het dan toch uitkwam, kon hij beter helemaal open kaart spelen. Hoerenbezoek okee, maar snuiven???? Nee, iemand die zelf illegale middelen gebruikt kan niet tegelijkertijd de wet vertegenwoordigen...

Pagina's : [1] 2 3 4