Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : EiGeNsChApPeN

Pagina's : [1] 2 3 4

ChOcOtOfFfF
19-01-2004, 17:08

Noem 3 eigenschappen die jouw man/vrouw :Iluvu: minimaal moet bezitten Insha Allah. Dus geen 2 of 4 maar 3 sorry ik moet streng zijn:ego: ok barst maar los:hihi: liefs Choclat :zwaai:

zoubida
19-01-2004, 17:10
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Noem 3 eigenschappen die jouw man/vrouw :Iluvu: minimaal moet bezitten Insha Allah. Dus geen 2 of 4 maar 3 sorry ik moet streng zijn:ego: ok barst maar los:hihi: liefs Choclat :zwaai: Een man die goede kennis van de islam heeft, lief en vertrouwelijk.... :zwaai: alles goed lieve dame :zwaai:

ik_oke_is
19-01-2004, 17:11
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Noem 3 eigenschappen die jouw man/vrouw :Iluvu: minimaal moet bezitten Insha Allah. Dus geen 2 of 4 maar 3 sorry ik moet streng zijn:ego: ok barst maar los:hihi: liefs Choclat :zwaai: gelovig , GOED kunnen koken en de derde die zeg ik hier niet :ego: :maf3:

zoubida
19-01-2004, 17:12
Ik bedoel een man die een goede kennis heeft over de islam.. Stomme 60 sec regel :kwaad:

ChOcOtOfFfF
19-01-2004, 17:13

Origineel gepost door zoubida Een man die goede kennis van de islam heeft, lief en vertrouwelijk.... :zwaai: alles goed lieve dame :zwaai: :goedzo: Insha Allah vind je die lieverd :) Alhamdoulilah alles is prima en met jou? Ik heb je lang niet gezien :( :blauwkus:

zoubida
19-01-2004, 17:13
Origineel gepost door ik_oke_is gelovig , GOED kunnen koken en de derde die zeg ik hier niet :ego: :maf3: Hahahahaha laat me raden ;) ...

ChOcOtOfFfF
19-01-2004, 17:14
Origineel gepost door ik_oke_is gelovig , GOED kunnen koken en de derde die zeg ik hier niet :ego: :maf3: haha ik wil het ook niet eens weten:lekkerpuh goed kunnen koken yek? :D succes:hihi:

zoubida
19-01-2004, 17:15
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF :goedzo: Insha Allah vind je die lieverd :) Alhamdoulilah alles is prima en met jou? Ik heb je lang niet gezien :( :blauwkus: Ja heb het eruggg druk gehad en ik heb natuurlijk geen internet meer thuis :traan1:... En jij lieve dame 3 eigenschappen van een 'goede' man.. Ps heb die van mij al 2.5 jaar geleden gevonden ;)

ik_oke_is
19-01-2004, 17:16
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF haha ik wil het ook niet eens weten:lekkerpuh goed kunnen koken yek? :D succes:hihi: hahahahah jah ik heb gemerkt dat dat inderdaad een probleem is,maar ben laatst naar een kokschool geweest en daar liep wel een meisje tussen die :o :maf3:

lela_Hanan
19-01-2004, 17:19
Beste Zusters, Er zijn veel eigenschappen die een man moet beschikken...maare te veel om op te noemen...dusse ik begin maar met....een goed gelovige man...die eerlijk en die een goed voor humor heeft!!! :D

ChOcOtOfFfF
19-01-2004, 17:20
Origineel gepost door zoubida Ja heb het eruggg druk gehad en ik heb natuurlijk geen internet meer thuis :traan1:... En jij lieve dame 3 eigenschappen van een 'goede' man.. Ps heb die van mij al 2.5 jaar geleden gevonden ;) O sorry schat dat wist ik niet :o MaBrouk :verliefd: wel balen hoor dat je geen internet meer hebt thuis :( Wat ik belangrijk vind is: Hij moet goed met zijn Dien bezig zijn Hij moet betrouwbaar/eerlijk zijn en hij moet absoluut humor hebben :giechel:

ik_oke_is
19-01-2004, 17:20
Origineel gepost door JennyLofan praktiserende moslim- goede baan- lief- praktiserende moslim = ik doe mijn best :ego: goede baan = nee nog niet :hihi: lief = als je me leert hoe dat moet :stout: hmmzz ik denk niet dat ik veel kans maak :maf3:

zoubida
19-01-2004, 17:21
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF O sorry schat dat wist ik niet :o MaBrouk :verliefd: wel balen hoor dat je geen internet meer hebt thuis :( Wat ik belangrijk vind is: Hij moet goed met zijn Dien bezig zijn Hij moet betrouwbaar/eerlijk zijn en hij moet absoluut humor hebben :giechel: Ma3li8esh dan weet jij ook wat meer over mij ;)..... Alleen moeten wij nog het huwelijks bootje intreden ;)..... Ewa insha-ALLAH dat je zo een man zal vinden ... Ja :huil: ik mis internet thuis. Stomme pc is nog steeds stuk :kwaad:...

ChOcOtOfFfF
19-01-2004, 17:24
Origineel gepost door JennyLofan praktiserende moslim- goede baan- lief- Insha Allah meid :zwaai: Origineel gepost door lela_Hanan Beste Zusters, Er zijn veel eigenschappen die een man moet beschikken...maare te veel om op te noemen...dusse ik begin maar met....een goed gelovige man...die eerlijk en die een goed voor humor heeft!!! :D haha jammer dat je er maar 3 mag noemen he:hihi: voor de rest heb je precies dezelfde eisen als ik :zwaai: Gair Insha Allah...

ChOcOtOfFfF
19-01-2004, 17:26

Origineel gepost door zoubida Ma3li8esh dan weet jij ook wat meer over mij ;)..... Alleen moeten wij nog het huwelijks bootje intreden ;)..... Ewa insha-ALLAH dat je zo een man zal vinden ... Ja :huil: ik mis internet thuis. Stomme pc is nog steeds stuk :kwaad:... Nou stuur me maar een uitnodiging als het zover is kan ik lekker taart komen eten:stout: Ik ben ondertussen al verloofd :Iluvu: maar ja we hebben elkaar ook zo`n tijd niet gesproken :o :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4