Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden: wat doe je als een zwerver je zoent….

MANinBLACK
02-10-2002, 14:46

De 24-jarige R.P. is woensdag door de rechtbank in Haarlem vrijgesproken van een poging op Schiphol de bedrijfsleidster van een winkel te zoenen. Tegen de man was vijftien maanden cel geëist. De man is wel veroordeeld voor een reeks winkeldiefstallen. Hij kreeg daarvoor acht maanden cel. P. die een zwervend bestaan leidde op Schiphol, heeft het zoenincident toegegeven. Volgens hem ging het echter om een grapje. Hij zei het slachtoffer wel mooi te vinden. Hij duwde in februari van dit jaar de vrouw in een hoek, tuitte zijn lippen en maakte smakkende geluiden. De bedrijfsleidster was echter niet gediend van de avances van de zwerver. Ze wist op tijd weg te komen. De vrouw deed later aangifte van aanranding. Ze was bang voor enge ziektes. Die angst was niet helemaal onterecht, want tijdens het proces bleek dat P. aan een chronische geslachtsziekte lijdt.

cheetah
02-10-2002, 14:58
Gatsie...... Ik zou hem gelijk laten zoenen met mijn vuist..Tfoeeeee

MANinBLACK
02-10-2002, 15:07
Origineel gepost door cheetah Gatsie...... Ik zou hem gelijk laten zoenen met mijn vuist..Tfoeeeee Dan word je aangeklaagd voor mishandeling…

soumaya1
02-10-2002, 15:10
ieghhh beh bah vies gatveredamme, ik zal zeker 2 dagen onder de douche gaan staan, Tfoeeeeeee

prinses18
06-10-2002, 21:41

GATVERDAMME WAT EEN VIEZERIK. IK ZOU HEM EEN VUIST OP DIE MOND EN OP DIE OGEN VAN HEM GEVEN.

KI_kracht
06-10-2002, 21:44
afmaken die handel.

SweetRose
06-10-2002, 22:20
Origineel gepost door MANinBLACK De 24-jarige R.P. is woensdag door de rechtbank in Haarlem vrijgesproken van een poging op Schiphol de bedrijfsleidster van een winkel te zoenen. Tegen de man was vijftien maanden cel geëist. De man is wel veroordeeld voor een reeks winkeldiefstallen. Hij kreeg daarvoor acht maanden cel. P. die een zwervend bestaan leidde op Schiphol, heeft het zoenincident toegegeven. Volgens hem ging het echter om een grapje. Hij zei het slachtoffer wel mooi te vinden. Hij duwde in februari van dit jaar de vrouw in een hoek, tuitte zijn lippen en maakte smakkende geluiden. De bedrijfsleidster was echter niet gediend van de avances van de zwerver. Ze wist op tijd weg te komen. De vrouw deed later aangifte van aanranding. Ze was bang voor enge ziektes. Die angst was niet helemaal onterecht, want tijdens het proces bleek dat P. aan een chronische geslachtsziekte lijdt. Iewwwwwww jakkes!!! xxx

mimi_tangaouia
06-10-2002, 22:26
ik zou hem terug zoenen vol op de mond en dan zou ik hem helemaal gek zoenen en dan op het moment dat hij het niet verwacht dan zou ik zijn tong eraf bijten mimi

cheetah
06-10-2002, 23:08
Origineel gepost door MANinBLACK Dan word je aangeklaagd voor mishandeling… Nee hoor, het is toch zelfverdediging..... ;) Enne, ik weet zeker dat het 'klikt' tussen die twee :stomp:

laboudanda
06-10-2002, 23:25
Ik zou terug zoenen....ach jah een zwerver het kan toch geen kwaad? Ik heb het een keer gedaan met een lollypop...ik heb die lollypop helemaal DOOD gezoend!! En opeens...was die lollypop verdwenen... raar eh?

Ihsane83
07-10-2002, 06:28
Ik zou hem een harde schop onder zn benen geven. Wat denkt ie wel!