Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederlandse skiërs slaan elkaar Oostenrijks ziekenhuis in

CharlieDaSilva
19-01-2004, 17:33

WENEN - Twee groepen Nederlanders, op skivakantie in Oostenrijk, zijn in de nacht van zondag op maandag in de wintersportplaats Saalbach slaags geraakt. Ongeveer twintig boze landgenoten gingen elkaar na een sneeuwballengevecht te lijf. Ten minste zes vechtersbazen raakten gewond, zo meldde de Oostenrijkse televisie ORF. De vechtpartij ontstond na het après-skiën, aldus de lokale politie. Een persoon gooide een sneeuwbal tegen het hoofd van een andere vakantieganger waardoor de massale vechtpartij begon. Daarbij sloeg een van de ruziemakers iemand met een snowboard op het hoofd. Die liep een ernstige hoofdwond op, aldus een politiewoordvoerder. Zes mensen werden met ernstige verwondingen naar het ziekenhuis in Zell am See overgebracht. "Toen de hulpdiensten later lichtgewonde mensen in het ziekenhuis afleverde, gingen de twee groepen in de gang verder", aldus de politiebeambte. Bij die vechtpartij raakte een ambulancebroeder en een vrouwelijke arts gewond. Het Oostenrijkse Openbaar Ministerie zal de vechtersbazen vervolgen wegens openbare geweldpleging en het toebrengen van lichamelijk letsel. Er was, zo als altijd in dit soort gevallen, alcohol in het spel verklaarde de politiezegsman. Kijk s aan, dat is dus wintersport :D

sahira
19-01-2004, 18:23
Origineel gepost door Amazoelloe Niet te geloven. In Kaaskoppenland hangen de Kaaskoppen de 'beschaafde' types uit met een zogenaamde 'praatcultuur'. In het buitenland komt de ware beestachtige aard naar boven. Gevecht gaat verder in het ziekenhuis , een soort tweede ronde. Leve de Kaaskoppen. De ware aap komt uit de mouw.. :D

redouan106
19-01-2004, 19:10
Origineel gepost door CharlieDaSilva WENEN - Twee groepen Nederlanders, op skivakantie in Oostenrijk, zijn in de nacht van zondag op maandag in de wintersportplaats Saalbach slaags geraakt. Ongeveer twintig boze landgenoten gingen elkaar na een sneeuwballengevecht te lijf. Ten minste zes vechtersbazen raakten gewond, zo meldde de Oostenrijkse televisie ORF. De vechtpartij ontstond na het après-skiën, aldus de lokale politie. Een persoon gooide een sneeuwbal tegen het hoofd van een andere vakantieganger waardoor de massale vechtpartij begon. Daarbij sloeg een van de ruziemakers iemand met een snowboard op het hoofd. Die liep een ernstige hoofdwond op, aldus een politiewoordvoerder. Zes mensen werden met ernstige verwondingen naar het ziekenhuis in Zell am See overgebracht. "Toen de hulpdiensten later lichtgewonde mensen in het ziekenhuis afleverde, gingen de twee groepen in de gang verder", aldus de politiebeambte. Bij die vechtpartij raakte een ambulancebroeder en een vrouwelijke arts gewond. Het Oostenrijkse Openbaar Ministerie zal de vechtersbazen vervolgen wegens openbare geweldpleging en het toebrengen van lichamelijk letsel. Er was, zo als altijd in dit soort gevallen, alcohol in het spel verklaarde de politiezegsman. Kijk s aan, dat is dus wintersport :D HEY SCOTTIE,WOLFERWITZ EN DIE ANDERE GAPPIES....... WAT VINDEN JULLIE HIERVAN? IK DENK DAT ER EEN VERBAND IS TUSSEN HUN ACHTERGROND EN ASSOCIALE GEDRAG ZE KUNNEN NIET TEGEN EEN SNEEUWBAL................ IK DENK DAT DAT MET EER TE MAKEN HEEFT..................... EN NATUURLIJK DRANK WANT NEDERLANDERS KUNNEN NIET TEGEN DRANK :p :p :p PS. dit geld niet voor de beschaafde kant van de nederlanders(want die zijn er ook)

Erwin
19-01-2004, 19:17
Jammer dat je voor je naschrift de capslock weer wist te vinden. Ben jij geen Nederlander Redouan?

redouan106
19-01-2004, 19:25

Origineel gepost door Erwin Jammer dat je voor je naschrift de capslock weer wist te vinden. Ben jij geen Nederlander Redouan? IK WEET NIET MEER WIE IK BEN ERWIN???? DE ENE KEER BEN IK DE ZOON VAN EEN GASTARBEIDER, DE ANDERE KEER EEN BUITENLANDER, OF WEER EEN KUTMAROKKAN, DE LAATSTE TIJD EEN ALLOCHTOON, IK WERD ZELFS EEN TERRORIST GENOEMD: IK WEET HET ALLEMAAL NIET MEER. MAAR IK WEET WEL DAT IK STEEDS TOT HET AS VAN NEDERLAND BEHOOR ALS IK NAAR JULLIE MENINGEN MOET LUISTEREN...... :zwaai: LATERZZZZZZZZZZZZZZZ

CharlieDaSilva
19-01-2004, 20:38
"Toen de hulpdiensten later lichtgewonde mensen in het ziekenhuis afleverde, gingen de twee groepen in de gang verder", aldus de politiebeambte. Bij die vechtpartij raakte een ambulancebroeder en een vrouwelijke arts gewond. Dit is toch te bizar voor woorden.

redouan106
19-01-2004, 20:45
Ik vind dat nederlanders niet meer op skivakantie mogen....... Dus geen oostenrijk en zwitsenland meer .................voor die randcriminelen... Ze moeten maar eerst normen en waarden gaan leren, voordat ze ski-lessen gaan nemen SCHANDE ECHT SCHANDE..............ALTIJD WEER DIE NEDERLANDSE ONRUSTSTOKERS

sahira
19-01-2004, 22:36
Origineel gepost door redouan106 Ik vind dat nederlanders niet meer op skivakantie mogen....... Dus geen oostenrijk en zwitsenland meer .................voor die randcriminelen... Ze moeten maar eerst normen en waarden gaan leren, voordat ze ski-lessen gaan nemen SCHANDE ECHT SCHANDE..............ALTIJD WEER DIE NEDERLANDSE ONRUSTSTOKERS Hun paspoort inleveren, en eerst maar eens een cursus: hoe gedraag ik me in het buitenland... :kwaad:

Erwin
19-01-2004, 23:00
Waarom? Hebben ze de Nederlandse wet overtreden? Hoewel ik het niet eens een onaardig voorstel vind heb ik liever dat zulken in het buitenland (vast)zitten dan in NL. De voorkeur gaat uit naar Thailand ofzo. Scheelt ons ook weer in de kosten.