Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kent er nou echt niemand vrouwelijkebands??

Pagina's : [1] 2

kawtar21
20-01-2004, 00:14

kom op dames, wie kent er van jullie goede vrouwelijke bands?? thanx

chiqa20
20-01-2004, 11:24
JA IK KEN ER WEL 1 UIT AMSTERDAM DIE ZIJN ECHT GOED DIE VROUW HEET NEZHA MAAR IK HEB HET NR NIET BIJ DUS BEN JE GEINTERESSEERD DAN STUUR IK JE MORGEN EEN PM MET HAAR NUMMER OKE???? CIAO!!!!

HoudaDarbouka
20-01-2004, 11:33
Origineel gepost door chiqa20 JA IK KEN ER WEL 1 UIT AMSTERDAM DIE ZIJN ECHT GOED DIE VROUW HEET NEZHA MAAR IK HEB HET NR NIET BIJ DUS BEN JE GEINTERESSEERD DAN STUUR IK JE MORGEN EEN PM MET HAAR NUMMER OKE???? CIAO!!!! :confused: vind je nazha goed??

chiqa20
20-01-2004, 14:02
Origineel gepost door HoudaDarbouka :confused: vind je nazha goed?? NEZHA ZELF IS NIET ZOVEEL BIJZONDERS MAAR DAAR IS EEN DAME BIJ DIE ER ECHT HEEL WAT VAN KAN ALS JE ECHTE GOEIE MUZIEK WIL WAT BETREFT CHAABI, EN NEZHA ZELF DOET OOK NIET ZOVEEL MAAR DE ANDERE DAMES DIE MET HAAR WERKEN DIE ZIJN TOPPIE!!!!

lailaelmou
20-01-2004, 15:42

Heb zelf liever een mannenband maar als het niets anders kan... Dan ga ik zeker voor Nezha.... Daar is een donkere dame bij, die echt tekeer gaat..... Ze is ook echt goed..... Laila

HoudaDarbouka
20-01-2004, 17:14
Origineel gepost door laila el mou Heb zelf liever een mannenband maar als het niets anders kan... Dan ga ik zeker voor Nezha.... Daar is een donkere dame bij, die echt tekeer gaat..... Ze is ook echt goed..... Laila hahaha klopt die donkere is echt :giechel: lachuuh maar nazha zelf, :rolleyes: ik geloof dat ze nouzha heet, maar who cares, die is echt 0.00000, MIJN mening

lailaelmou
21-01-2004, 09:38
Origineel gepost door HoudaDarbouka hahaha klopt die donkere is echt :giechel: lachuuh maar nazha zelf, :rolleyes: ik geloof dat ze nouzha heet, maar who cares, die is echt 0.00000, MIJN mening Ze heet inderdaad Noezha..... girlssecret Als je niet anders kan, dan moet je wel een vrouwenband.... Laila

xxjustmexx
21-01-2004, 09:45
ik zou zhore uit brussel nemen die is echt wel goed!

HoudaDarbouka
21-01-2004, 10:04
brussel?? vertel eens die zn dus goed?

lailaelmou
21-01-2004, 13:22
Origineel gepost door girlssecret laila. Nou ze kan altijd nog een dj nemen of een band uit belgie halen. Dus er zijn nog wel opties over. Maar ik zou never voor nouzha kiezen. Dan kan ik beter me kleine zusje de hele avond laten zingen. Ieder persoon heeft natuurlijk z'n eigen mening... Zelf zou ik geen dj nemen op een bruiloft... Een band uit Belgie ben ik ook niet voor.... Dit is mijn mening.... Laila

HoudaDarbouka
21-01-2004, 14:28
Origineel gepost door laila el mou Ieder persoon heeft natuurlijk z'n eigen mening... Zelf zou ik geen dj nemen op een bruiloft... Een band uit Belgie ben ik ook niet voor.... Dit is mijn mening.... Laila hahaha wat blijft er dan over? :confused: geen dj? :( geen vrouwelijke band? :p mannenband, met namen: rbati is su*ks enz..... :D

Hasna_real
21-01-2004, 14:32
Vrouwenband uit Belgie, die ik persoonlijk erg goed vind: Zohor: Ze vragen €1100 incl reiskosten. Ze komen met 5/6 vrouwen. Telefoonnummer: 0032-478226240 Verder heb je Nouzha, die ik persoonlijk maar niets vind: Zij vragen €1500 Telefoonnummer: 06-53718749

HoudaDarbouka
21-01-2004, 14:34
zo zo wow wow wow :rolleyes: wash is nouzha gek, maar hun zn met ze ff tellen drummer, darbouka zangeres 2 pianist uuuh dat was t zo'n beetje en ze vbraagt 1500 wah darba daw :confused:

lailaelmou
21-01-2004, 14:39
Origineel gepost door HoudaDarbouka hahaha wat blijft er dan over? :confused: geen dj? :( geen vrouwelijke band? :p mannenband, met namen: rbati is su*ks enz..... :D Heb eerder al gezegd dat ik zelf voor een mannenband ga... Als het niet anders kan dan kan het niet.... Meid dat is jouw mening.. Ik heb mijn mening... dank je

HoudaDarbouka
21-01-2004, 15:16

Origineel gepost door laila el mou Heb eerder al gezegd dat ik zelf voor een mannenband ga... Als het niet anders kan dan kan het niet.... Meid dat is jouw mening.. Ik heb mijn mening... dank je woooooow relaxed meid meningen vershillen ;) maar t ging over vrouwenbands :D

Pagina's : [1] 2