Bekijk originele versie : Reis naar Marokko
Hoeveel kost het met de auto naar Marokko te gaan? Ik hoor van de éne dat het 1000 euro kost de andere zegt kost 2000 euro.
Ik bedoel de reis heen en terug met de auto: douanetaksen,dieselverbruik,bootticket,.... Wat is de prijs heen en terug?
IK wil echte prijs weten en geen gissingen of wat dan ook.Wie is al met de auto gegaan en weet hoeveel het bedraagt en dat voor personen van2,3.
OneTouch
22-01-2004, 22:57
Met een kleine wagen rond de 500 euro heen en 500 terug....althans dat betaalden ik en mijn zussen
maghrebgirl20
22-01-2004, 23:27
voor nu of in de zomer?
ChOcOtOfFfF
22-01-2004, 23:40
Origineel gepost door maghrebgirl20
voor nu of in de zomer?
in de lente:maf2:
ik ben afgelopen jaar samen met mijn vader en mijn man geweest, en we hadden 1000 euro apart gezet voor onderweg en het was net genoeg , wij hadden wel een diesel auto want dat scheelt ook wel
groetjes rania
Mister_Ferrari
23-01-2004, 17:52
Origineel gepost door Najiha
Hoeveel kost het met de auto naar Marokko te gaan? Ik hoor van de éne dat het 1000 euro kost de andere zegt kost 2000 euro.
Ik bedoel de reis heen en terug met de auto: douanetaksen,dieselverbruik,bootticket,.... Wat is de prijs heen en terug?
Je kan het zo duur maken als jij wil, dit is per persoon gewoon anders.
1. wat voor auto rijd jij diesel//benzine, 4.5.6.8.10 of 12 cylinder?
2. wat is het gemiddeld verbruik-
3. ga je via de tolwegen of nationale wegen?
4. slaap je in een hotel of tussen 2 mercedes busjes fe parking?
6. stop je ff voor een 3 sterren menu of maak je zelf marmita?
7. neem je de boot naar tanger of naar....?
8. auto propvol met bagage of alleen koffer(s)?, douane vergt energie en geld als je begrijpt wat ik bedoel :D
Zoals je kunt zien is dat afhankelijk van verschillende factoren waardoor een antwoord op jouw vraag moeilijk wordt.
Origineel gepost door Mister_Ferrari
Je kan het zo duur maken als jij wil, dit is per persoon gewoon anders.
1. wat voor auto rijd jij diesel//benzine, 4.5.6.8.10 of 12 cylinder?
2. wat is het gemiddeld verbruik-
3. ga je via de tolwegen of nationale wegen?
4. slaap je in een hotel of tussen 2 mercedes busjes fe parking?
6. stop je ff voor een 3 sterren menu of maak je zelf marmita?
7. neem je de boot naar tanger of naar....?
8. auto propvol met bagage of alleen koffer(s)?, douane vergt energie en geld als je begrijpt wat ik bedoel :D
Zoals je kunt zien is dat afhankelijk van verschillende factoren waardoor een antwoord op jouw vraag moeilijk wordt.
Wat is het verschil tussen tolwegen en nationale wegen? Als ik met de auto ga inschallah zal ik pas in Spanje stoppen en een dagje of twee daar vakantie houden nu heb ik de kans :D
Auto niet propvol ik ga met een koffer of twee is genoeg,ik neem zelf eten mee,ik rijd op diesel 1700 lekker goedkoop.
En wat is de berekening van de reis :D
Mister_Ferrari
23-01-2004, 22:53
Origineel gepost door Najiha
Wat is het verschil tussen tolwegen en nationale wegen? Als ik met de auto ga inschallah zal ik pas in Spanje stoppen en een dagje of twee daar vakantie houden nu heb ik de kans :D
Auto niet propvol ik ga met een koffer of twee is genoeg,ik neem zelf eten mee,ik rijd op diesel 1700 lekker goedkoop.
En wat is de berekening van de reis :D
Diesel is standaard bij el Magherba :D
A narri pas in Spanje stoppen?...moet je niet uitrusten en tanken?. Verschil tussen tolwegen(naam zegt het al) en de nationale wegen is de tol die je moet betalen omdat die wegen vele male beter zijn en veiliger. Je gaat je scheel betalen aan tol :D
Aan tol en boot ben ik ongeveer 500 euro kwijt en brandstof mag je lekker zelf uitrekenen :lekkerpuh:
Origineel gepost door Mister_Ferrari
Diesel is standaard bij el Magherba :D
A narri pas in Spanje stoppen?...moet je niet uitrusten en tanken?. Verschil tussen tolwegen(naam zegt het al) en de nationale wegen is de tol die je moet betalen omdat die wegen vele male beter zijn en veiliger. Je gaat je scheel betalen aan tol :D
Aan tol en boot ben ik ongeveer 500 euro kwijt en brandstof mag je lekker zelf uitrekenen :lekkerpuh:
Nee ik weet nog altijd niet wat tolwegen is en welke route is dat is dat via luxembourg?? Dus tolwegen is duurder dan nationale wegen. Ik stop alleen als het echt echt noodzakelijk is en dat is voor te vreten en te tanken meer niet .. zehma slapen zal ik zeker doen ben een slaapkop :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.