Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn vriendin word misbruikt door haar oom

Pagina's : [1] 2

sihamepje
02-10-2002, 16:43

een vriendin van mij word echt ernstig misbruikt door haar oom maar wanneer ik er met haar over wil praten zegt ze dat het nix voorstelt maar ze word verkracht door hem en ik weet niet wat ik er mee moet doen :(

hilwa
02-10-2002, 16:46
halleluja man weet je wel wat je zegt? als dat waar is dan zou ik dat maar heeeeeellllll gauw bekend maken aan haar ouders of in ieder geval iemand. Hoe oud is zij eigenlijk?

sihamepje
02-10-2002, 16:52
ewa dat is het probleem ze wilt niet dat ik naar de politie gaan en ze is trouwens 16....ik ben al naar die ouders geweest maar die geloven me niet

Lady_moi
02-10-2002, 17:00
AYAW HAAR OOM ZE MOE HAAR NIE LATEN DOEN DA ZE HEM SLAAGT OFZO WOELAH NIE LATEN DOEN DIE VUILE *******

Da_flow
02-10-2002, 17:41

Origineel gepost door sihamepje een vriendin van mij word echt ernstig misbruikt door haar oom maar wanneer ik er met haar over wil praten zegt ze dat het nix voorstelt maar ze word verkracht door hem en ik weet niet wat ik er mee moet doen :( Ik zou zeggen PM me maar dan zal die oom zijn verdiende loon krijgen :kwaad:

laboudanda
02-10-2002, 17:51
Origineel gepost door Da_flow Ik zou zeggen PM me maar dan zal die oom zijn verdiende loon krijgen :kwaad: Wat kan jij eraan doen.... Ze zitten allebei verkeerd..Oompje en meisje meisje moest alang naar de politie /vrienden/familie en wat die oom betrefd BURN IN HELL!!

sihamepje
02-10-2002, 21:09
ik wil haar echt helpen maar ze laat me niet toe en als ik het doen dan begint ze te zeiken dat ik er niet mee moet bemoeien omdat het haar problemen zijn......I really don t know what to do :(

Tifah
02-10-2002, 22:52
Origineel gepost door sihamepje ik wil haar echt helpen maar ze laat me niet toe en als ik het doen dan begint ze te zeiken dat ik er niet mee moet bemoeien omdat het haar problemen zijn......I really don t know what to do :( Ik denk dat zulke personen JUIST hulp nodig hebben. Wat ze ook zegt, steun heeft ze nodig en hulp ook!

SweetRose
02-10-2002, 23:03
Als je echt een vriendin wilt zijn voor haar..ga dan naaar de politie en geef het aan...want misschien zegt ze wel..van dat ze liever heeft dat je niet gaat...maar diep in haar hoopt ze dat je gaat zonder dat ze het vraagt..!! wees een echte vriendin en verlos haar van die pijn...ga naar de politie!!!!! alleen zo zul je haar helpen! xxx

Harlem69
02-10-2002, 23:05
Origineel gepost door sihamepje ik wil haar echt helpen maar ze laat me niet toe en als ik het doen dan begint ze te zeiken dat ik er niet mee moet bemoeien omdat het haar problemen zijn......I really don t know what to do :( Hoi sihamepje, Wil je me een pm sturen, als je echt wil helpen???!!! Een van onze leden hier... een heel goede vriendin van mij werkt in A´dam als begeleidster in een opvanghuis voor dit soort meiden en dames... onlangs hebben ze nog twee zusjes uit een huis gehaald, en de derde zat al bij haar in het opvanghuis... de vader is gearresteerd... Daarbuiten is mijn vader een hoge politiechef in Haarlem, en werkt bij de afdeling zeden- en kinderzaken... Wellicht kan ik je helpen of advies geven. Sterkte, en goed van je dat je probeert te helpen... toppie... en nu wel volhouden he!!! XXXX Liefs Alexei

SweetRose
02-10-2002, 23:11
Origineel gepost door Harlem69 Hoi sihamepje, Wil je me een pm sturen, als je echt wil helpen???!!! Een van onze leden hier... een heel goede vriendin van mij werkt in A´dam als begeleidster in een opvanghuis voor dit soort meiden en dames... onlangs hebben ze nog twee zusjes uit een huis gehaald, en de derde zat al bij haar in het opvanghuis... de vader is gearresteerd... Daarbuiten is mijn vader een hoge politiechef in Haarlem, en werkt bij de afdeling zeden- en kinderzaken... Wellicht kan ik je helpen of advies geven. Sterkte, en goed van je dat je probeert te helpen... toppie... en nu wel volhouden he!!! XXXX Liefs Alexei HIER ZEKER OP REAGEREN MEID...HET ZAL HAAR GOED DOEN!!!! VEEEEEL STERKTE TOEGEWENST!!!!!!! xxx

eme3esh
02-10-2002, 23:53
luister niet naar deze judassen dit zijn allemaal mensen die teveel naar die somalische h#er luisteren die hirsi ofzo. van die moslims die in de smaak willen vallen bij de hollanders en proberen marokkaanse (moslim) meiden uit hun huizen en in tehuizen te krijgen!!!!!! je vriendin heeft een probleem alhoewel... want ik vraag me af waar ziet hij haar dat ie haar zo vaak verkracht doet ie het bij haar thuis? bij hem thuis? haalt ie er op van school? kan ze niets doen em te ontlopen? mohiem jullie zien het in ben sceptisch maar als het allemaal echt zo is dan moet ze het aan haar zussen vertellen als ze die niet heeft er broers als ze die niet heeft iemand anders die iets kan doen want geef die man 2 harde klappen op zijn hoofd en hij denkt 4 keer na voor ie weer gaat. of doe sambal op je spaarpotje dan doet ie het ook niet meer want hij gaat zwaar lijden tijdens en na de daad (vroeger wilde mijn broertje nooit van zijn speen af deden mijn ouders dat ook hete verver op zijn speen dan. geen andere dngen) en als dat allemaal niet lukt dan moet je naar de politie gaan want ik vind ook dat dat soort mensen niet op straat horen

Harlem69
03-10-2002, 00:09
Origineel gepost door zin 'n midar HIER ZEKER OP REAGEREN MEID...HET ZAL HAAR GOED DOEN!!!! VEEEEEL STERKTE TOEGEWENST!!!!!!! xxx Thanks for the support lieverd..... XXXX Liefs Alexei

eme3esh
03-10-2002, 00:16
he alexei of hoe je ook het .ja jij ja met die michael jackson bloesje aan die ik ook herkende bij bassie en adriaan waarom reageer je niet op wat ik zei en ps mijn vader is ook een hoge politieagent in timboektoe en hij werkt bij de afdeling opsporing van judassen en familieverscheurders en als ik hem bel stopt ie jou in een tehuis dus laat die meiden en hun families met rust en moedig ze niet aan uit huis te gaan rat

eme3esh
03-10-2002, 00:17

ok dat rat neem ik terug

Pagina's : [1] 2