Bekijk originele versie : verliefd zijn duurt niet langer dan 1 seconde
coalitiegenoot
19-01-2004, 19:35
Jullie dames lopen te klagen coalitiegenoot is niet serieus, hier heb je zo serieuze topic kijken hoe jullie daarmee om gaan.
Ik beweer, verliefd zijn duurt niet langer dan 1 seconde. Namelijk dat ene kleine seconde dat je realiseert dat je verliefd bent op een andere. Al die andere secondes, minuten uren dagen maanden jaren.. hou je zelf gewoon voor het gek is gewoon geestelijk met je zelf klooien als het ware..
En ik zeg ook, als je in dit bullshit wat ik je nu vertel ook gelooft dat het heel moeilijk wordt om überhaupt te verliefd te worden op iemand!! Gebeurt haast niet zelfs..
Okay dan, wat zeggen jullie hier van? :verdomme:
NadIa84LovesFo
19-01-2004, 19:38
ohw ja hoor, het zal wel!!! :hihi:
Anissa_bel
19-01-2004, 19:38
zo filosofisch :verdomme:
coalitiegenoot
19-01-2004, 19:44
Origineel gepost door Anissa_bel
zo filosofisch :verdomme:
ik kan wel meer hoor zal ik een stukje voorlezen uit mijn poëtische verstand? :D maar nee strax val je ook nog voor me :Iluvu:
coalitiegenoot
19-01-2004, 19:47
niemand die een zinnig verklaring heeft voor deze nogal bijzondere gedachte ? :verdomme:
xxMocro_girlyxx
19-01-2004, 20:17
hahaha je hebt het recht om te zeggen dat je ziek bent :D
coalitiegenoot
19-01-2004, 20:21
Origineel gepost door xxMocro_girlyxx
hahaha je hebt het recht om te zeggen dat je ziek bent :D
:D
LoVeLy_HaNaN
19-01-2004, 21:23
Nou..ik ben nu al 3 jaar verliefd..en neej..ik hou me zelf niet voor de gek jonge:rolleyes:
Origineel gepost door coalitiegenoot
Jullie dames lopen te klagen coalitiegenoot is niet serieus, hier heb je zo serieuze topic kijken hoe jullie daarmee om gaan.
Ik beweer, verliefd zijn duurt niet langer dan 1 seconde. Namelijk dat ene kleine seconde dat je realiseert dat je verliefd bent op een andere. Al die andere secondes, minuten uren dagen maanden jaren.. hou je zelf gewoon voor het gek is gewoon geestelijk met je zelf klooien als het ware..
En ik zeg ook, als je in dit bullshit wat ik je nu vertel ook gelooft dat het heel moeilijk wordt om überhaupt te verliefd te worden op iemand!! Gebeurt haast niet zelfs..
hmmzzz diepzinnig !
lady_khadija
19-01-2004, 22:07
hmmm....jouw topics worden gekker en gekker.......
i like you...........:D
contradiction
19-01-2004, 22:47
Ja dit klopt soms wel,
pippielangkous
19-01-2004, 22:58
Jij bent echt een rare vogel
RisLaine
20-01-2004, 10:18
Dit Is Wat K Van Je Verklaring Vindt---> :maf:
:staart:
Ik ben het helemaal met je eens, liefde bestaat niet eens
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.