Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De echte criminelen zitten in Den Haag

Pagina's : [1] 2

moroccan_lady20
02-10-2002, 18:21

Ben Korthals hangt, hoera! De voormalige minister van Justitie en tegenwoordig minister van Defensie is betrapt op het valselijk inlichten van de Kamer. Is er tenminste één van die gasten die straks dankzij de parlementaire enquête mag vertrekken, want verder zie ik het somber in. Ja, Tineke Netelenbos pleegde meineed, maar dat is sinds Winnie Sorgdrager geen doodssonde meer. En hoe heet ze ook alweer? Die dikke zeug van de VVD die momenteel een beetje haar tijd uitzit in de Tweede Kamer tot er een leuker baantje voorbij komt? Annemarie Jorritsma! De vrouw die, sinds ze zelf aan de man is gekomen, een onverstoorbaar vertrouwen heeft in het systeem van vraag en aanbod..... die valt officieel natuurlijk ook niets te verwijten. Ja, dat ze net als Netelenbos wel geilt op rijke bouwers als Koop. En dat ze meer waarde hecht aan de mening van mensen die ze op recepties tegenkomt dan aan mensen die misstanden aan de kaak proberen te stellen. Maar daar wordt je in Nederland niet op gepakt. Als je maar vaak genoeg zegt dat je heel hard hebt gewerkt en je staande weet te houden in de media, maakt het geen zak uit dat je niet capabel bent. En alle feiten waarop ze gepakt kon worden, kon ze zich gewoon niet meer herinneren. Dat is ook meineed, maar probeer dat maar eens te bewijzen. Nee, dan Ben Korthals. Die wist helemaal niets over een schikking in de fraude rond de Schipholtunnel, zo zei hij in de Tweede Kamer, en nu geeft hij toe dat hij dat toch stiekem wel wist. Do I give a ****? Nee, niet echt.... maar wat zal ik blij zijn als Korthals straks het veld moet ruimen. Niet vanwege dit akkefietje over 50 miljoen gulden... nog geen 3,25 per hoofd van de bevolking, een tientje per gezin..... als wel vanwege zijn hele beleid als minister van Justitie. Het was Ben Korthals die er in z’n eentje voor heeft gezorgd dat het achterdeurbeleid van coffeeshops nog steeds niet fatsoenlijk is geregeld. De burgemeesters wilden wel van het hypocriete gezever af, dat een coffeeshop wel wiet mag verkopen, maar dat die plantjes niet verbouwd mogen worden. En er was ook een meerderheid in de Tweede Kamer voor hun plan, maar Korthals negeerde dat en zorgde ervoor dat nog steeds iedere cannabisteler automatisch een crimineel is. Dus iedere keer dat ik lees dat er weer een plantage is opgerold, moet ik aan Korthals denken. Als al die duizenden schitterende planten door een heel bataljon agenten, die op dat moment dus geen verkrachtingen, inbraken of bouwfraudes proberen op te lossen... als ik zie hoe die natuurproducten in een groot vernietigingsapparaat worden gestopt, dan denk ik: Ze zouden die kloterige Korthals met z’n kop in zo’n destructor moeten douwen. En zolang dat niet het geval is, troost ik mij met de gedachte dat hij binnenkort wellicht moet aftreden. Omdat ‘ie vergeten is dat iemand hem ooit iets gezegd heeft. Iets wat ik mij als stevige blower dan weer wel kan voorstellen.

Lady_moi
02-10-2002, 19:03
sorry ik ben niet mee

laboudanda
02-10-2002, 19:12
Origineel gepost door moroccan_lady20 Ben Korthals hangt, hoera! De voormalige minister van Justitie en tegenwoordig minister van Defensie is betrapt op het valselijk inlichten van de Kamer. Is er tenminste één van die gasten die straks dankzij de parlementaire enquête mag vertrekken, want verder zie ik het somber in. Ja, Tineke Netelenbos pleegde meineed, maar dat is sinds Winnie Sorgdrager geen doodssonde meer. En hoe heet ze ook alweer? Die dikke zeug van de VVD die momenteel een beetje haar tijd uitzit in de Tweede Kamer tot er een leuker baantje voorbij komt? Annemarie Jorritsma! De vrouw die, sinds ze zelf aan de man is gekomen, een onverstoorbaar vertrouwen heeft in het systeem van vraag en aanbod..... die valt officieel natuurlijk ook niets te verwijten. Ja, dat ze net als Netelenbos wel geilt op rijke bouwers als Koop. En dat ze meer waarde hecht aan de mening van mensen die ze op recepties tegenkomt dan aan mensen die misstanden aan de kaak proberen te stellen. Maar daar wordt je in Nederland niet op gepakt. Als je maar vaak genoeg zegt dat je heel hard hebt gewerkt en je staande weet te houden in de media, maakt het geen zak uit dat je niet capabel bent. En alle feiten waarop ze gepakt kon worden, kon ze zich gewoon niet meer herinneren. Dat is ook meineed, maar probeer dat maar eens te bewijzen. Nee, dan Ben Korthals. Die wist helemaal niets over een schikking in de fraude rond de Schipholtunnel, zo zei hij in de Tweede Kamer, en nu geeft hij toe dat hij dat toch stiekem wel wist. Do I give a ****? Nee, niet echt.... maar wat zal ik blij zijn als Korthals straks het veld moet ruimen. Niet vanwege dit akkefietje over 50 miljoen gulden... nog geen 3,25 per hoofd van de bevolking, een tientje per gezin..... als wel vanwege zijn hele beleid als minister van Justitie. Het was Ben Korthals die er in z’n eentje voor heeft gezorgd dat het achterdeurbeleid van coffeeshops nog steeds niet fatsoenlijk is geregeld. De burgemeesters wilden wel van het hypocriete gezever af, dat een coffeeshop wel wiet mag verkopen, maar dat die plantjes niet verbouwd mogen worden. En er was ook een meerderheid in de Tweede Kamer voor hun plan, maar Korthals negeerde dat en zorgde ervoor dat nog steeds iedere cannabisteler automatisch een crimineel is. Dus iedere keer dat ik lees dat er weer een plantage is opgerold, moet ik aan Korthals denken. Als al die duizenden schitterende planten door een heel bataljon agenten, die op dat moment dus geen verkrachtingen, inbraken of bouwfraudes proberen op te lossen... als ik zie hoe die natuurproducten in een groot vernietigingsapparaat worden gestopt, dan denk ik: Ze zouden die kloterige Korthals met z’n kop in zo’n destructor moeten douwen. En zolang dat niet het geval is, troost ik mij met de gedachte dat hij binnenkort wellicht moet aftreden. Omdat ‘ie vergeten is dat iemand hem ooit iets gezegd heeft. Iets wat ik mij als stevige blower dan weer wel kan voorstellen. Waar gaat dit over........weer de marokkanen..

Lady_moi
02-10-2002, 19:18
de stouterikken toch ahahhahahha

Fatomaat
02-10-2002, 20:13

Ik ben het met je eens wat betreft dat de grootste criminelen in het witte boorden circuit zitten. En dan maar zeiken over die kruimeldiefjes. The rich is getting richer. En dan die grapjassen van de LPF. Normen een waarden moeten terug, maar we slaan wel ondertussen ff een cameraman op z'n bek hahahahaaaaa. Oja wij zijn belangrijk dus alleen wij mogen onze woede zo uiten, echt een lachertje. Net als die Winnie. Hoeveel herrie kan er uit een vrouw komen? Wajooow zij moeten ons beschaving bijbrengen? En ze vinden zichzelf ozo belangrijk. Die mensen hebben daar toevallig een functie die echt niet belangrijker is dan wat een schoonmaker doet, alles in orde brengen. Maroccan lady20 wat betreft die wiet ja nou ik vind dat gewoon nutteloze troep. Als je stevig in je schoenen staat hoef je het niet hogerop te zoeken. Ik wil je niet aanvallen ofzo als je in Allah gelooft ben je me zus en wil ik alleen het beste voor je. Ma3a salama

laboudanda
02-10-2002, 20:32
Origineel gepost door MostWanted DIE TITEL KLOPT NIET!!!! de grootste criminelen zitten namelijk bij mij thuis, Osama zit een kopje koffie te drinken met Fidel Castro, en Tupac zit zich hier te vermaken met een paar oost-europese illegale hoertjes... Ok..leuk voor jou..en toen........en toen GING DE WEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! Hey fool wake UP!

moroccan_lady20
05-10-2002, 23:03
Salaam fotomaat, Lieve meid jij hebt volkomen gelijk!!!!!!!! Het stuk heb ik zelf niet geschreven, maar een collega van mij en ik wilde het hier plaatsen omdat er zeker een kern van waarheid inzit. Ik krijg net deel 2 binnen, dus ik ga het lezen en wie weet plaats ik het hier weer. Beslammaaaaaaaaaaaa lieve zusters en broeders

tha_lady
06-10-2002, 12:17
Origineel gepost door MostWanted DIE TITEL KLOPT NIET!!!! de grootste criminelen zitten namelijk bij mij thuis, Osama zit een kopje koffie te drinken met Fidel Castro, en Tupac zit zich hier te vermaken met een paar oost-europese illegale hoertjes... ik zie dat je in den haag woont en de titel klopt dus wel ! :D laterZ :blauwkus:

Lady_moi
06-10-2002, 12:19
Origineel gepost door tha_lady ik zie dat je in den haag woont en de titel klopt dus wel ! :D laterZ :blauwkus: WHHAHAHHAHAHAHAHHAHAA :lol: :lol: :lol: WOELAH DA WAS GRAPPIG HAHAHHA

-Reda-
06-10-2002, 12:19
Origineel gepost door tha_lady ik zie dat je in den haag woont en de titel klopt dus wel ! :D laterZ :blauwkus: hehehe...ie nerd...:D

Lady_moi
06-10-2002, 12:21
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO hehehe...ie nerd...:D HAHA TIS DA WAT ZO GRAPPIG WAS :giechel:

tha_lady
06-10-2002, 12:24
Origineel gepost door lady_moi HAHA TIS DA WAT ZO GRAPPIG WAS :giechel: watte!!!! :watte?: laterZ :blauwkus:

Lady_moi
06-10-2002, 12:26
Origineel gepost door tha_lady watte!!!! :watte?: laterZ :blauwkus: je hebt nix door miskiena :jammer: ok kijk luister die zegt dat ze niet in den haag zitten maar bij hem thuis maar zijn thuis ligt in den haag snappie?HAHA :D

-Reda-
06-10-2002, 12:28
Origineel gepost door lady_moi je hebt nix door miskiena :jammer: ok kijk luister die zegt dat ze niet in den haag zitten maar bij hem thuis maar zijn thuis ligt in den haag snappie?HAHA :D euuhhh...maar waarom citeer je mij dan? ik woon in Damsco hoor...:confused:

tha_lady
06-10-2002, 12:28

Origineel gepost door lady_moi je hebt nix door miskiena :jammer: ok kijk luister die zegt dat ze niet in den haag zitten maar bij hem thuis maar zijn thuis ligt in den haag snappie?HAHA :D tuurlijk heb ik dat door anders had ik dat berichtje niet geplaatst :D maar wat ik met watte bedoel ik wat stond er nou in die tekst hAHA TIS DA WAT ZO GRAPPIG WAS ??? laterZ :blauwkus:

Pagina's : [1] 2