Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Willen de NL"s ook....

Pagina's : [1] 2

hassouna
19-01-2004, 14:20

Ik vraag me af of de Nederlandse graag ook een Buitenlander als buurman willen hebben. Veel Nl's heb ik de aantwoord gekrijgen dat: liever geen Buitenlander Als ik vraag Waarom: zeggen ze die zijn anders, we kunnen niet echt communiceren> het zelfde aantwoord krijg je over scholen. wil je jou kinderen naar een school met veel buitenlanders? Nee geen spraak van Dat is echt een drama. ze willen onze niet accepteren een ze lu-len over verspreiding. :confused: :confused: :confused: Ik begrijp die mensen niet wallah

Willemien
19-01-2004, 14:42
Origineel gepost door hassouna Ik vraag me af of de Nederlandse graag ook een Buitenlander als buurman willen hebben. Veel Nl's heb ik de aantwoord gekrijgen dat: liever geen Buitenlander Als ik vraag Waarom: zeggen ze die zijn anders, we kunnen niet echt communiceren> het zelfde aantwoord krijg je over scholen. wil je jou kinderen naar een school met veel buitenlanders? Nee geen spraak van Dat is echt een drama. ze willen onze niet accepteren een ze lu-len over verspreiding. :confused: :confused: :confused: Ik begrijp die mensen niet wallah Nee, ik ook niet :D Persoonlijk zou ik niks tegen een buitenlandse buurman hebben, maar het zou dan wel zo fijn zijn als hij en zijn vrouw beiden nederlands machtig zijn, en ook beiden vriendelijk goeiedag zeggen, en ook af en toe een praatje maakten. En niet altijd langs zouden lopen alsof ik niet besta. Dat geldt trouwens precies hetzelfde voor een nederlandse buurman. En ik zou niet ergens willen wonen, waar alleen maar arabische muziek op straat te horen is, en alleen maar niet-hollandse winkeltjes zijn, zoals islam. slagerijen en turkse bakkers. Het leukste zou zijn: van alleswat. Zowel marokkanen, nederlanders, turken, .... verrek, ik woon in zo een wijk :D Is veel boeiender dan tussen alleen maar van die hollanders :zwaai:

hassouna
19-01-2004, 14:45
Origineel gepost door Willemien Nee, ik ook niet :D Persoonlijk zou ik niks tegen een buitenlandse buurman hebben, maar het zou dan wel zo fijn zijn als hij en zijn vrouw beiden nederlands machtig zijn, en ook beiden vriendelijk goeiedag zeggen, en ook af en toe een praatje maakten. En niet altijd langs zouden lopen alsof ik niet besta. Dat geldt trouwens precies hetzelfde voor een nederlandse buurman. En ik zou niet ergens willen wonen, waar alleen maar arabische muziek op straat te horen is, en alleen maar niet-hollandse winkeltjes zijn, zoals islam. slagerijen en turkse bakkers. Het leukste zou zijn: van alleswat. Zowel marokkanen, nederlanders, turken, .... verrek, ik woon in zo een wijk :D Is veel boeiender dan tussen alleen maar van die hollanders :zwaai: 100% mee eens maar please geen André Hazes

babyvanbelisma
19-01-2004, 15:16
Ik vind het helemaal niet erg om buitenlandse buren te krijgen. Ben het eigenlijk wel eens met wat Willemien zegt. Weet je wat wel een probleem is? Feit is dat als er meer buitenlanders in een bepaalde straat komen wonen, de waarde van de huizen daalt. Vraag me niet waarom want ik vind het complete onzin, maar het is wel zo. Misschien dat daarom veel mensen geen buitenlanders als buren willen. Maar ik vind het wel gezellig om in een buurt te wonen waar het een mengelmoesje van van alles en nog wat is!!

hassouna
19-01-2004, 16:08

Ik woon in een beurt waar 95% buitenlanders sinds jaren wil ik verhuizen maar ik krijg geen kans moet nog wachten. Ik heb veel problemen gehad met mijn Landgenoot gehaad hij woon op 4 ik op 3. elke dag herrie hij slaapt tot >14 uur ik en mijn vrouw moeten om 7 uur wakker voor onze werk. hij krijg ± 4 keer visiters per week herrie tot diep in de nacht. ik was plus dan 20 keer naar hem toe om te vragen of ze kunnen Na 24 uur een beetje rustig doen, en vain af en toe blijf ie met zijn kind heel laat football spelen laast keer was ik rond 2 uur bij hem voor het zelfde reden. Ik krijg aantwoord dat hij niets kan doen zijn kind van ± 2½ wil niet slapen. Ik werd echt gek , ik vroeg aan hem .jou kind is 2½ jaar en jij heeft geen controle op hem wat do jij als hij 15 jaar? Daarna be ik naar de Politie de huisvesting de gemeentehuis overal om heelp te vragen voor verhuizing. niemand kan wat doen. Een iemand van Huisvesting(metros) advieseerd mij om te reageren voor een beurt waar veel buitenlanders wonwn daar krijg ik kans.Ik zei waar is de verspreiding dan ik wil tussen de nederlanders wonnen heb je een huis voor mij de huur mag heeeeeel hoog zijn. ook zonder resultaat. wat ik hier wil zeggen dat veel buitenlanderse willen tussen de hollanderse wonen maar die krijgen geen kans. en die moet komen anders wordt het erg.

arabchrstn
19-01-2004, 16:15
Ach...ik woon in een VINEX-wijk, vol met auto's ;-). Daar wordt je ook niet blij van. Een stel yuppen, daar wordt je niet goed van. Echt een slaapstad, je vindt er totaal geen kinderen. Ik voel me vaak nog veiliger op de Kruiskade, dan wanneer ik overdag door die wijk heen loop. Een oorverdovende stilte dan.

Peridot
19-01-2004, 16:20
Ik woon in een multi-etnische wijk. Bevalt prima, heb goed contact met mijn buren die Turks zijn. Zomers zie je iedereen door elkaar op een bankje van het weer genieten en praten. Kan me geen betere buurt wensen.

AlHoceima_Leila
19-01-2004, 16:28
Kijk in den haag valt het nog mee vind ik maar in Rijswijk waar me vriendin woont kijken ze raar naar raar omdat ze daar tussen alleen Nl'ers woont maar jah . Verschil is er nu een maal

AlHoceima_Leila
19-01-2004, 16:30
Origineel gepost door hassouna Ik woon in een beurt waar 95% buitenlanders sinds jaren wil ik verhuizen maar ik krijg geen kans moet nog wachten. Ik heb veel problemen gehad met mijn Landgenoot gehaad hij woon op 4 ik op 3. elke dag herrie hij slaapt tot >14 uur ik en mijn vrouw moeten om 7 uur wakker voor onze werk. hij krijg ± 4 keer visiters per week herrie tot diep in de nacht. ik was plus dan 20 keer naar hem toe om te vragen of ze kunnen Na 24 uur een beetje rustig doen, en vain af en toe blijf ie met zijn kind heel laat football spelen laast keer was ik rond 2 uur bij hem voor het zelfde reden. Ik krijg aantwoord dat hij niets kan doen zijn kind van ± 2½ wil niet slapen. Ik werd echt gek , ik vroeg aan hem .jou kind is 2½ jaar en jij heeft geen controle op hem wat do jij als hij 15 jaar? Daarna be ik naar de Politie de huisvesting de gemeentehuis overal om heelp te vragen voor verhuizing. niemand kan wat doen. Een iemand van Huisvesting(metros) advieseerd mij om te reageren voor een beurt waar veel buitenlanders wonwn daar krijg ik kans.Ik zei waar is de verspreiding dan ik wil tussen de nederlanders wonnen heb je een huis voor mij de huur mag heeeeeel hoog zijn. ook zonder resultaat. wat ik hier wil zeggen dat veel buitenlanderse willen tussen de hollanderse wonen maar die krijgen geen kans. en die moet komen anders wordt het erg. Ik zou gek worden man, ik wens jou en je vrouw heel erg veel sterkte toe ! Ik hoop dat er snel verandering in komt

hassouna
19-01-2004, 16:32
Origineel gepost door AlHoceima_Leila Ik zou gek worden man, ik wens jou en je vrouw heel erg veel sterkte toe ! Ik hoop dat er snel verandering in komt bedankt ik heb het vergeten te melden. du buurman van 4 is vorige week verhuizen :D

AlHoceima_Leila
19-01-2004, 16:34
Origineel gepost door hassouna bedankt ik heb het vergeten te melden. du buurman van 4 is vorige week verhuizen :D hahahahah, lekker toch :goedzo:

hassouna
19-01-2004, 16:37
Origineel gepost door AlHoceima_Leila hahahahah, lekker toch :goedzo: Nu even wachten wie er komt wonen mischien iemand nog ...... ik hoop van niet bid voor mij :Iluvu:

roebla
19-01-2004, 16:46
Origineel gepost door hassouna 100% mee eens maar please geen André Hazes Hoezo niet ? Hij heeft aangrijpende muziek :huil:

Bazba
19-01-2004, 17:03
Origineel gepost door hassouna Nu even wachten wie er komt wonen mischien iemand nog ...... ik hoop van niet bid voor mij :Iluvu: Ik denk dat je voor mij de kern van de discussie wel raakt. Het maakt veel mensen geen bal uit of ze naast een autochtoon of een allochtoon wonen, zolang ze maar rustig en prettig kunnen wonen. Voor de meeste mensen is dat in een buurt waar je jezelf kunt zijn en waar je geen overlast hebt van je buren (m.n. lawaai of dreiging). Veel autochtonen lijkt het vervelend om naast allochtonen te wonen omdat ze van het overlast verwachten. In de praktijk blijkt dit in het algemeen reuze mee te vallen.

a3ir
19-01-2004, 17:42

ik woon in een buurt met alleen ras echte hollanders ,wij kunnen uitstekend met elkaar opschiten.ikzou nergens anders willen wonen .

Pagina's : [1] 2