Bekijk originele versie : 10kg in een maand afvallen?
nassima_sweety
07-08-2008, 17:29
Mooi, ik miste je al!
Wat voor kaas heb je gegeten?
InshaAllah, ik ga vandaag ook niet trainen. Me rustdag :D
Jaa ik miste je ook :kus: onder het eten moest ik aan jou denken ik weerhield me eigen om veel te eten :haha:
En kaas? hm weet ik niet ik was bij me vriendin blijven slapen en zij heb geen 20+ kaas :)
Insha Allah is goed meid, kom goed thuis aan en relax ze :banana:
Al3ayla_
07-08-2008, 18:18
Jaa ik miste je ook :kus: onder het eten moest ik aan jou denken ik weerhield me eigen om veel te eten :haha:
En kaas? hm weet ik niet ik was bij me vriendin blijven slapen en zij heb geen 20+ kaas :)
Insha Allah is goed meid, kom goed thuis aan en relax ze :banana:
Haha, ben blij dat ik een goede invloed op je heb. :haha:
Oke, voor 1 keer is het niet erg als het gaat om die kaas.. maar let er volgende keer op! Karnemelk zou ik ook afraden, bestaat er ook een magere karnemelk? :hihi:
nassima_sweety
07-08-2008, 18:36
Haha, ben blij dat ik een goede invloed op je heb. :haha:
Oke, voor 1 keer is het niet erg als het gaat om die kaas.. maar let er volgende keer op! Karnemelk zou ik ook afraden, bestaat er ook een magere karnemelk? :hihi:
Me moeder zei juist dat karnemelk ook goed is om af te vallen...:kweetnie:
Al3ayla_
07-08-2008, 18:44
Me moeder zei juist dat karnemelk ook goed is om af te vallen...:kweetnie:
Ja, ik weet niet.. ik hoorde laatst dat het helemaal niet zo goed was.
nassima_sweety
07-08-2008, 18:46
Ja, ik weet niet.. ik hoorde laatst dat het helemaal niet zo goed was.
Hmm ik weet het ook niet, ben er gwn verslaafd aan :nijn:
heb net beetje te veel avond eten gegeten :haha:
Al3ayla_
07-08-2008, 18:49
Hmm ik weet het ook niet, ben er gwn verslaafd aan :nijn:
heb net beetje te veel avond eten gegeten :haha:
Wat heb je gegeten? Ik had net toen ik thuiskwam een piepklein stukje bruin brood gegeten ( iets groter dan een kruimel) en me maag gaat kapot van de pijn.
nassima_sweety
07-08-2008, 18:53
Wat heb je gegeten? Ik had net toen ik thuiskwam een piepklein stukje bruin brood gegeten ( iets groter dan een kruimel) en me maag gaat kapot van de pijn.
Ik heb e3d geteld de hoeveel mohim ik heb dus :
2 en halve aardappel , met 5 lepels spinazie , 5 lepels jus en kipznitsel ennuh.... appelmoes
Meskian ga eten dan?
Al3ayla_
07-08-2008, 19:05
Ik heb e3d geteld de hoeveel mohim ik heb dus :
2 en halve aardappel , met 5 lepels spinazie , 5 lepels jus en kipznitsel ennuh.... appelmoes
Meskian ga eten dan?
Probeer te minderen met aardappel, 1 aardappel is genoeg.
Spinazie is goed zo, zitten weinig calorieen in.. Jus moet je ook mee uitkijken, zitten veel vetten in en is heel ongezond. Ook veel calorieen.
Kipschnitzel moet je ook mee uitkijken, paneermeel wordt het meegemaakt en zitten veel koolhydraten.
Ik ga niet eten, ik ga zo een mok nan-yu drinken zonder suiker of zoetjes. Dat haalt me honger wel weg.
nassima_sweety
07-08-2008, 19:12
Spinazie is goed zo, zitten weinig calorieen in.. Jus moet je ook mee uitkijken, zitten veel vetten in en is heel ongezond. Ook veel calorieen.
Kipschnitzel moet je ook mee uitkijken, paneermeel wordt het meegemaakt en zitten veel koolhydraten.
Ik ga niet eten, ik ga zo een mok nan-yu drinken zonder suiker of zoetjes. Dat haalt me honger wel weg.
Jij spoort niet, jij houdt het echt goed vol
eergister had ik zo iets van : ach man **** die hele dieet ik verhonger me eigen gewoon hahaah maarja daarna deed ik een IETS TE strak jurkje aan en zag ik die buik en toen schreeuwde ik : IK GA 2 WEKEN NIKS ETEN!! :haha:
maar ik ben wel wat afgevallen want ik had gister een jurkje van mij gepast en die kreeg ik met moeite dicht en zat me heel strak en nu ging ie met gemak dicht en me buik puilde niet meer uit
Oem_Moussa
07-08-2008, 19:19
Ga je nou weer niet eten? Meid pas je op, je hongert jezelf uit op deze manier.
Al3ayla_
07-08-2008, 19:20
Jij spoort niet, jij houdt het echt goed vol
eergister had ik zo iets van : ach man **** die hele dieet ik verhonger me eigen gewoon hahaah maarja daarna deed ik een IETS TE strak jurkje aan en zag ik die buik en toen schreeuwde ik : IK GA 2 WEKEN NIKS ETEN!! :haha:
maar ik ben wel wat afgevallen want ik had gister een jurkje van mij gepast en die kreeg ik met moeite dicht en zat me heel strak en nu ging ie met gemak dicht en me buik puilde niet meer uit
Haha, ik moet wel. Ik word gek van die lovehandels en van dat buikje. Maar ik schrok vandaag echt.. ik stond in de spiegel in de ochtend te kijken me lovehandels zijn echt minder geworden.. zelfs me buik is echt minder geworden maar je ziet die striemen :(:( Maar dat komt wel goed.. gewoon nog meer afvallen en trainen! Ik had het echt gehad, als ik truitjes aan had.. zag je zo me blubber eruit hangen.
Haha, ik heb ook vaak van die moment dat ik denk weet je.. fuck dit.
Maar dan wanneer ik tv zit te kijken of.. en ik zie al die vrouwen met mooie lichamen.. dan schreeuw ik het uit. Ik wil dat ook!
Ben trots op je! :goedzo:
Weet je trouwens wat voor mij een goede motivatie is?
Dat als ik bijvoorbeeld aan het trainen ben.. en ik kijk naar de tv ( meestal TMF staat dan aan op de sportschool) dan zie ik al die vrouwen met killerbodies.. en als ik bijvoorbeeld niet kan, dan ga ik expres kijken naar die zender.. dan ga ik alsnog doorzetten.. want dan wil ik o zo graag ook zo'n body!
nassima_sweety
07-08-2008, 19:22
Haha, ik moet wel. Ik word gek van die lovehandels en van dat buikje. Maar ik schrok vandaag echt.. ik stond in de spiegel in de ochtend te kijken me lovehandels zijn echt minder geworden.. zelfs me buik is echt minder geworden maar je ziet die striemen :(:( Maar dat komt wel goed.. gewoon nog meer afvallen en trainen! Ik had het echt gehad, als ik truitjes aan had.. zag je zo me blubber eruit hangen.
Haha, ik heb ook vaak van die moment dat ik denk weet je.. fuck dit.
Maar dan wanneer ik tv zit te kijken of.. en ik zie al die vrouwen met mooie lichamen.. dan schreeuw ik het uit. Ik wil dat ook!
Ben trots op je! :goedzo:
Weet je trouwens wat voor mij een goede motivatie is?
Dat als ik bijvoorbeeld aan het trainen ben.. en ik kijk naar de tv ( meestal TMF staat dan aan op de sportschool) dan zie ik al die vrouwen met killerbodies.. en als ik bijvoorbeeld niet kan, dan ga ik expres kijken naar die zender.. dan ga ik alsnog doorzetten.. want dan wil ik o zo graag ook zo'n body!
Ja dat is nu ook echt mijn enige probleem die mongole blubber hang buik of te wel : toeter :haha:
Jaaa bij onze sportschool hebben ze dat ook en dan denk ik van pfff bitchez was ik maar zo w8 maar ik ga net zo lang trainen dat ik ook zo ben :haha:
Al3ayla_
07-08-2008, 19:22
Ga je nou weer niet eten? Meid pas je op, je hongert jezelf uit op deze manier.
Ik heb al gegeten.. toen ik op werk zat. Was namelijk pas weg om half 6..
Had salade gemaakt.. en zat echt vol. Ik heb nu op dit moment echt geen trek meer..
Oem_Moussa
07-08-2008, 19:23
Ik heb al gegeten.. toen ik op werk zat. Was namelijk pas weg om half 6..
Had salade gemaakt.. en zat echt vol. Ik heb nu op dit moment echt geen trek meer..
Oh oke dan is het goed. Ik zag namelijk je bericht van een kruimeltje brood en nu een kop nan-yu thee om je hongergevoel te negeren. Ik was even bang dat je verder niks had gehad. :goedzo:
Al3ayla_
07-08-2008, 19:26
Oh oke dan is het goed. Ik zag namelijk je bericht van een kruimeltje brood en nu een kop nan-yu thee om je hongergevoel te negeren. Ik was even bang dat je verder niks had gehad. :goedzo:
Jawel, heb salade gemaakt. Had rucola melange met klein beetje olie, zout en peper, ( hou van pikant eten) gegeten.. Was echt lekker. :love:
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.