Bekijk originele versie : Mijn prinsesje (vandaag dan alleen) ...
Hopeloos in de war liep ik vanochtend rechtstreeks uit mijn bed de straat op. Ik had het gisterenavond wederom veel te gezellig gemaakt, waardoor ik niet helemaal 100 was. Maar goed ik liep naar de dichtsbijzijnde slootje en probeerde een kikker te vangen. Toen ik eenmaal eentje te pakken kreeg keek ik er recht in de ogen aan. Het was zij mijn prinsesje, ik kon het zien aan die grote bruine ogen. "Kwaak", zei ze nog. Instemmend knikte ik dat ik haar had begrepen. Met mijn mond ging ik alla Jim Carrey naar haar zachte kikkerlipjes.
Smakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Het smaakte een beetje vies, maar dat kwam waarschijnlijk door het riool wat uitkwam in dat slootje.
Ikke dus wachten op de ultieme transformatie, maar helaas zij bleef een kikker. Toen nam ik haar mee naar huis en nu is zij mijn huisdier geworden.
:) :) :)
cool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
ik heb ooit een vlieg probeer te kussen maar da ding vloog steeds weg :D :melig:
Origineel gepost door samsha
dat is ook een manier om je droomprins of prinses te gaan zoeken,
is weer eens wat anders dan een advertentie op het internet te plaatsen maar helaas voor jou heeft het nog niet gewerkt. maar ik heb trouwens altijd geleerd dat ik kikkers nooit mocht aanraken want had met djnoen te maken dus laat staan kussen.
Nee weet je waarom je ze niet mocht aanraken .. omdat een prinsesje als jij dan in een kikker zou veranderen :)
Origineel gepost door chemie
cool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
ik heb ooit een vlieg probeer te kussen maar da ding vloog steeds weg :D :melig:
:rolleyes:
Een vlieg zei je yek ... ken je Chinatown in Rotterdam. Bij een supermarkt daar heb ik ooit eens FlyCruesly gehaald, was gemaakt van aziatistische muggen en vliegen. Je moest dat met melk alla cornflakes eten bij het ontbijt.
heerlijk
Wil je ook es proberen :), I have got plenty of it ... ;)
Origineel gepost door Da_flow
:rolleyes:
Een vlieg zei je yek ... ken je Chinatown in Rotterdam. Bij een supermarkt daar heb ik ooit eens FlyCruesly gehaald, was gemaakt van aziatistische muggen en vliegen. Je moest dat met melk alla cornflakes eten bij het ontbijt.
heerlijk
Wil je ook es proberen :), I have got plenty of it ... ;)
uhm nee dankje ik kus ze liever:D
Origineel gepost door kelly
:romance:
Zorg je er wel goed, anders ben ik genoodzaakt om de dierenbescherming te bellen.....want je zegt het zelf:¨Ik ben niet 100¨..... :p
Voor mijn prinsesje zal ik heel goed zorgen, elke dag overheerlijke
FlyCruesly
Maar door je onmiskenbare zorgjes zal ik haar naar jou vernoemen,
Kelly de kikker
uhm nee dankje ik kus ze liever:D
;)
Origineel gepost door Cina
;)
Ewa koe ... mlih :)
Ps. heb nog steeds een antwoord van je te goed, die Einstein is een vroegtijdige dood gestorven meskien :(
;)
:melig: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Origineel gepost door samsha
WOEHAHAHAHAHA
WAS DAT SARCASTISCH BEDOELD???????????
WOU JE MIJ BELEDIGEN????????? WANT DAN VIND IK JE NIET LIEF HOOR,
GA TEGEN PAPPIE ZEGGEN
Welnee joh was best wel lief bedoeld ...
Zehma jij bent een prinsesje en omdat je een prinsesje bent mag je geen kikkers aanraken, omdat prinsesjes die kikkers aanraken zelf een kikker worden, zodat ze later door een prins (Did Somebody Call My Name (o dan heb ik me vergist) wakker gemaakt kunnen worden.
Snappie dus jij bent een kikker :)
Origineel gepost door Da_flow
Ewa koe ... mlih :)
Ps. heb nog steeds een antwoord van je te goed, die Einstein is een vroegtijdige dood gestorven meskien :(
Heb je m'n pm niet gehad? :confused: (niet dat daar het antwoord in stond...maar er stond wel een aanwijzing :p)
:melig: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
:p
/me kijkt Chemie veelbetekenend aan ;)
Trouwens Flow....waarom komen mijn wensen niet uit? Elke keer draag jij mij op een wens te doen en dan laat je hem niet eens uitkomen...flauw hoor :stout:
Groetjes,
Een MILKA-koe ;)
:p
* Cina kijkt Chemie veelbetekenend aan ;)
/me kijkt naar cie en schudt nee
/me bedoelt de liefde voor cina en niet andere liefde ;)
:Iluvu: :D
* chemie kijkt naar cie en schudt nee
* chemie bedoelt de liefde voor cina en niet andere liefde ;)
:Iluvu: :D
/me geeft een Chemie een twee zoenen op d'r wang en een knuffel :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.