Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op vankantie naar marokko met Nederlnase Paspoort

LadyMaryam
26-07-2008, 14:17

mij marokaanse paspoort is niet meer geldig en me marokaanse nationale kaart is ook iut de datum. ik heb nieuwe marokaanse nationale kaart aangevraagd maar duurt 3 maanden, ik heb wel zo papiertje gekregen. dus ik dacht ik reis met me nederlandse paspoort en dat papiertje kan ik marokko biinnen komen met dat papiertje i.p.v echte nationale kaart?

Lella_Roosje
26-07-2008, 14:56
Ja, met dat papiertje kom je ook binnen, ze3ma nooddocument enzo, heb ik ook gehad..

LadyMaryam
26-07-2008, 15:16
Ja, met dat papiertje kom je ook binnen, ze3ma nooddocument enzo, heb ik ook gehad.. oky ook nederlandse paspoort

Lella_Roosje
26-07-2008, 15:16
oky ook nederlandse paspoort Yeah, die sowieso. Maar zou `t toch nog voor de zekerheid navragen.

vaatdoekje
26-07-2008, 17:16

nee hoor je kan gwn gaan met je nlds paspoort en dat bewijsje je hebt geen marokkaanse paspoort nodig.

Oujdia_Breda
29-07-2008, 16:43
Dat papiertje is een laissez-passer en is (tijdelijk) een vervanging van je la carte. Daarmee kan je Marokko in en uit reizen in combinatie met je paspoort, in dit geval je Nederlandse paspoort. Hou wel rekening met de geldigheid van de laissez-passer. ;)

Soraya007
30-07-2008, 09:59
Als je een nederlands paspoort hebt, heb je geen la carte nationale nodig. Ze maken het iedereen wijs, maar ze kunnen je geen toegang weigeren :) Ik reis al jaren met een niet marokkaans paspoort en zonder la carte nationale naar Marokko. Nooit problemen gehad. Als ze ernaar vragen, zeg ik dat ik er geen heb.

Oujdia_Breda
30-07-2008, 20:26
Als je een nederlands paspoort hebt, heb je geen la carte nationale nodig. Ze maken het iedereen wijs, maar ze kunnen je geen toegang weigeren :) Ik reis al jaren met een niet marokkaans paspoort en zonder la carte nationale naar Marokko. Nooit problemen gehad. Als ze ernaar vragen, zeg ik dat ik er geen heb. Voorkomen is beter dan genezen. ;) Je weet dat Marokkanen ontzettend moeilijk kunnen doen. In principe heb je een la carte of visum nodig om Marokko in te komen met uitzondering van landen waarmee verdragen zijn gesloten. Wellicht is NL één van die landen. Het is wel handig om een la carte te hebben voor andere (burgerlijke) zaken in Marokko.