Bekijk originele versie : islamitische vrouwen geen hoofddoek, dan Beatrix ook geen hoed!!!!!!
redouan106
19-01-2004, 22:09
Ik zie Beatrix altijd in het openbaar met een hoed, wanneer nederland erover nadenkt om een verbod in te stellen op hoofddeksels, dan moeten ze deze ook doorvoeren in het Koningshuis en in volendam.
Dus wanneer Beatrix de ROC wil bezoeken, GEWOON UW HOEDJE ERAF, anders denken mensen dat je onderdrukt wordt
Ikrame_girl
19-01-2004, 23:38
Origineel gepost door redouan106
hoofddeksels,
JE HEBT GELIJK INDERDAAD MAAR ZOU JE HIERME WAT RESPECTVOLLER MEE WILLEN OM GAAN...HET IS EEN HOOFDDOEK....BEDANKT....MAAR VERDER...WALLAH JE HEBT GELIJK.....KOM OOK A.S ZATERDAG DEMONSTEREN
Goh, Saïma heeft alweer een nieuwe naam.
Verder is de hoed geen religieus teken, zoals men wel claimt van die hoofddoek!
Al ben ik wel van mening dat dat soort hoedenparades walgelijk zijn.
Ikrame_girl
19-01-2004, 23:46
hahahah goeie
redouan106
19-01-2004, 23:55
Origineel gepost door an3sdej
Goh, Saïma heeft alweer een nieuwe naam.
Verder is de hoed geen religieus teken, zoals men wel claimt van die hoofddoek!
Nou dan doe jij net of een hoofddoek ook geen religieus teken is......
Die moslima's moeten ook gewoon zeggen dat ze een hoofddoek dragen tegen de regen (of in de zomer tegen de zon). Zijn we ook meteen klaar met die intergratie discussie :D
Die hoeden van Beatrix zijn doorgaans niet om aan te zien, dus ik ben voor een hoedenverbod.
Followyourheart
20-01-2004, 10:47
Ehm....dat is toch allemaal in Frankrijk!! Waarom zouden we hier dan gaan demonstreren :rolleyes:
Origineel gepost door redouan106
Ik zie Beatrix altijd in het openbaar met een hoed, wanneer nederland erover nadenkt om een verbod in te stellen op hoofddeksels, dan moeten ze deze ook doorvoeren in het Koningshuis en in volendam.
Dus wanneer Beatrix de ROC wil bezoeken, GEWOON UW HOEDJE ERAF, anders denken mensen dat je onderdrukt wordt
It makes sence:)
Origineel gepost door rnaj
Die moslima's moeten ook gewoon zeggen dat ze een hoofddoek dragen tegen de regen (of in de zomer tegen de zon). Zijn we ook meteen klaar met die intergratie discussie :D
Nou dan liegen we ze voor...En ik draag mijn hoofddoek niet voor de zon of voor de regen!! maar voor allah swt.!! En dat ga ik niet ontkennen of verdraaien om dat BalkeElende toevalllig geen hoofddoekjes m eer wil zien..Maar 1 ding staat bij mij vast...Mijn hoofddoek gaat niet af niet voor BalkeElende en niet voor NIEMAND!!
babyvanbelisma
20-01-2004, 11:53
Ik heb de discussie over de hoofddoek al een aantal weken met verbazing gevolgd. en één vraag blijft bij mij terugkomen: Wie heeft er nu last van als iemand anders een hoofddoek draagt???
Of je het nou een teken van onderdrukking vindt of niet, het is toch iemand anders die het draagt? Waar maken die mensen zich druk om? Ik vind hare krishna's raar, maar ik ga toch ook niet eisen dat zij hun haar laten groeien en dat ze normale kleding aan moeten?
LAAT ALLE MOSLIMA'S GEWOON DIE HOOFDDOEK DRAGEN EN HOU OP MET DOELLOOS GEZEVER!!!
Nou, maar die wet wordt aangenomen, hoor: geen uiterlijke tekenen van religie. Als die doek tenminste een teken van een geloof is. Daar zijn de moslimologen nog niet uit. Het staat inieder geval niet de Koran, van die doek.
Straks blijkt dat die doek niet hoeft, heb je de hele tijd voor gek gelopen met die islamitische davidster ...
Scottie.
babyvanbelisma
20-01-2004, 11:59
Scottie, het staat wel in de Koran.
redouan106
20-01-2004, 12:09
Origineel gepost door Scottie
Nou, maar die wet wordt aangenomen, hoor: geen uiterlijke tekenen van religie. Als die doek tenminste een teken van een geloof is. Daar zijn de moslimologen nog niet uit. Het staat inieder geval niet de Koran, van die doek.
Straks blijkt dat die doek niet hoeft, heb je de hele tijd voor gek gelopen met die islamitische davidster ...
Scottie.
Beatrix bedekt ook haar haar, ik zie dat als een teken van religie.......
Ik vind dat zij ook de hele tijd voor gek loopt in het buitenland
DAAROM WIL IK NU EEN NIEUWE WET...........ALLE HOEDJES VERBODEN :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.