Bekijk originele versie : Vriendschap afbreken!!!
Salaam,
Ik moet een lange vriendschap met een goede vriendin afbreken. Maar ik weet niet hoe ik dat moet zeggen. :(
Wie kan mij helpen?????
Alvast bedankt!!!
miss_morgan15
19-01-2004, 14:14
ja waarom moetje dat nu doen? als je jullie zo'ngoedevrienden zijn??????leg het dan uit zo weten we niet veel!
Salaam,
Ik wil er niet over uitbreiden maar ik dacht dat ze mij alleen maar het beste wilde voor me. En uit haar antwoorden bleek dat zij mij alleen maar een hak wilde zetten.
Wat ik totaal niet van haar had verwacht en andere vrienden waren ook verbaasd hierover!
Moehiem hoe stop je een vriendschap op een goede manier!!!!
Je moet je in ieder geval nie gedwongen voelen om die onuttige vriendschap door te laten gaan. Ik weet dat het moeilijk is, omdat jullie samen altijd met elkaar om gingen als beste vriendinnen en je wilt haar nu misschien niet kwetsen, maar als zij dat wel met jou doet, waarom maak je dan niet een eind aan die vriendschapsrelatie simpel!
Misschien ben j ook bang dat je ruzie krijgt met dat meisje, als je het niet goed afbreekt en dat ze boos op je wordt of zoiets, maar met of zonder ruzie raak je dr toch kwijt en vergeet dat je mensen niet altijd tevreden kan houden, doe het in ieder geval rustig en zeg eerlijk waarom je het doet
suc6
miss_morgan15
19-01-2004, 17:11
ik snap het toch niet....wie wil er nu dat de vriendschap stop?
als niet wat meer uitleg geeft kunnen we toch niet weten waarom je zo moet handelen...
of waarom de vriendschap moet eindigen tussen jullie...
Het kan wel hoor, een vriendschap willen beindigen ik kan je wel een paar voorbeelden van geven:
* Bijvoorbeeld, als die persoon te afhankelijk van je wordt en niets anders wilt zelf wilt doen, dan voel je je een beetje gebruikt
* vriendschap tussen een jongen en een meisje, als een van hun ineens toegeeft dat ie cerliefd is op de andere en het is niet wederzijds, dan beland je in een ongemakkelijke situatie maar je druft die vriendschap niet af te breken, bang om de andere te kwetsen
* Of vriendschap waar bij een zeer dominant is, op een gegeven moment voelt het niet meer zo leuk en wil je het afbreken
Moehiem genoeg voorbeelden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.