Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ardenne heeeeeeeeeeelp

samiyusuf
27-07-2008, 12:20

salaaaam kan iemand mij helpen. ik ben op zoek naar een leuk campeerplekje in de ardenne. niet perse een camping, want daar kom je blote nlers tegen. maar gewoon een leuk plekje in de natuur waar ik en mijn gezin lekker kunnen genieten van een dagje uit. we zouden er ook heel graag willen barbequen en het liefst zo min mogelijk publiek.!!!!!!!!! iemand? alvast shokran:D

samiyusuf
27-07-2008, 12:38
niemand?:traan1:

samiyusuf
28-07-2008, 12:14
Bij mijn weten is wildkamperen, net als overal, verboden. Misschien kan je op goed geluk bij een boer aankloppen, en vragen of je ergens in een wei mag staan. kijk ook eens op www.ardennen.be, www.camping.be, ... jazaka lahoe gairan voor je reactie!! in de wei staan :lol: echt dat klinkt zo grappig!! wow....maar ff serieus ik heb op internet gezien dat je van die barbeque zones hebt maar verder staan er nooit telefoontjes of emails bij dus kan ik er nooit naar informeren!!! iemand die er meer over weet?

samiyusuf
29-07-2008, 11:51
Was niet grappig bedoeld! :ego: Dat doen wel meer mensen, toch? Van bbq-zones weet ik niet veel; dat zijn soms gewoon plaatsen naast parkings, of in parken (misschien ook campings). Hier (http://www.ftlb.be/nl/attractions/attraction/liste.php?tous=1&com_id=251) staan er bijvoorbeeld al een aantal op. Maar parkings of parken hebben geen telefoon of email, nee... :hihi: HA de HA :moe: meestal hebben ze een informatiepunt waar je naar de locatie kunt informeren. en bedankt voor je reactie!