Bekijk originele versie : 10kg in een maand afvallen?
Al3ayla_
27-08-2008, 12:30
Hahahaha jaa dat doe ik ook altijd! Of van die witte stoepkrijtjes en daarin zit dan drop, en dan maak ik m'n nicht uit Marokko wijs dat het echt geen drop is dit keer(want ik heb haar al vaak genoeg in de maling genomen met drop). Bij de eerste hap trekt ze al een vies gezicht en spuugt ze alles gelijk uit. :haha:
Ja klopt, want als je tegen jezelf zegt van oke je mag er maar 4. Dan zit je er later weer aan om er weer 4 te pakken. En zo blijf je iedere keer maar 4 chipjes pakken (deed ik gister nog, en op een gegeven moment had ik er al 28 op).
Het is 20+ kaas.. maar ik weet anders niet zo goed wat ik op m'n brood moet nemen. Smeerkaas moet ik niet, en zoetigheden zoals pindakaas en hagelslag mag ik niet. En marokkaanse of turkse worst is zeer calorierijk. :hihi:
Wat goeddddd! I envy you! Ik ben 2 maanden in Marokko geweest, en Marokko is voor mij geen plek waar ik rustig kan dieeten. M'n blije tante die iedere dag een verrukkelijke maaltijd neerzet, ijsjes op het strand, red bull op terrasjes in de avond..
Maar ik las dat je fitnist, hoe vaak en hoe lang doe je dat? Ik zit nu alleen op korfbal en train 1 keer per week (anderhalf uur zeer intensief) en 1 keer per week een wedstrijd. Maar dat is niet genoeg uiteraard. Alleen heb ik geen tijd om er iets bij te nemen (school, studie etc..)
Aaaaaaaaaah, heeeeeeeeeeerlijk zijn die stoepkrijtjes! Ik heb er nu trek in, maar gelukkig kan ik ze nergens halen. :hihi:
Precies.. ik zondig wel af en toe.. maar alleen op zondag. Dan is het me vrije dag als het gaat om eten. Ik wil me lichaam niet alleen gezond gezond gezond en nog eens gezond laten eten.. en het een keer vettig eet, dan dat me lichaam al die vet gaat opslaan.
Ja 20+ is goed.. maar eet er niet teveel van. Het is alsnog heel vettig. Probeer dan eens zonder kaas te eten. Maak er een broodje gezond van, het is altijd nog gezonder dan al die kaas.
Ik train 4 keer in de minimaal. Sommige weken train ik 5 keer per week. In het begin trainde ik bijna elke dag. Dat was echt erg. En liet me spieren ook niet rusten. Nu probeer ik 5 keer per week te gaan voor een uurtje ( want doe altijd mee met me steplessen! )
Ik zweet heel veel.. echt heel erg. Als ik klaar ben met trainen lijk ik net een zwembad, maar is alleen maar beter. Dat betekent dat ik ervoor heb gezorgd dat me hart heel hard is gegaan en ook gelijk veel vet hebt verbrand. 1 keer is echt te weinig als je wilt gaan sporten. Ik heb het ook heel druk met school, maar me schoolwerk doe ik op me rustdagen. Ik wil er ook goed uitzien. Als je alleen gaat dieeten en niet gaat trainen, dan gaat je huid heel erg hangen en slap worden. Een meisje op de sportschool had dat een tijdje gedaan, ging ze alleen dieeten.. en nu heeft ze zo'n slappe huid. Ik wil een strakke huid hoor.
samiraaaatje
27-08-2008, 12:48
Hey meid! Had gisteren gewogen op een volle maag.. het schommelde ook tussen de 60/61.. dus ik weet niet precies maar denk gewoon 61. :hihi:
Mooizo!
wow goed van je zeg:goedzo: , ga zo door..
GrandFiesta
27-08-2008, 16:01
Is er nog plaats om mee te doen? ik wil namelijk ook afvallen, maar ik was op vakantie. :(
Al3ayla_
27-08-2008, 16:02
wow goed van je zeg:goedzo: , ga zo door..
Ja, ben ook blij. Maar ben nog niet tevreden!
Is er nog plaats om mee te doen? ik wil namelijk ook afvallen, maar ik was op vakantie. :(
Mar7babiek a Tangaouia!
GrandFiesta
27-08-2008, 16:08
Ja, ben ook blij. Maar ben nog niet tevreden!
Mar7babiek a Tangaouia!
Dankjewel lieverd.
Ik heb al wat terug gebladerd.
Zie dat jij het ook heel goed doet!
Ik was vorig jaar heel erg veel afgevallen, ik woog 69 kilo en viel heel wat af.. Tot ik 55 kilo had bereikt.
Helaas is er heel wat bijgekomen dit jaar en weeg ik nu 65 kg.
Ik wil heel graag 57/58 wegen.
GrandFiesta
27-08-2008, 16:09
Wat heb jij vandaag al op al3ayla?
Al3ayla_
27-08-2008, 16:14
Dankjewel lieverd.
Ik heb al wat terug gebladerd.
Zie dat jij het ook heel goed doet!
Ik was vorig jaar heel erg veel afgevallen, ik woog 69 kilo en viel heel wat af.. Tot ik 55 kilo had bereikt.
Helaas is er heel wat bijgekomen dit jaar en weeg ik nu 65 kg.
Ik wil heel graag 57/58 wegen.
Wat goed zeg! Had je er lang over gedaan?
Komt goed!
Wat heb jij vandaag al op al3ayla?
Ik heb vandaag rijstcrackers van Zonnatura op, zeker wel een stuk of 10. 1 cracker is 17 calorieen dus het valt wel mee.. Daarnaast heb ik salade gegeten en heb net een Cup a Soup gedronken ( Spicy Tomato) Heb hier nog 2 appeltjes liggen, maar heb er geen trek in. Heb nu al anderhalve liter was op en ik ga ook nog eens trainen.. en ik zweet me echt verrot altijd. Dus ik moet nog ff een liter naar binnen werken. :hihi:
En owja, heb nog ongeveer 200 ml magere yoghurt met zoetjes op.. had er trek in.
GrandFiesta
27-08-2008, 17:55
Wat goed zeg! Had je er lang over gedaan?
Komt goed!
Ik heb vandaag rijstcrackers van Zonnatura op, zeker wel een stuk of 10. 1 cracker is 17 calorieen dus het valt wel mee.. Daarnaast heb ik salade gegeten en heb net een Cup a Soup gedronken ( Spicy Tomato) Heb hier nog 2 appeltjes liggen, maar heb er geen trek in. Heb nu al anderhalve liter was op en ik ga ook nog eens trainen.. en ik zweet me echt verrot altijd. Dus ik moet nog ff een liter naar binnen werken. :hihi:
En owja, heb nog ongeveer 200 ml magere yoghurt met zoetjes op.. had er trek in.
Ik had er 5 maanden over gedaan.
Ik wandelde elke dag een uurtje na etenstijd en ik at na 18.00 niets meer.
Vandaag heb ik dit op:
'ochtends: Kellog's rode vruchten met Optimel, 2 snee bruin brood met philadelpia kruiden.
tussendoor: pot groene thee en een appel.
avondeten: zelfgemaakte kipnuggets (kipfilet in paneermeel) en een glas cola light.
en gedurende de dag al 2,5 liter water op.
Al3ayla_
28-08-2008, 09:38
Ik had er 5 maanden over gedaan.
Ik wandelde elke dag een uurtje na etenstijd en ik at na 18.00 niets meer.
Vandaag heb ik dit op:
'ochtends: Kellog's rode vruchten met Optimel, 2 snee bruin brood met philadelpia kruiden.
tussendoor: pot groene thee en een appel.
avondeten: zelfgemaakte kipnuggets (kipfilet in paneermeel) en een glas cola light.
en gedurende de dag al 2,5 liter water op.
Owoke, goedzo! :goedzo: Maar 5 maanden vind ik veelste lang om maar 5 kilo af te vallen. :maf2:
sweety_neda
28-08-2008, 09:44
De ramadan komt eraan. Dat wordt afvalleeeeeeeeeen
Al3ayla_
28-08-2008, 09:45
Dat wordt trainen, :hihi:
Idd de ramadan!! Dag dames..ik was ook naar Marokko gegaan met een instelling om veel af te vallen. Voor dat ik vertrok woog ik 85 kilo en 6 weken later weeg ik nu 68 kilo..dus er is flink wat af gegaan..En in de ramadan wil ik nog 10 kilo kwijt..gaat wel lukken inchaallah;)
En dames succes er mee en vergeet niet..een stukje chocolade is net zo lekker als een hele reep en geldt ook voor een chipsje en een hele zak:D
sweety_neda
28-08-2008, 09:59
Idd de ramadan!! Dag dames..ik was ook naar Marokko gegaan met een instelling om veel af te vallen. Voor dat ik vertrok woog ik 85 kilo en 6 weken later weeg ik nu 68 kilo..dus er is flink wat af gegaan..En in de ramadan wil ik nog 10 kilo kwijt..gaat wel lukken inchaallah;)
En dames succes er mee en vergeet niet..een stukje chocolade is net zo lekker als een hele reep en geldt ook voor een chipsje en een hele zak:D
Wow, ik kom altijd bij in Marokko. :moe:
Tbarkkellah, dat heb je echt goed gedaan
Dat wordt trainen, :hihi:
Ik train ook in osdorp.
En tijdens elmaghreb kapot gezond eten.
Al3ayla_
28-08-2008, 10:00
Ik train ook in osdorp.
En tijdens elmaghreb kapot gezond eten.
Waar train je in Osdorp? Train je gemengd?
sweety_neda
28-08-2008, 10:02
Waar train je in Osdorp? Train je gemengd?
Daarzo achter bij Dirk.
Ja, soms.
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.