Bekijk originele versie : meisje(10) dood door groepsverkrachting(maleisie)
bron: fok.nl
Afgelopen weekeinde is een 10-jarig meisje uit Maleisië overleden tijdens een groepsverkrachting. De maandageditie van de krant The Straits Times uit Singapore meldt dat bij de verkrachting, die plaatsvond in de deelstaat Johor, drie mannen betrokken waren.
Inmiddels zijn twee van de drie daders gearresteerd. Het gaat om mannen van 46 en 27 jaar oud. Het slachtoffer, de dochter van een lokale leider van de regeringspartij, werd op sterven na dood gevonden op de vloer van een toilet en overleed later in het ziekenhuis aan haar verwondingen.
Deze zaak heeft in Maleisië tot veel maatschappelijke ophef geleid. Nog geen twee weken geleden werd elders in het land ook al een 10-jarig meisje verkracht en gedood. Verscheidene organisaties pleitten toen voor hogere straffen, het verplicht castreren van daders of een verbod op seks en geweld op televisie.
Het aantal gevallen van verkrachting in Maleisië is in de afgelopen jaren flink gestegen. In 2002 werden 1418 verkrachtingen geregistreerd, tegen 1210 in 2000. Dit blijkt uit gegevens van de Maleisische politie. In de meeste gevallen waren de slachtoffers nog geen zestien jaar oud.
Lieve goden zeg, wat is er toch aan de hand met de wereld, moorden hier, verkrachtingen daar, het is te walgelijk voor woorden....
10 jaar oud en verkracht worden door 3 mannen, zo erg dat de dood erop volgt, wat een gruwelijke manier om te gaan zeg, het arme kind...
Bah, wat een gekken lopen er toch rond op deze aardbol....
Ik ben tegen de doodstraf, maar als ik dit soort dingen lees heb ik het soms wel moeilijk met die keuze hoor....
:boos: gewoon kanker honden . hun ballen moeten eraf en daarna moet je ze dood laten bloeden. vieze vuile tyfus honden zijn het. :kwaad:
Aicha_Kandicha1
19-01-2004, 12:45
Afschuwelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit soort mensen moet aan de schandpaal!!! Net zoals vroeger door de straten worden gesleept en bekogeld met alles dat los en zelfs vast zit totdat de dood erop volgt!!!
Zo ook de verkrachters van de meisjes die in A'dam zijn verk8, de moordenaars van Sonja en Tom uit Duitsland, Marc Dutroux, Derochette (moordenaar Loubna uit Brussel) en alle andere monsters die weerloze kinderen iets aan doen (en andere onschuldigen).
Schande dat dit soort mensen nog een eerlijk proces krijgt! Psycho of niet. Dit soort monsters moet gewoon uitgeroeid worden!!!!!
Inna lillahi, wa inna lillahi raji3oun!!!
fatima86
19-01-2004, 12:51
Origineel gepost door Corrie
bron: fok.nl
Afgelopen weekeinde is een 10-jarig meisje uit Maleisië overleden tijdens een groepsverkrachting. De maandageditie van de krant The Straits Times uit Singapore meldt dat bij de verkrachting, die plaatsvond in de deelstaat Johor, drie mannen betrokken waren.
Inmiddels zijn twee van de drie daders gearresteerd. Het gaat om mannen van 46 en 27 jaar oud. Het slachtoffer, de dochter van een lokale leider van de regeringspartij, werd op sterven na dood gevonden op de vloer van een toilet en overleed later in het ziekenhuis aan haar verwondingen.
Deze zaak heeft in Maleisië tot veel maatschappelijke ophef geleid. Nog geen twee weken geleden werd elders in het land ook al een 10-jarig meisje verkracht en gedood. Verscheidene organisaties pleitten toen voor hogere straffen, het verplicht castreren van daders of een verbod op seks en geweld op televisie.
Het aantal gevallen van verkrachting in Maleisië is in de afgelopen jaren flink gestegen. In 2002 werden 1418 verkrachtingen geregistreerd, tegen 1210 in 2000. Dit blijkt uit gegevens van de Maleisische politie. In de meeste gevallen waren de slachtoffers nog geen zestien jaar oud.
Lieve goden zeg, wat is er toch aan de hand met de wereld, moorden hier, verkrachtingen daar, het is te walgelijk voor woorden....
10 jaar oud en verkracht worden door 3 mannen, zo erg dat de dood erop volgt, wat een gruwelijke manier om te gaan zeg, het arme kind...
Bah, wat een gekken lopen er toch rond op deze aardbol....
Ik ben tegen de doodstraf, maar als ik dit soort dingen lees heb ik het soms wel moeilijk met die keuze hoor...
:huil: ow wat errugggggggggg, moge Allah haar beschermen! En die vieze honden flink straffen, insha allah!!!!!!!!! :jammer:
Origineel gepost door Aicha_Kandicha1
Dit soort mensen moet aan de schandpaal!!! Net zoals vroeger door de straten worden gesleept en bekogeld met alles dat los en zelfs vast zit totdat de dood erop volgt!!!
Zo ook de verkrachters van de meisjes die in A'dam zijn verk8, de moordenaars van Sonja en Tom uit Duitsland, Marc Dutroux, Derochette (moordenaar Loubna uit Brussel) en alle andere monsters die weerloze kinderen iets aan doen (en andere onschuldigen).
Schande dat dit soort mensen nog een eerlijk proces krijgt! Psycho of niet. Dit soort monsters moet gewoon uitgeroeid worden!!!!!
binnenkort kun je misschien ook Michael Jackson aan je lijstje toevoegen van "monsters" die uitgeroeid moeten worden.
:zwaai: Sword
fatima86
19-01-2004, 12:52
Inna lillahi, wa inna lillahi raji3oun..............
the_destiny
19-01-2004, 13:25
Dit is egwoon et erg voor woorden eerst hier nederland dat 11 jarige meisje en nu dit meisje waar gaat dit heen allemaal...
Zulke mensen zullen ook ooit lijden....
Aicha_Kandicha1
19-01-2004, 13:26
Origineel gepost door sword
binnenkort kun je misschien ook Michael Jackson aan je lijstje toevoegen van "monsters" die uitgeroeid moeten worden.
Misschien wel ja :)
Hopen voor hem van niet. Maar ja, Michael is op zich al een monster/freak. Wallah chouwah rasou.
Maar voorlopig is hij onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Kan ik uit jouw reactie opmaken dat je het met mij eens bent over de manier waarop ze gestraft moeten worden?
Misschien wel ja :)
Hopen voor hem van niet. Maar ja, Michael is op zich al een monster/freak. Wallah chouwah rasou.
Maar voorlopig is hij onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Kan ik uit jouw reactie opmaken dat je het met mij eens bent over de manier waarop ze gestraft moeten worden?
dat de daders zeer zwaar gestraft moeten worden staat buiten kijf maar de manier waarop dat volgens mij moet gebeuren verschilt enigzins wel van uw methodes.
Vorige week stuitte ik op een bericht over een chinees babytje van een half jaar oud die dood werd aangetroffen, ze was sexueel misbruikt......Wat in Godsnaam beweegt zulke personen, ook ik ben tegen de doodstraf maar zulke gevallen mogen ze van mij langzaam laten doodbloeden, op een vreselijk pijnlijke manier.
AlHoceima_Leila
19-01-2004, 16:48
viezerikken
gatverdamme ze was 10 man !!!!!!!!!!
Eerlijk proces moet iedereen krijgen
Deze gasten mogen van mij gestenigd worden :)
Ow voor degene die Bush of Sharon vermoord
die verdienen geen eerlijk proces
Maar een lintje in de orde van oranje nassau :D
Omarmani
19-01-2004, 17:03
Fokking honden mensen spacen m de laatste tijd...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.