Bekijk originele versie : Hamas-leider kondigt meer zelfmoordaanslagen door vrouwen aan !
GAZA - De geestelijk leider van de Hamas, sjeik Ahmed Yassin, heeft vandaag nadrukkelijk verklaard dat niet alleen mannen, maar ook vrouwen worden gerekruteerd voor het plegen van zelfmoordaanslagen. Yassin betoogde na de aanslag van woensdag, waarbij een zelfmoordactiviste van de Hamas vier Israëliërs met zich mee de dood innam, al dat de heilige oorlog een plicht is van alle moslims, mannen en vrouwen.
Vandaag zei Yassin dat het lijkt op ,,een nieuw begin voor vrouwen'', maar dat het in wezen gaat om ,,voortzetting van het programma van martelaarschap en strijd, door zowel mannen als vrouwen''.
Woensdag blies de 22-jarige Palestijnse Reem Raiyshi zich op bij de grensovergang Erez. Raiyshi was een Hamas-lid uit de Gazastrook en moeder van een zoontje van 3 en een dochtertje van 1,5. De Islamitische Jihad en de Al Aqsa Martelarenbrigades hadden wel eerder vrouwen voor zelfmoordaanslagen ingezet, maar nog nooit vrouwen met kinderen.
,,Vrouwen werden gespaard totdat de noodzaak ontstond'', zei Yassin, die naar eigen zeggen geen banden onderhoudt met de militaire vleugel van de Hamas. Kort na de aanslag zei de Israëlische onderminister van Defensie Zeev Boim in een reactie op Yassins verklaring dat de Hamas-leider zichzelf op de dodenlijst had geplaatst.
Het geweld van de afgelopen 39 maanden heeft 2.619 Palestijnen en 909 Israëliërs het leven gekost. Meer dan 400 Israëliërs vonden de dood bij 107 zelfmoordaanslagen, waarvan de meeste werden opgeëist door de Hamas.
19/01/2004
en wat denken jullie.............doet ie het of doet ie het niet :D.
:zwaai: Sword
Hi,
Ik word altijd heel emotioneel als ik de berichten van Palestina hoor....
We moeten onze broeders en zusters echt steunen daaro niet alleen finacieel, of met woorden...maar met daden.
geweld roept tot meer geweld, maar dat onze zusters zich nu ook gaan inzetten.
Why is the world so cruel.
Peace in the middle east !
Canelle
Nou, zie je wel. Die vrouwen mogen niets. Zo mogen niet eens hun eigen zelfmoord aankondigen.
Ze worden behandeld als onmondige kinderen en krijgen alleen een ballon, of eigenlijk zien die mannen die vrouwen alleen maar als opblaasdingen.
Scottie. Hamas & Gas.
Origineel gepost door canelle
Hi,
Ik word altijd heel emotioneel als ik de berichten van Palestina hoor....
We moeten onze broeders en zusters echt steunen daaro niet alleen finacieel, of met woorden...maar met daden.
geweld roept tot meer geweld, maar dat onze zusters zich nu ook gaan inzetten.
Why is the world so cruel.
Peace in the middle east !
Canelle
Nou, en welke daden had je gedacht? Of zijn het alleen maar weer woorden, "praatjes voor de vaak"?
Jouw "zusters" zetten zich niet in, die worden ingezet. Ze moeten een gordel omdoen met 10 kilo oud-Iraaks dynamiet en dan op het knopje drukken.
De vrouw als wegwerpartikel. Een soort vuilverwerking. "U heeft nog dynamiet over" "Geeft het aan een vrouw, opgeruimd staat netjes en zonder berouw!"
Scottie, charretel.
Danielle2
19-01-2004, 19:17
Goed plan. Daar zijn de Israelis vast heel gevoelig voor. Voor je het weet trekken ze zich terug en stichten ze een palestijnse staat! Hamas, altijd handelend vanuit de gedachte waar het volk het meeste mee opschiet.
Nou, Yoessef, naar mijn waarden en normen ben jij knap gestoord.
Jij strooit hier met lichamen en lijken rond alsof jij de Schepper bent. Nou, je zit hier niet op je playstation. Hier gelden menselijke waarden. Het mag dan zijn dat in sommige Arabische landen een leven niet telt, hier telt een mensenleven wel degelijk.
In Nederland noemen we jouw fascinatie voor doden, lijken, afgerukte armen en benen morbide. Ik noem het ziek.
Wil je niet een poosje je met bloed bespatte berichten een andere site gaan verzieken?
Scottie.
Praetorian
19-01-2004, 20:32
Blij? Wie kan hier nu blij mee zijn. Noch Israel, nog de Palestijen.
Gewoon even menselijk nadenken. Het is in één woord GEKKENWERK. Ze zijn allemaal geschift daar.
Een MOEDER. Een moeder die zichzelf opblaast en 2 kinderen achterlaat. Ze zijn helemaal gek daar.
Er kan werkelijk geen godsdienst bestaan op de hele wereld die deze zaken goedkeurd.
Echt, het doet me bijna voelbaar pijn als ik zoiets lees. Ik kan het werkelijk niet begrijpen. Dit heeft niks met Allah of God te maken. Als je dan toch ergens in gelooft, dan heeft het waarschijnlijk alles met Satan te maken. Die lacht zich kapot.
Nou, eindelijk eens wat gezonde geluiden van Preatorian, onze keizerlijke beschermer en Corrie.
Scottie, urbino.
IFRIQUIA
19-01-2004, 21:16
Nou, Scottie, naar mijn waarden en normen ben jij knap gestoord.
Jij strooit hier met lichamen en lijken rond alsof jij de Schepper bent. Nou, je zit hier niet op je playstation. Hier gelden menselijke waarden. Het mag dan zijn dat in sommige Westerse landen een leven niet telt, hier telt een mensenleven wel degelijk.
bij ons noemen we jouw fascinatie voor doden, lijken, afgerukte armen en benen morbide. Ik noem het ziek.
Wil je niet een poosje je met bloed bespatte berichten een andere site gaan verzieken?
Ifriquia, waar de ene mensenleven minder waard is dan bij de ander....een jood en een westerling is meer waard dan een heel 3e wereld land
IFRIQUIA
19-01-2004, 21:19
waar vallen de dooie door honger geweld en uitbuiting ? in europa ? nee he ? ga je schamen !!!
Ik heb thuis het boek schiet eerst de vrouwen neer van Eileen Mac Donald.
Een zeer intressant boek over het hoe en waarom vrouwen zich aansluiten bij (terroristische) organisaties.
Al jarenlang zitten vrouwen en veel jonge meisjes in de bewegingen van terroristische organisaties van Palestina, ze vervoeren onder hun kleding die zich daar uitstekend voor leent wapens, stenen, molotovcoctails en de verboden Palestijnse vlag en passeren onbekomerd groepen millitairen. Immers het is verboden Palestijnse vrouwen te fouilleren, geen Goddeloze mannelijke hand die voelt of ze wat vervoeren.
Palestijnse vrouwen die van hun kinderen houden zijn bereid hun kinderen te laten sterven, ze sturen ze met een paar stokken en stenen de straat op om te vechten tegen het Israelische leger.
Een van de vrouwen in het boek verteld dat mannen er rond hun 35ste mee ophouden, ze worden bang en ze hebben hun verantwoordelijkheden. Ze praten graag over politiek, maar komen niet gauw in actie, andere Palestijnse vrouwen zeiden hetzelfde, mannen zaten veel te praten en dachten dan dat ze de baas waren maar ondertussen zijn het de vrouwen die het werk doen.
De eerste plicht van elk meisje is de straat op gaan en met stenen gooien zegt Ramia en daarmee is de stap gezet.
Een van de kampcommandanten vertelt dat een vrouw meer waard is dan tien mannen wat betreft de inzet in de strijd.
Zelfs vrouwen laten zich misleiden door deze organisatie.
hafiberber
20-01-2004, 08:28
in de tweede werledoorlog hebben nederlandse vrouwen ook geholpen met het verzet,dus waarom ook niet tegen de nazi\israel?
hafiberber
20-01-2004, 08:45
het is helemaal niet laf wat die heldhaftige vrouw deed.
laf is wat de oppernazi sharon doet met vliegtuigen weerloze burgers aanvallen en muren bouwen op gestolen grond.
het is gewoon oog om oog tand om tand,
en de zionisten beseffen dat ze een uitzichtloze strijd voeren.
Dus wordt het gewoon goedgekeurd dat mensen zich massaal opblazen?.......belachelijk dat je daarin mee kan gaan.....is dat een voorbeeld voor die kinderen, we blazen ons zelf gewoon op want dan komen we in het paradijs, terwijl het verboden is om zelfmoord te plegen. Kinderen net uit de luiers worden al klaargestoomt om zich over een paar jaar op te blazen voor de goede zaak, goed je best doen dan mag je over tien jaar ook met een gordel de lucht in....tsssss ....niet te geloven hoe mensen denken zeg.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.