Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Model

Pagina's : [1] 2

Guadaloupe
02-10-2002, 10:21

wie is hier model of model geweest? groetjes.....

CoOperator
02-10-2002, 11:00
haha niemand reageert. Vind je het gek. :D Hoezo, zoek je iemand?

Junkie
02-10-2002, 11:33
Toen ik 4 jaar was heeft men wel eens foto's van mij geschoten. Het was op een boot. Ik zou mijn moeder eens moeten vragen of die ooit gepubliceerd zijn. Ik weet het niet meer.

Guadaloupe
02-10-2002, 13:36
Origineel gepost door FarD Niet iedereen die mooi/knap is hoeft model te zijn (geweest) dus dat er bijna niet gereageerd wordt is logisch. Maar het is ook nog vroeg, dus wie weet komen de echte modellen straks wel langs... Ps: ik lees dit berichtje net ook op een andere site, zit je er zelf over na te denken om model te worden? jah, ik twijfel nog heel erg, geloof het of niet maar op dit moment heb ik tweestrijdige gedachten.......aan de ene kant wil ik model worden omdat ik het geld wel goed kan gebruiken en aan de andere kant wil ik een hoofddoek dragen.....tjah, je zou zeggen antwoord ligt voor de hand maar ik weet het allemaal niet.....

cheetah
02-10-2002, 15:04

Mijn zus Roosje22 en ik zijn model..

emsoem
02-10-2002, 15:24
ik wil ook model zijn alleeen hoe????? =emsoem=

Da_flow
02-10-2002, 15:41
Meid word gewoon model en ga hoofddoek modeshows lopen :)

Gmisa
02-10-2002, 16:20
Wat een onzin zeg. Je wilt model worden maar eigenlijk wil je ook een hoofddoek op. Sorry hoor maar iemand die er overna denkt om een model te worden is niet echt veel met de islam bezig . Of wil jij zeggen dat het in de islam normaal is om jezelf voor iedereen te gaan showen?? Maar ik snap niet hoe je op die twee dingen bent gekomen model of hoofddoek hahahaha echt een logische samenhang

sihamepje
02-10-2002, 16:37
hoiiii.....ik doe wel modellen werk sinds 4 maanden :)

Guadaloupe
02-10-2002, 17:03
Origineel gepost door lelahamka Wat een onzin zeg. Je wilt model worden maar eigenlijk wil je ook een hoofddoek op. Sorry hoor maar iemand die er overna denkt om een model te worden is niet echt veel met de islam bezig . Of wil jij zeggen dat het in de islam normaal is om jezelf voor iedereen te gaan showen?? Maar ik snap niet hoe je op die twee dingen bent gekomen model of hoofddoek hahahaha echt een logische samenhang dit is dus wat jij er van vindt, bedankt voor je mening.

Guadaloupe
02-10-2002, 17:06
Origineel gepost door sihamepje hoiiii.....ik doe wel modellen werk sinds 4 maanden :) wat doe je dan precies?

Lady_moi
02-10-2002, 17:12
ik wil wel voor model spelen voor mijn manneke en nie voor de mensen die ik nie ken AHAAAHHAHA ale daaaaaaaaag

sihamepje
02-10-2002, 17:21
je moet niet gaan denken dat ik foto shots laat maken van me zelf in lingerie of badmode ik doe het alleen maar in marokkaanse kleding zoals de jelleba of kaftans je weet wel dat soort dingen

Lady_moi
02-10-2002, 17:34
in wat voor kleren ook je word gebruikt om de verkoopspercentage te laten stijgen schattie

Kimaatje
02-10-2002, 17:38

Mijn ouders zouden gek worden als ik zou zeggen dat ik als model zou willen gaan werken. Sommige ouders houden er nu eenmaal niet van als hun dochter 'bekeken' wordt. Maar jah ieder moet het zelf weten. Trouwens je kan ook model worden ookal draag je een hijab. :rolleyes:

Pagina's : [1] 2