Bekijk originele versie : Balkenende is my man!!!!
Bidawi_Mazlot
18-01-2004, 22:43
DEN HAAG - Scholen moeten stoppen met het verzwijgen van gewelddadige incidenten. Dit zei minister van Onderwijs Maria van der Hoeven gisteren, in reactie op de dood van de Haagse docent Hans van Wieren op het Terra College.
''Op een te groot aantal scholen wordt geweld door de directie verbloemd. Als de schoolleiding dit niet serieus neemt, kunnen er onveilige situaties ontstaan.''
Eind vorig jaar beklaagde het Amsterdamse stadsbestuur zich al over een gebrek aan medewerking van scholen bij het melden van incidenten. Uit een onderzoek van de Algemene Onderwijsbond (AOb) van vorig jaar bleek, dat veel docenten zich niet door de directie gesteund voelen bij de aanpak van agressieve leerlingen.
Directeur P. Geelkerken van VOS/ ABB, de vereniging van openbare schoolbesturen en management, vindt de reactie van de minister te kort door de bocht. Juist het Terra College was heel open over geweld, en uitgerekend daar valt een dode.
Volgens Geelkerken laat dat zien dat agressie geen probleem van de scholen alleen is, maar van de hele maatschappij. De dood van Van Wieren staat in zijn ogen wel op zich. ''Deze mate van geweld is absoluut een incident.''
Premier Jan Peter Balkenende hekelde gisteren het groepje scholieren dat donderdag steun betuigde aan Murat D. De dood van de conrector is in de ogen van Balkenende 'meer dan een incident'. ''Het is een maatschappelijk probleem. Er zijn groepjes jongeren die geen begrip hebben voor waarden als respect en afzien van geweld. De samenleving mag daar niet voor buigen.''
Balkenende benadrukte dat de verantwoordelijkheid om geweld te voorkomen niet in de eerste plaats bij het kabinet ligt, maar bij ouders en scholen. Ook moeten televisiestations zich afvragen of ze niet te veel geweld in de huiskamer brengen.
Volgens hem is er geen verband tussen de Turkse afkomst van de jongen en de schietpartij. ''Geweld komt voor bij allochtonen én autochtonen.''
bron: Parool!
Naschrift: vaak hoor je dat onze J.P. Balkenende alleen maar Ellende kan balken.....zie hier de krachtige en wijze woorden van de Premier!.....Kabouter Bos, ik zou zeggen "eat this!" :D
Zou Balkende toch ballen hebben?...:D
king_of_asilah
18-01-2004, 22:57
F***** die droge Zub 'd Hollanda,.. smehlie voor mn taalgebruik,.. maar hij is wel degene die financiele steun gaf aan de oorlog tegen Irak,.. en die zehma NEderlanders komt toespreken dat ze het goed doen,.. ewa zelfs die NEderlandse soldaten wisten niet wat ze ermee moesten,.. dus of ie ballen heeft,.... NOT!!!!!!!!!!!
Bidawi_Mazlot
18-01-2004, 23:11
Origineel gepost door king_of_asilah
F***** die droge Zub 'd Hollanda,.. smehlie voor mn taalgebruik,.. maar hij is wel degene die financiele steun gaf aan de oorlog tegen Irak,.. en die zehma NEderlanders komt toespreken dat ze het goed doen,.. ewa zelfs die NEderlandse soldaten wisten niet wat ze ermee moesten,.. dus of ie ballen heeft,.... NOT!!!!!!!!!!!
Salamou 3alaykom broeder,
Ik begrijp wat je bedoeld maar.....het is of 't een of 't ander, Irak is een foute beslissing waarbij duizende foute doden zijn gevallen daar zijn wij het allemaal, hoop ik, over eens......je moet niet vergeten dat Nederland een klein land is.....een land dat in angst leeft dat gecreerd is door Amerika......"De Islam is het grootste probleem" dan kan een klein land als Nederland niet 1.2.3 zeggen "ja machtig Amerika u heeft 'gelijk', your wish is my comand".....maar intussen wil ze geen onheil in haar land dat 'te kanpen heeft' met 900.000+ Moslims met een autochtone indentiteit......je ziet het al aankomen, de slimme mannen in Nederland met een ruimdenkend brein weten als geen ander dat ze water bij de wijn moeten doen om geen onheil in eigen land te creeren.
Ma3a salama,
king_of_asilah
18-01-2004, 23:18
Mooi gezegd broeder,...
Maarjah,.. ik wilde nog iets zeggen,..... wallah dat maakt me gek wat er in me hoofd speelt over de wereld,.. sommige dingen kan k niet bevatten :(,...
K weet niet,.. maar mensen gaan misschien denken v: waar heeft hij het over :(
sneakynawal
18-01-2004, 23:38
Mooie speech, ik vind Wouter wel supersexy ;)
Bidawi_Mazlot
18-01-2004, 23:40
Mooi gezegd broeder,...
Maarjah,.. ik wilde nog iets zeggen,..... wallah dat maakt me gek wat er in me hoofd speelt over de wereld,.. sommige dingen kan k niet bevatten :(,...
Nee broeder, het eerste wat je denkt is altijd het beste.....de Islam waarschuwd de mensheid dag in dag uit maar wil niet luisteren......zijn wij blind broeder?, nee we zijn niet blind.....wij zien de realiteit zoals die gezien MOET worden......het leven is veelste kort broeder maar wij moeten aan onze nazaat denken......ik wil niet dat mijn kinderen in leed gaan leven en doodgaan in leed.....de mensheid moet ons te lief zijn om onze begeerte NIET achterna te lopen.....nee, het leven moet vreedzaam zijn waarbij respect over en weer als normaal gezien wordt.....laat mij mijn gang en ik laat jou je gang gaan, dat is wat wij allemaal na streven......helaas zijn mensen onnodig aan het flippen om iets wat helemaal niet hoeft......wij willen liefde voor de wereld die Allah(swt) ons gegeven heeft.....Heer der Werelden......willen mensen dit niet inzien?.
Mooi gezegd broeder,...
ja, waar heb je het over, maar stort gerust je hart hier uit hoor.. ;)
Origineel gepost door sneakynawal
Je hebt een vreemde voorkeur wat mannen betreft sis.. ;)
Scottie & Wouter?? :eek:
king_of_asilah
18-01-2004, 23:46
Ik geef je ergens wel gelijk,.. maar luister,..
Wat k wil zeggen kan k niet in woorden uitdrukken,.... is te groots,......
WIJ ZOUDEN SAMEN 1 MOETEN ZIJN,... en dan heb ik het over alle moslims,... ook christenen,...De joden niet,.. sorry,... in hun zie ik de shaitan,.. maar dat is mijn mening,... en ik begrijp niet dat mensen het niet begrijpen,...dat moslims een zijn,.. als bijv je buurman met problemen zit,.. hij kan iets niet betalen,... en jij hebt het wat beter,.. is het zo moeilijk om een beetje af te staan?
?Wallah k begrijp het niet meer :(
WIJ ZOUDEN SAMEN 1 MOETEN ZIJN,... en dan heb ik het over alle moslims,... ook christenen,...De joden niet,.. sorry,... in hun zie ik de shaitan,.. maar dat is mijn mening,... en ik begrijp niet dat mensen het niet begrijpen,...dat moslims een zijn,.. als bijv je buurman met problemen zit,.. hij kan iets niet betalen,... en jij hebt het wat beter,.. is het zo moeilijk om een beetje af te staan?
Iemand als jij als buurman te hebben, wil iedereen wel.. ;)
De eenheid is op dit moment ver te zoeken, ik deel je zorgen, het wil er bij mij ook niet in, we maken het onszelf steeds moeilijker.. :confused:
king_of_asilah
18-01-2004, 23:49
wallahillah,.. en de eigenaar v deze topic,... sorry dat k je onderwerp heb verpest :(
ONBEGRIJPELIJK GEWOON,... hoe moslims elkaar kunnen negeren!
Bidawi_Mazlot
18-01-2004, 23:52
Origineel gepost door sneakynawal
Met deze instelling kom je niet ver meid.....zo kan elke dumb ass met een beetje uitstraling het schoppen naar politicus.....je mag geilen op zijn uiterlijk maar hij naait je waar je bij staat :D .....stem op lelijke mannen met hersens en geil liever op iemand van jouw caliber.....de straat jongen ;)
Origineel gepost door jacko
Gesproken als een echte portier.... :zwaai:
Je kon het weer niet laten hé?
Bidawi_Mazlot
19-01-2004, 00:05
Broeder geloof me, bij sommige zal het moeilijk doordringen dat jouw overtuiging ook de zijne is.....het klinkt misschien in menig dwalend oor arrogant maar het is gewoon zo......we dringen hen niets op, het enigste wat wij eisen is.....dat ze ons gewoon met rust laten......is dat te veel gevraagt?, aub laat hen ons vertellen wat wij hen aandoen?.....een paar hangjongens in de 'grote' steden hebben deze problemen veroorzaakt?......Nee hoor, het is de haat die spreekt.
Geloof in jezelf broeder dus kop op :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.