Bekijk originele versie : 10kg in een maand afvallen?
dankje doremifasola :)
Ik ben ook van plan me zelf in te schrijven op een sportschool waneer ik mijn salaris binnen krijg. Dan blijf ik gewoon sporten en verbranden en tog erten wat ik wil.. maar ook met mate
zo schattig, als ik mijn salaris binnenkrijg ..... :hihi:
alles raakt binnen een maand op:moe:
samiraaaatje
10-08-2008, 22:07
nou ik hoop dat het je lukt, want als je eenmaal slank bent en je wil er nog een paar kilo af, dan gaat dat heel moeizaam, maar hey, zeg eens...scoor je nog wat met die heupen van je in die avatar? ik scoor continu, ik doe dit voormezelf, voel me lekker erbij
Al3ayla_
10-08-2008, 22:27
hahahaha maybe, maar tot die tijd, keihard trainen gek !
Ik train ook keihard.. en ben heel wat afgevallen. Ik ben deze week al 1 kilo afgevallen.. en ga er gewoon tegenaan! Me buikje moet weg en bovendien is sporten goed voor je gezondheid. Daar doe ik het natuurlijk ook voor.
ik scoor continu, ik doe dit voormezelf, voel me lekker erbij
je scoort continu, daar zal je vader blij mee zijn.
doremifasola
10-08-2008, 22:31
doremifasola, doe jij ooit mee aan de steples van Julia?
Ik doe meestal alleen die step en shape (als ik me niet vergis wordt dat door die Julia gegeven). Tot nu toe heb ik niet echt zin gehad om een hele steples te gaan steppen, alhoewel dat wel een voornemen is..:hihi: .
dankje doremifasola :)
Ik ben ook van plan me zelf in te schrijven op een sportschool waneer ik mijn salaris binnen krijg. Dan blijf ik gewoon sporten en verbranden en tog erten wat ik wil.. maar ook met mate
;).
Een beetje op je eten letten + sporten werkt inderdaad het beste.
Ik train ook keihard.. en ben heel wat afgevallen. Ik ben deze week al 1 kilo afgevallen.. en ga er gewoon tegenaan! Me buikje moet weg en bovendien is sporten goed voor je gezondheid. Daar doe ik het natuurlijk ook voor.
ja je moet lekker zijn, anders tel je tegenwoordig niet eens mee
samiraaaatje
10-08-2008, 22:34
je scoort continu, daar zal je vader blij mee zijn. niet verkeerd opvatten he:hihi: , ik bedoel als ik wil, scoor ik continu..maar daar doe ik het niet voor..doe het voormezelf.
Al3ayla_
10-08-2008, 22:34
Ik doe meestal alleen die step in shape (als ik me niet vergis wordt dat door die Julia gegeven). Tot nu toe heb ik niet echt zin gehad om een hele les te gaan steppen, alhoewel dat wel een voornemen is..:hihi: .
Shep and shape is toch op dinsdag? Die wordt nooit gegeven door Julia, Julia geeft alleen les op maandag en zaterdag ( de moeilijke lessen!)
Ik heb afgelopen zaterdag meegedaan en ga maandag weer meedoen. Vind het echt leuk worden en ben echt goed geworden. Ik had laatst meegedaan bij fatburningstep en wollah ik schrok van mezelf.. kon het zooooooooooo goed he. :giechel:
Maar er is een liedje, misschien heb je die ook wel gehoord..
Zo'n step lied.. en een vrouw zegt : He said, oeeh oeeh aah aah.
Ik heb dat lied nodig, want zo raar he.. als ik dat liedje hoor heb ik ineens energie.. ookal ben ik doodsmoe.
Al3ayla_
10-08-2008, 22:35
ja je moet lekker zijn, anders tel je tegenwoordig niet eens mee
Ik doe het voor me gezondheid en om er goed voor mezelf er uit te zien.
Het boeit me eerlijk gezegd niet eens wat mensen van me denken.
Je moet me eens zien wanneer ik op de fiets naar de sportschool race. :giechel:
doremifasola
10-08-2008, 22:46
Shep and shape is toch op dinsdag? Die wordt nooit gegeven door Julia, Julia geeft alleen les op maandag en zaterdag ( de moeilijke lessen!)
Ik heb afgelopen zaterdag meegedaan en ga maandag weer meedoen. Vind het echt leuk worden en ben echt goed geworden. Ik had laatst meegedaan bij fatburningstep en wollah ik schrok van mezelf.. kon het zooooooooooo goed he. :giechel:
Maar er is een liedje, misschien heb je die ook wel gehoord..
Zo'n step lied.. en een vrouw zegt : He said, oeeh oeeh aah aah.
Ik heb dat lied nodig, want zo raar he.. als ik dat liedje hoor heb ik ineens energie.. ookal ben ik doodsmoe.
Ik haal die namen door elkaar, maar ik bedoel inderdaad die van dinsdag:D..
Misschien ga ik morgen ook die les volgen, aangezien ik de afgelopen 2 weken te weinig ben geweest en te vaak heb gezondigd..Ik doe eigenlijk nooit een hele steples, maar ik verdien straf+ ik wil wel weer eens wat nieuws proberen...:hihi: .
Ik ken het liedje helaas niet, maar ik zou het haar gewoon vragen. De mensen die daar werken zijn best aardig en behulpzaam.
Wat voor lessen doe jij meestal?
ZeeParelll
10-08-2008, 22:51
Geplaatst door ZeeP@rel
wat zijn goede tips om het zo snel voor elkaar te krijgen, want 10 kilo is eigenlijk best veel en ongezond of niet
Al3ayla_
10-08-2008, 22:51
Ik haal die namen door elkaar, maar ik bedoel inderdaad die van dinsdag:D..
Misschien ga ik morgen ook die les volgen, aangezien ik de afgelopen 2 weken te weinig ben geweest en te vaak heb gezondigd..Ik doe eigenlijk nooit een hele steples, maar ik verdien straf+ ik wil wel weer eens wat nieuws proberen...:hihi: .
Ik ken het liedje helaas niet, maar ik zou het haar gewoon vragen. De mensen die daar werken zijn best aardig en behulpzaam.
Wat voor lessen doe jij meestal?
Hahaha, okeoke. Zondigen, shame on you! :hadj:
Nooit een hele steples? Kun je dan gewoon weglopen? Ik kan het echt niet maken hoor.. vind het 7shouma! Geloof mij, die steples van maandag en zaterdag zijn ECHT intensief. Ik zweet me altijd kapot.. en als ik klaar ben, voel ik me gebroken. Maar ze zijn goed voor je.. en je blijft de hele tijd bezig. Je voelt ook gewoon als je klaar bent, dat je echt wat hebt gedaan.. dat vind ik het belangrijkste, want ik haat lessen die niet intensief zijn (zoals yoga)
Gaat ze stomme geluiden maken.. en vreemde oefeningen ( iedereen kreunt van de pijn) en hoor je haar fuckin' optimistisch zeggen : ' Niceeeee' :moe:
Ja, ben ook van plan om het haar morgen te gaan vragen, wil dat liedje echt hebben.. soort van energiedrank is het voor me. :gniffel:
Ik doe meestal step, step and shape, fatburningstep, bodyshape en kick4fun. Dat zijn de lessen die ik altijd volg, daarnaast doe ik af en toe spin and shape ( ik vind fietsen klote.. en daarnaast ik fiets al veel )
Ik wil eens een keer pilatus proberen, hoorde dat je daar veel vet mee kan verbranden, alleen het is nu nog in de ochtend, maar dan kan ik niet.
doremifasola
10-08-2008, 23:04
Hahaha, okeoke. Zondigen, shame on you! :hadj:
Nooit een hele steples? Kun je dan gewoon weglopen? Ik kan het echt niet maken hoor.. vind het 7shouma!
Geloof mij, die steples van maandag en zaterdag zijn ECHT intensief.
Ik zweet me altijd kapot.. en als ik klaar ben, voel ik me gebroken.
Maar ik blijf doorzetten. :D
Ja, ben ook van plan om het haar morgen te gaan vragen, wil dat liedje echt hebben.. soort van energiedrank is het voor me. :gniffel:
Ik doe meestal step, step and shape, fatburningstep, bodyshape en kick4fun. Dat zijn de lessen die ik altijd volg, daarnaast doe ik af en toe spin and shape ( ik vind fietsen klote.. en daarnaast ik fiets al veel )
Ik wil eens een keer pilatus proberen, hoorde dat je daar veel vet mee kan verbranden, alleen het is nu nog in de ochtend, maar dan kan ik niet.
Ach, op z'n tijd zondigen mag best. Ik ga de volgende tijd wel wat vaker, zodat ik me niet te schuldig ga voelen:o .
Nee, ik doelde erop dat ik altijd zo'n step en shape les neem (= nooit een hele les steppen). Ik ga echt niet zomaar midden in een les weglopen:p..
Die steplessen, kick4fun en spinning zijn trouwens de beste lessen voor als je wil afvallen, niet dat je dik bent en/of zoveel lessen nodig hebt.
Pilates is niet zozeer om af te vallen, maar eerder om je lichaam te shapen en je spieren te versterken. Je valt er alleen van af als je het heel vaak doet, maar je kan het beter zien als extra ondersteuning op wat je nu allemaal doet. Het is wel erg leuk, vind ik!
Begin september wordt het oude rooster weer actief en wordt het ook 1 dag in de avond gegeven BTW..Het is het proberen waard!
Tangergirl17
10-08-2008, 23:05
ik wil ook mee doen moet van 92 na 70 kilo ben al 3 weken bezig elhamdeolah en wat betreft die warm water in de ochtend je voelt het echt in je buik dat je buik minder wordt
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.