Bekijk originele versie : 10kg in een maand afvallen?
ZeeParelll
12-08-2008, 03:32
modifast, fatburner-pillen zijn goed :o
MoAshelhie
12-08-2008, 10:18
modifast, fatburner-pillen zijn goed :o
Denk dat je daar snel een jojo effect van kan krijgen..:o Heb liever afvallen op een natuurlijke manier, zonder hulpmiddelen.
MoAshelhie
12-08-2008, 10:26
Vanochtend; 3 glazen water gedronken, 1 opkikker en ga zo direct nog een beschuitje eten..
Al3ayla_
12-08-2008, 10:44
Goedemorgen meiden!
Ik heb in de ochtend een mok water gedronken en een mok nan-yu thee.
Ik heb een appeltje gegeten..
Ben thee aan het drinken..
Goedemorgen!
Ik heb gister goed gegeten best wel vettig eigelijk ook, maar ik voel me weer toppie! Ik ga zo ontbijten en gezond en ga gewoon op mijn eigen manier rustig afvallen!:)
MoAshelhie
12-08-2008, 12:27
Lunch;
Kopje thee zonder suiker
Sneetje brood met appelstroop
Mandarijntje
En me buikieee zit alhamdoelilah goed vol :D
ZeeParelll
12-08-2008, 15:42
ik vind ze wel helpenn hoor :o
MoAshelhie
13-08-2008, 08:29
Heb eergisteren die Nan-yu thee gekocht, ben d'r mee begonnen.. Ik hoop insha'Allah dat ik zo'n 5 kg afval:D Is er al iemand afgevallen door die Nan-yu thee? Zo ja, hoeveel?
Ontbijt;
1 glaasje water
1 kopje thee zonder suiker
Ik ga zo direct nog een geroosterde boterham eten:o
Al3ayla_
13-08-2008, 09:52
Goedemorgen ladiessssss!
Ik ben al een tijdje op werk en moest gehaast de deur uit..
Heb net een mokje water met citroen gedronken..
En had geen tijd voor de nan-yu thee..
Had ongeloofelijke trek.. en had op de fiets een appeltje gegeten. :melig2:
Ik ga nu even nan-yu thee zetten :D
Al3ayla_
13-08-2008, 09:53
Heb eergisteren die Nan-yu thee gekocht, ben d'r mee begonnen.. Ik hoop insha'Allah dat ik zo'n 5 kg afval:D Is er al iemand afgevallen door die Nan-yu thee? Zo ja, hoeveel?
Ontbijt;
1 glaasje water
1 kopje thee zonder suiker
Ik ga zo direct nog een geroosterde boterham eten:o
Ik doe aan nan-yu thee.. en ik merk dat me vetpercentage echt omlaag is gegaan.. Ik ben 1 kilo afgevallen deze week.. niet zoveel maar iets dan iets. Maar komt zeker door die thee ook!
MoAshelhie
13-08-2008, 10:24
Ik doe aan nan-yu thee.. en ik merk dat me vetpercentage echt omlaag is gegaan.. Ik ben 1 kilo afgevallen deze week.. niet zoveel maar iets dan iets. Maar komt zeker door die thee ook!
Da's een goede motivatie meid!:D Ben super benieuwd naar het resultaat over 4 weekjes..:o
Hallo bolle mensen, lukt het afvallen nog ! Ik wil jullie een tip geven, als jullie nou eens met de fiets naar school gaan, vervolgens in de avond 1 uurtje gaat hardlopen en elk weekend lekker gaan zwemmen. Daarnaast veel water drinken en geen junk-food meer eten, wedden dat jullie na een half jaar zo mooi en slank zijn dat jullie je te goed voelen om hier nog op m.nl te verschijnen.
MoAshelhie
13-08-2008, 11:09
Hallo bolle mensen, lukt het afvallen nog ! Ik wil jullie een tip geven, als jullie nou eens met de fiets naar school gaan, vervolgens in de avond 1 uurtje gaat hardlopen en elk weekend lekker gaan zwemmen. Daarnaast veel water drinken en geen junk-food meer eten, wedden dat jullie na een half jaar zo mooi en slank zijn dat jullie je te goed voelen om hier nog op m.nl te verschijnen.
Als je de hele topic nauwkeurig had gelezen, dan had je al snel opgemerkt dat de meeste een sport beoefenen! En daar intensief mee bezig zijn. Ook is gezond eten een basis, voor natuurlijk afvallen. Like many have said! :moe:
En meneer de criticus, ook een tip voor jou! Voortaan nauwkeuriger lezen.
Al3ayla_
13-08-2008, 11:25
Hahaha, ik fiets ook nu naar werk en fiets ook naar de sportschool..
Ik drink veel water.. en eet geen junk-food meer. :D
Als je de hele topic nauwkeurig had gelezen, dan had je al snel opgemerkt dat de meeste een sport beoefenen! En daar intensief mee bezig zijn. Ook is gezond eten een basis, voor natuurlijk afvallen. Like many have said! :moe:
En meneer de criticus, ook een tip voor jou! Voortaan nauwkeuriger lezen.
ik geef een tip en het is al meteen weer kritiek, al had ik nauwkeurig gelezen, dan nog zou ik zelfde tip geven, omdat deze topic daarvoor is bedoeld..kijk maar naar de titel '10 kg in een maand afvallen?'. Let goed op die vraagteken he '10 kg in een maand afvallen ??????????????????????'. En op die vraag, die vraagteken, zeg ik 'geen junkfood en ga zwemmen'. Wat is nu het probleem stinkmens
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.