Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Spijt!

Cina
02-10-2002, 17:33

Heb jij iets gedaan waar je nu heel erg spijt van hebt? Zijn er dingen die je liever anders had gedaan? Heb je eens iemands raad in de wind geslagen en had je dat beter niet kunnen doen? Tell us! Liefs, Cina

Kimaatje
02-10-2002, 17:36
Heb zoveel dingen gedaan waar ik later spijt van kreeg, maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij ben dat ik die dingen heb gedaan, want ik heb van mijn fouten geleerd. :)

Da_flow
02-10-2002, 17:38
Nopes ik neem altijd de juiste beslissingen :)

Cina
02-10-2002, 17:40
Origineel gepost door Da_flow Nopes ik neem altijd de juiste beslissingen :) Yeah right....:maf2: Ow ja...Einstein look-a-likes maken nooit fouten he.... :D Greetings, :engel:

Uitgeblust
02-10-2002, 17:44

Salaam Spijt dat ik mijn gedichtjes nooit bewaard heb. :verdriet: Ik hou mijn belofte nu wel en heb ze allemaal nog :D

Cina
02-10-2002, 17:46
Origineel gepost door Uitgeblust Salaam Spijt dat ik mijn gedichtjes nooit bewaard heb. :verdriet: Ik hou mijn belofte nu wel en heb ze allemaal nog :D Mooi zo....het is zonde om die juweeltjes van je weg te gooien ;) XxX Cina

Da_flow
02-10-2002, 17:49
Origineel gepost door Cina Yeah right....:maf2: Ow ja...Einstein look-a-likes maken nooit fouten he.... :D Greetings, :engel: Nee serieus, ik ben een mens ik kan fouten en verkeerde keuzes maken. Maar als je niet te impulsief en zwakzinnig omgaat met keuzes die je voor de rest van je leven het verloop bepalen, dan beperk je het risicogehalte al aardig. Betrek je daarnaast ook degene die je liefhebt of verstandig aka wijs acht in een adviseursfunctie dan zul je, indien je omringd ben door kennisrijke mensen, zelden een keuze maken die later te bespijten valt. Dit alles probeer ik zoveel mogelijk te doen en dat heeft ertoe geleid dat ik nog geen spijt heb van achteraf bezien foutieve keuzes. Tip: nooit een keuze alleen nemen dan draag je ook nooit alleen de verantwoordelijkheid, in dit geval kun je weleens de schuld afschuiven, indien je een slecht mens bent.

Cina
02-10-2002, 17:52
Origineel gepost door Da_flow Nee serieus, ik ben een mens ik kan fouten en verkeerde keuzes maken. Maar als je niet te impulsief en zwakzinnig omgaat met keuzes die je voor de rest van je leven het verloop bepalen, dan beperk je het risicogehalte al aardig. Betrek je daarnaast ook degene die je liefhebt of verstandig aka wijs acht in een adviseursfunctie dan zul je, indien je omringd ben door kennisrijke mensen, zelden een keuze maken die later te bespijten valt. Dit alles probeer ik zoveel mogelijk te doen en dat heeft ertoe geleid dat ik nog geen spijt heb van achteraf bezien foutieve keuzes. Tip: nooit een keuze alleen nemen dan draag je ook nooit alleen de verantwoordelijkheid, in dit geval kun je weleens de schuld afschuiven, indien je een slecht mens bent. :goedzo:

al_hamka
02-10-2002, 17:53
Ewa ja ik heb ook van zoveel dingen spijt maar ja... je kunt de tijd nie teroeg draaien he :D Helaas :huil::rolleyes :D

SweetRose
02-10-2002, 17:57
Spijt??? tuurlijk...fouten maken is menselijk...en ik heb ook fouten gemaakt..!! xxx

Nounousa
02-10-2002, 18:09
Niemand leeft perfect, dus jah heb zeker wel spijt van sommige dingen.... M3ha salama Hind :zwaai:

laboudanda
02-10-2002, 19:19
Origineel gepost door zin 'n midar Spijt??? tuurlijk...fouten maken is menselijk...en ik heb ook fouten gemaakt..!! xxx zoals?.. of is dat teveel gevraagd?

emsoem
02-10-2002, 19:51
ik heb denk ik nergens spijt van teminste dat denk ik!!!! en jij cinaaaaaaaaaatje en als goed met je??? heb je lang niet gezien!!! =emsoem=

beppie_truus
02-10-2002, 20:14
ik heb van al mijn fouten die ik gemaakt heb geen spijt ik heb er juist van geleerd en daar door ben ik nu waar ik ben.

Cina
03-10-2002, 19:26

Origineel gepost door emsoem ik heb denk ik nergens spijt van teminste dat denk ik!!!! en jij cinaaaaaaaaaatje en als goed met je??? heb je lang niet gezien!!! =emsoem= Hai Ems! :zwaai: