Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Politie München arresteert nazi-verdachte van massamoorden 1945 !

sword
19-01-2004, 13:53

MÜNCHEN -- De politie van München heeft een 86-jarige vermoedelijke ex-nazi gearresteerd die in 1945 in Slowakije opdracht zou hebben gegeven tot de moord op 146 mensen. Aanklagers hebben dat vandaag gezegd. De afgelopen vrijdag opgepakte man, Ladislav N., zou in de Tweede Wereldoorlog als commandant van een Slowaakse eenheid van de Wehrmacht en de SS opdracht hebben gegeven tot de moord op partizanen. Volgens aanklagers vermoordde de eenheid van N., Edelweiss, in januari 1945 95 volwassen burgers en 51 kinderen, in de steden Ostry Grun en Klak. Een maand later zou N. achttien joden hebben laten vermoorden die zich in Ksina in een schuilkelder hadden verstopt. N. werd in 1962 in Tsjecho-Slowakije bij verstek ter dood veroordeeld voor zijn rol in de massamoorden. Hij woont al jaren in München en kreeg in 1996 een Duits paspoort. 19/01/2004 Dit gaat zowat de gemakkelijkste arrestatie zijn voor 2004, een 86-jarige man ............. hahahahhah :D :zwaai: Sword

hassouna
19-01-2004, 14:24
nee, hebben ze een KATHOLIEK , PROTESTAN OF EEN JOOD gearresteerd? welke van die drie, je begrijp wat ik bedoel toch?

Scottie
19-01-2004, 17:36
Nou, Sword, wat wil je nu precies zeggen met dit bericht? Mij lijkt het niet meer dan rechtvaardig dat die moordenaars gepakt worden, oud of niet. En wat bedoel jij nou Hassouna? Zo'n moordenaar heeft geen geloof en als hij het wel heeft moet het inleveren. Zulke misdadigers hebben geen recht op een geloof en misschien ook geen recht om te leven. Het is wel een aardig voorbeeld voor die misdadigers in het Midden-Oosten. Opdat die moordenaars geen rust meer zullen kennen. Immers, al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel? Scottie. Waar

sneakynawal
19-01-2004, 23:15
Origineel gepost door Amazoeloe Wat wil jij nou eigenlijk zeggen?

hafiberber
20-01-2004, 16:11

wanneer pakken ze de nazi aan in tel aviv?

Scottie
20-01-2004, 16:46
Origineel gepost door sneakynawal Wat wil jij nou eigenlijk zeggen? Nou, muchos gracias! Je ziet Sneakynawal wat een fatsoenlijk mens hier moet doorstaan. Maar ja, als echte Nederlander wil je de aan je zorg toevertrouwde mensen opvoeden en vormen. Of ze willen of niet. Scottie, vormend.

sneakynawal
20-01-2004, 18:06
Origineel gepost door Scottie Nou, muchos gracias! Je ziet Sneakynawal wat een fatsoenlijk mens hier moet doorstaan. Maar ja, als echte Nederlander wil je de aan je zorg toevertrouwde mensen opvoeden en vormen. Of ze willen of niet. Scottie, vormend. Het valt me ineens op dat je me niet meer SneakyWall noemt :D

grendel
20-01-2004, 19:55
Origineel gepost door sword MÜNCHEN -- De politie van München heeft een 86-jarige vermoedelijke ex-nazi gearresteerd die in 1945 in Slowakije opdracht zou hebben gegeven tot de moord op 146 mensen. Aanklagers hebben dat vandaag gezegd. De afgelopen vrijdag opgepakte man, Ladislav N., zou in de Tweede Wereldoorlog als commandant van een Slowaakse eenheid van de Wehrmacht en de SS opdracht hebben gegeven tot de moord op partizanen. Volgens aanklagers vermoordde de eenheid van N., Edelweiss, in januari 1945 95 volwassen burgers en 51 kinderen, in de steden Ostry Grun en Klak. Een maand later zou N. achttien joden hebben laten vermoorden die zich in Ksina in een schuilkelder hadden verstopt. N. werd in 1962 in Tsjecho-Slowakije bij verstek ter dood veroordeeld voor zijn rol in de massamoorden. Hij woont al jaren in München en kreeg in 1996 een Duits paspoort. 19/01/2004 Dit gaat zowat de gemakkelijkste arrestatie zijn voor 2004, een 86-jarige man ............. hahahahhah :D :zwaai: Sword Ik denk dat het wat moelijker gaat worden met de heer Morel :D Solomon Morel overleefde de gruwelen van Auschwitz. Na de oorlog nam hij wraak door als commandant in een Pools kamp 1500 Duitsers te doden. Op dit moment bereidt de Poolse regering een uitleveringsverzoek aan Israel voor. (was afgelopen zaterdag op TV, heb et niet gezien)

babyvanbelisma
20-01-2004, 20:04
Ik hoop dat ie alsnog de rest van zijn leven in de bak moet doorbrengen........:kwaad:

grendel
20-01-2004, 20:06
Origineel gepost door babyvanbelisma Ik hoop dat ie alsnog de rest van zijn leven in de bak moet doorbrengen........:kwaad: Mee eens. Moord=Moord