Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : even een vraagje wie kan mij helpen graag met spoed

toekomst
02-10-2002, 15:58

mijn vraag is kun je er niet achter komen welke namen als email adres staan bij hotmail dat je dus de namen kunt bekijken want ik ben namelijk opzoek naar iemand naar een email adres en ik wil graag kijken of zij ook een account heeft op Hotmail jullie hulp is van harte welkom Nisa

Dida
02-10-2002, 16:05
kijk in je glazen bol.. Ciao baby ;)

toekomst
02-10-2002, 16:07
HAHAHAH NEE EVEN SERIEUS KAN ECHT NIEMAND MIJ HELPEN

Dida
02-10-2002, 16:10
HAHAHAAHHA nee serieus KIJK IN JE GLAZEN BOL :) Ciao bAby ;)

toekomst
02-10-2002, 16:12

JAJAJA EN DAN WAT GA IK DAN ZIEN

Dida
02-10-2002, 16:14
JIJ bent toch een TOEKOMSTVOORSPELLER. Nou als je dan in je "GLAZEN BOL" kijkt en met SPOEDENDE EIS vraagt aan JE GLAZEN BOL of tie WILT UITZOEKEN IN DE TOEKOMST OF JIJ OOIT DIE HOTMAIL ADRES GAAT VINDEN. Als die GLAZEN BOL zegt dat je het NOOIT GAAT VINDEN JA DAN HOEF JE NU OOK NIET DE MOEITE TE DOEN om te KIJKEN hoe je die HOTMAIL KAN VINDEN. Ciao Baby ;)

toekomst
02-10-2002, 16:22
Luister, ik heb als naam gekozen toekomst ja en die naam is voor specifiek bedoeld voor die waarzegger, ik gebruik deze naam gewoon om ook te reageren voor anderen dingen, en over die waarzegger gesproken dat is echt waar en elke persoon als moslima weet dat er van die imams zijn die dit kunnen en die een gave hebben. nu ik het toevaliige over mijn hotmail heb iets een persoonlijk vraag naar jullie toe voor jullie en dat andere verhaal van mijn is een hulpje/ advies voor de mensen Nisa

kalimiro
02-10-2002, 16:43
Origineel gepost door toekomst mijn vraag is kun je er niet achter komen welke namen als email adres staan bij hotmail dat je dus de namen kunt bekijken want ik ben namelijk opzoek naar iemand naar een email adres en ik wil graag kijken of zij ook een account heeft op Hotmail jullie hulp is van harte welkom Nisa bedoel je dat je iemand die je hebt toegvoegd op je @-mail wilt zoeken zoja moet je gewoon bij contactpersonen zoeken of wil je iemand zoeken die je niet hebt toegevoegd ken je dat doen via msn als je dat hebt moet je bij contactpersonen toevoegen klikken en dan heb je 2 keuzes iemand toevoegen of iemand zoeken klik dan bij zoeken verder weet ik het ook niet! bye :Iluvu: :zwaai: -xxx- kalimiro

sihamepje
02-10-2002, 16:47
sorry nisa maar dat zal moeilijk gaan

Lady_moi
02-10-2002, 17:05
ik weet hoe bij search oftewel bij zoeken