Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik hou van jou???

Pagina's : [1] 2

LZN
18-01-2004, 22:33

Ik hou van jou??? Tegenwoordig hoor je mensen dit al na 1 dag zeggen tegen elkaar. Hoe gauw zeg jij tegen je vriend of vriendin ik hou van je??.

LoVeLy_HaNaN
18-01-2004, 22:35
Ik heb geen vriend..nooit gehad.. Maar ik zou ckers niet gelijk 'Ik hou van je' tege hem zegge.. Pas tot ik egt cker weet dat ik van hem hou en met hem verder wil dang pas zal ik ht zegge...

tatouzient
18-01-2004, 22:36
als die gevoelens er echt zn, hoor je ze uit te spreke, je moet ze ook ni gewoon klakloos uitspreke omda je iemand 'graag hebt' of zo, houden van is totaal anders dan graag mogen/zien spreek pas de woorden uit als ze betekenis hebbe... bisous xxx

LoVeLy_HaNaN
18-01-2004, 22:44
Origineel gepost door tatouzient als die gevoelens er echt zn, hoor je ze uit te spreke, je moet ze ook ni gewoon klakloos uitspreke omda je iemand 'graag hebt' of zo, houden van is totaal anders dan graag mogen/zien spreek pas de woorden uit als ze betekenis hebbe... bisous xxx Bij mij is ht sow..ook als ik die gevoelens heb..ik zeg ht nooit!

tatouzient
18-01-2004, 22:52

Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN Bij mij is ht sow..ook als ik die gevoelens heb..ik zeg ht nooit! als je de ware tegenkomt, kome de woorde automatisch uit je mond gefloept :D bisous xxx

Echie
18-01-2004, 23:03
Ik heb nog nooit 'Ik hou van je' gezegd! Ik vind 'houden van' een erg groot woord...

Followyourheart
18-01-2004, 23:05
Ik hou van je; kan ik pas zeggen als ik iemand ken. En ik ken iemand niet na een week; of paar maanden maar pas na ee paar jaar. En misschien dan zelfs nog niet eens. Mensen die het na een week al zeggen; zijn gewoon verliefd. Want je houdt van iemand om zijn karakter en hoe hij/zij is. Dat kun je dus niet zeggen of 'menen' na een week. Dan hoor je te zeggen....ik ben zo verliefd op je! :rolleyes: Maar natuurlijk, denkt iedereen anders over wat houden van is ;) :D

lela_Hanan
19-01-2004, 00:12
Houden van is een groot woord... Maare als je iemand al heel lang kent (3 jaar)..en jullie delen dezelfde gevoelens..waarom niet? Maar wat heel moeilijk is voor de mensen tegenwoordig is het uiten van hun gevoelens tegen over elkaar...ik zou zeggen say whats on your mind!!!

Miss_Wafae
19-01-2004, 00:17
Voor mij betekenen die woorden veel,ik hecht er veel waarde aan. Ik heb ze zelfs nog nooit tegen goede/beste vriendinnen gezegd..Je hebt mensen die dan als ze afscheidt nemen ze3maa Ik hou van je en blablabla..Ik absoluut niet..Houden van betekent veel meer dan alleen maar iemand graag zien.

Followyourheart
19-01-2004, 00:19
Precies Miss_Wafae, ben het wel met je eens :D En goede ondertekening!

LadyLo
19-01-2004, 00:19
ik zei het na een jaar!!!

MrZigZag
19-01-2004, 00:20
ik zal het pas zeggen op mijn huwelijksnacht, dat is denk ik de eerste keer dat ik het zal menen

Miss_Wafae
19-01-2004, 00:21
Origineel gepost door Followyourheart Precies Miss_Wafae, ben het wel met je eens :D En goede ondertekening! Dankjewel..:)

Hanaetje
19-01-2004, 00:53
Ik zeg nooit die woorden als ik ze niet meen.... En wanneer ik het zeg dan weet hij tenminste dat ik echt van hem hou... Ik zeg misschien - ik heb je graag - ik heb gevoelens voor je - ik krijg kriebeltjes in men buik als je in men buurt bent:D enz....;)

Youssef31
19-01-2004, 09:07

Er staat geen tijd voor ,ik zeg de woordenïk hou van jou"wanneer ik ze in mijn hart voel.(maar na een dag lijkt mij sterk)

Pagina's : [1] 2