Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames en heren! zoenen met beugel...

Pagina's : [1] 2

hakima2000
19-01-2004, 19:12

kan dat? just wanna know...

Lady_moi
19-01-2004, 19:14
Ge Gaat Hem Snijden Meskien

xxMocro_girlyxx
19-01-2004, 19:19
haha why not??? just try dan kom je het te wete.... :D

Anissamoslimagl
19-01-2004, 19:20
Wat een grappige topic. Ik hoop dat je het wel hebt over vrouwen die getrouwd zijn.

chebhassan
19-01-2004, 19:22

HET kan ten zij jullie allebei een beugel hebben maar als je naar die teken film kijkt genaamd beugelbekkie dan ga je niet willen zoenen met een beugel

Anissa_bel
19-01-2004, 19:33
:hihi: Natuurlijk kan dat......als je logisch nadenkt dan draag je toch een beugel langs de buitenkant...sooo ? Laat me duidelijk maken dat ik er geen ervaring mee heb....euhmmm met een beugel dragen...:schrik:

minora
19-01-2004, 19:35
Met slotjes/blokjes kan het... Een buitenboordbeugel is onmogelijk :D

Lady_moi
19-01-2004, 19:36
En Binnenkant??? Ik Had Er Vroeger Ene Van De Binnenkant Gekregen Ma Die Snijd Nie Da Ware Geen Blokjes Maar Een Gewoon Ijzer Draad :maf: Ei Ma Effe Serieus Wilde Gij Soms Zn Mond Vol Snijden Ofzo Kzout Nie Riskiren :stoned: Origineel gepost door Anissa_bel :hihi: Natuurlijk kan dat......als je logisch nadenkt dan draag je toch een beugel langs de buitenkant...sooo ? Laat me duidelijk maken dat ik er geen ervaring mee heb....euhmmm met een beugel dragen...:schrik:

xxMocro_girlyxx
19-01-2004, 19:40
Origineel gepost door chebhassan HET kan ten zij jullie allebei een beugel hebben maar als je naar die teken film kijkt genaamd beugelbekkie dan ga je niet willen zoenen met een beugel hahaha :D

hakima2000
19-01-2004, 19:54
Origineel gepost door Lady_moi Ge Gaat Hem Snijden Meskien in stukjes :kwaad: !!!!!!!

hakima2000
19-01-2004, 19:55
Origineel gepost door xxMocro_girlyxx haha why not??? just try dan kom je het te wete.... :D beter voorkomen dan nakomen.. toch?

hakima2000
19-01-2004, 19:56
Origineel gepost door Lamode Ik denk het wel :confused: Je kunt immers ook zoenen met piercings over je hele mond ... Dus waarom geen beugel :confused: you think so? :)

Anissa_bel
19-01-2004, 20:01
Origineel gepost door Lady_moi En Binnenkant??? Ik Had Er Vroeger Ene Van De Binnenkant Gekregen Ma Die Snijd Nie Da Ware Geen Blokjes Maar Een Gewoon Ijzer Draad :maf: Ei Ma Effe Serieus Wilde Gij Soms Zn Mond Vol Snijden Ofzo Kzout Nie Riskiren :stoned: Langs de binnenkant ? Ik heb een vriendin en ze droeg vroeger een beugel...maar nu draagt ze enkel een draadje langs de binnenkant...(als een laatste fase maar die draadje blijft ze praktisch heel haar leven behouden waardoor haar tanden de juist positie blijven aannemen) Maar dat jij direct een ijzeren draadje moest dragen?? Dan vraag ik me af....of je wel een beugel nodig had :confused: :zwaai:

Anissa_bel
19-01-2004, 20:05
Waarom zou het niet toegestaan zijn in de islam...geef eens een reden waarom niet ? :stoned:

Anissa_bel
19-01-2004, 21:59

Nou, om eerlijk te zijn voldoet niemand aan deze regel....iedereen verandert iets van zijn uiterlijke maar niet in extreme zin! Toch is wel toegelaten voor een vrouw om haar haar te verven ( met hoofddoek), dat verandert ook iets van de schepping niet? Is een stom voorbeeld, maar dat kwam me even op....:verdomme: MhaSAlama

Pagina's : [1] 2