Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie van de dames heeft wel eens gerookt?

Pagina's : [1] 2 3

xxMocro_girlyxx
19-01-2004, 19:10

ben gewoon nieuwsgierig he... ik wil gewoon ff wete hoe jullie erover denke als een marokkaans meisje rookt / heeft gerookt. Ik heb namelijk een paar vriendinne die dat doen, ma ik weet niet wat ik hierover moet denke... :rolleyes:

xxMocro_girlyxx
19-01-2004, 19:13
niemand dus......

chebhassan
19-01-2004, 19:15
MIsschien zijn ze bang dat ze uitgescholden worden vandaar dat ze het niet willen zeggen maar ja ik kan je zeggen zeg tegenje vriendinen dat ze beter kunnen stoppen ze breiken er niks mee

Lady_moi
19-01-2004, 19:17
Nooit In Mijn Leven Ga Ik Da Spul Aanraken Nooooooooooooooit!!!!!! En Kheb Het Ook Nooit Geprobeerd En Wil Het Ook Nooit Proberen En Moest Ik Mn Vriendinnen Betrappen Op Roken Dan Gaat Die Zien Ik Pik Da Nie Als Mn Vriendinnen Roken We Letten Op Mekaar Dus Niemand Rookt Alhamdoulilah

xxMocro_girlyxx
19-01-2004, 19:18

Origineel gepost door chebhassan MIsschien zijn ze bang dat ze uitgescholden worden vandaar dat ze het niet willen zeggen maar ja ik kan je zeggen zeg tegenje vriendinen dat ze beter kunnen stoppen ze breiken er niks mee precies ;)

chebhassan
19-01-2004, 19:20
maar dames lucht jullie hart je moet niet letten op wat de jongens zeggen want dat was toch te verwachten ..... ciao :zwaai:

LoVeLy_HaNaN
19-01-2004, 19:24
Nou, als ik eerlijk moet zijn.. Mijn oom rookt en gebruikt drugs enzo...en een keer heeft ie mij een trekje gegeve..egt ik moest hoesten..maar dat was ene paar jaar gelede..en jah..dat was dus dat ik voor ht eerst een trekje heb gehad..maar sindsdien..heb ik nooit een sigaret aangeraakt :zwaai:

JustAGirl22
19-01-2004, 19:25
NOG NOOIT EN BEN HET OOK NIET VAN PLAN...MEISJES DIE ROKEN HEBBEN ECHT GEEN KLASSE WALLAH DAT STAAT ECHT NIET MAAR JA IEDEREEN DOET WAT DIE WIL HE.... GROETJES MOI

chebhassan
19-01-2004, 19:26
Een trekje bijna iedereen als klein kind..... ze willen ze3ma grappig doen

berbertje00
19-01-2004, 19:31
Origineel gepost door Gruwelijk_ofnie Hey Lady... Zal ik jullie eens iets vertellen iets wat jullie vast ook weten maar zeker 4 op de 10 van de marokkaanse meiden roken. Denk je dat ze zich der voor schamen???? Ze staan gewoon bij een bushalte en ze halen ze eruit en beginnen ze te roken. Tfoe dat vindt ik echt schandalig sorry hoor ik bedoel met alle respect... Zoiets doe je toch niet maar ey dat moeten ze zelf weten. xxxxxxx Toe maar meid heb jij een onderzoek daarover gehouden :wat?!: Vind het echt BULL! Heb nooit gerookt en zal het ook nooit doen...

Lady_moi
19-01-2004, 19:31
Ze Weten Zelf Wel Da Sigaretten De Gezondheid Schaad Het Staat Zelfs Op De Verpakking In Koeieletters! Origineel gepost door Gruwelijk_ofnie Hey Lady... Zal ik jullie eens iets vertellen iets wat jullie vast ook weten maar zeker 4 op de 10 van de marokkaanse meiden roken. Denk je dat ze zich der voor schamen???? Ze staan gewoon bij een bushalte en ze halen ze eruit en beginnen ze te roken. Tfoe dat vindt ik echt schandalig sorry hoor ik bedoel met alle respect... Zoiets doe je toch niet maar ey dat moeten ze zelf weten. xxxxxxx

chebhassan
19-01-2004, 19:34
ZE kunnen niet lezen maar ja het is hun gezondheid nast geld verspillen verspillen ze ook hun leven maar ja dat si hun probleem,

xxMocro_girlyxx
19-01-2004, 19:38
ik weet wel zeker dat roken nix voorstelt, er is egt totaal nix aan...

NadIa84LovesFo
19-01-2004, 19:41
bah bah ik zal nooit van mijn leven roken!!! tfoeeee hla meisjes die roken!!! DOMME WIJFEN!!!

Lady_moi
19-01-2004, 19:41

Sommigen Roken Om Zemaaaaaaaaa Stoer Te Doen Anderen Om Te Vermageren Anderen Omdat Ze Het Een Lekker Smaakje Hebben Vinden En Anderen Omdat Ze Eraan Verslaafd Zijn En Spijt Komt Altijd Te Laat

Pagina's : [1] 2 3