Bekijk originele versie : Wie kan er hand lezen? Just intrested
sherin123
27-07-2008, 22:50
Het lijkt me heel leuk om s keer bij iemand me te gaan die je hand kunnen lezen..wat er verder in je toekomst zal gebeuren...
Wie kan het ?? Of kent er iemand zo'n persoon?
Hi Sherin,
Ik ben in mijn leven al 1 keer naar zo een handlezeres gegaan en 2 keer naar een waarzegger en ik kan je zeggen. Het zijn volgens mij negen van de 10 keer oplichters. Bij mij werden er kaarten gelegd. 3 keer moest ik kaarten trekken. Over mijn verleden, mijn heden en mijn toekomst. Ik heb ook op het einde koffie gedronken en in de resten zag ze een eiffeltoren, het teken dat ik op reis zou gaan. Ik zou een nieuwe baan krijgen,een nieuwe wonig en een man die me 3 kinderen zou schenken. Ze had een tijdstip genoemd,maar het is allang verstreken.Je kunt beter voor die 15 of 30 euro die je moet betalen iets leuks voor jezelf kopen. En dan had ik nog geluk dat ze niets negatiefs over me zei. Een andere kennis van mij is er naareentje gegaan en die zei dat het ongeluk haar zou achtervolgen. Ze was heel bang geworden en leefde niet meer lekker. gelukkig is het met haar goed gekomen, ze heeft een lieve man gevonden, getrouwd en krijgt al haar derde kindje.
aliahmad786
03-08-2008, 16:21
handlezen is haraaam..40 dagen zal jou gebeden niet verhoord worden!!!
berucht999
03-08-2008, 16:32
tfoe waar mensen in geloven dus als ik zeg dat ik doormiddel van je kots kan zien hoe rijk je zult worden, ga je mij geloven als ik zon tulband aan heb met allemaal wierrook en kaarsen
Rachid_adam
03-08-2008, 16:51
Dit is shirk!
Hi Aliahmad,
Ja,het is waar dat het haraam is. Ze zegen ook wel dat de duivel erachter zit. Ik mocht zelfs wensen doen en ik heb mensen alleen al het goede toegewenst. Inderdaad zijn mijn gebeden niet verhoord. Vaak probeer ik wel een goed mens te zijn, maar niemand onder ons is zonder zonde. Vaak vraag ik me af waarom bepaalde dingen in het leven gebeuren, je wendt je tot God/Allah maar vaak krijg ik geen antwoorden. Ik bewonder mensen die er gewoon in kunnen berusten als iets met ze gebeurt(mijn moeder bv). Ze zegt altijd:"het is aan god, of god houdt van je dan was het niet bestemd". Ik ben wel naar een waarzegster geweest maar zeg nu dat ik het niemand zou aanbevelen.
manalmaroc
03-08-2008, 20:04
ik kan hand lezen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.