Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat vind jij van de moord in den haag over de leraar.

Pagina's : [1] 2 3

thugmaroc_Boy
18-01-2004, 21:30

hoi iedereeen

ChOcOtOfFfF
18-01-2004, 21:51
Origineel gepost door je_weet_toch niks wat moet ik daar van vinden en fcuck al die mensen die medelijde hebben want als ik kijk wat er elders in de wereld gebeurd neem palestina maar als voor beeld dan is dit niks dus mensen moeten niet ouwe hoe...ren zodra het ver van iemand bed is is het niet erg maar o wee als het dichterbij komt want dan is het w\erg en kan het niet ok maar dat was de vraag toch niet? hij vraagt wat we van deze gebeurtenis vinden. Ik snap sowiezo niet waarom deze vraag gesteld wordt door de topicstarter want als je zoiets goedkeurt dan ben je wel erg ziek in je hoofd. Geweld is nooit een oplossing geweest, sinds wanneer worden dingen niet meer gewoon uitgesproken maar gebruikt men hier een mes of een pistool voor?:jammer:

appie666
18-01-2004, 22:57
In een woord LAF!

Followyourheart
18-01-2004, 23:01
Mensen die zeggen dat ze het misschien ook gedaan zouden hebben of mensen die voor Murat zijn....zijn niet goed snik. Nooit maar dan ook nooit is iets een excuus om iemand van zijn leven te beroven. Die Murat was geschorst; niet leuk nee; maar hij word echt niet zomaar van school gestuurd kom nou! Bovendien, er zijn wel meer jongeren die van school af gestuurd worden. Maar dat is nog geen aanleiding om dit te doen. Hij is gewoon een lafaard! Die leraar had een vrouw en twee kinderen. Die hebben nu geen man en vader meer.... Afschuwelijk, stel je voor, het is jouw vader!! Je denkt zoals elke avond komt hij thuis...en dan word je moeder gebeld.... :( De dader zal gestraft worden, nu en na zijn dood.

Echie
18-01-2004, 23:02

Ik vind het egt SMERIG! egt waar. Dat doe je tog niet...een leraar vermoorden....egt smerig!!

shirien85
19-01-2004, 10:45
Origineel gepost door je_weet_toch niks wat moet ik daar van vinden en fcuck al die mensen die medelijde hebben want als ik kijk wat er elders in de wereld gebeurd neem palestina maar als voor beeld dan is dit niks dus mensen moeten niet ouwe hoe...ren zodra het ver van iemand bed is is het niet erg maar o wee als het dichterbij komt want dan is het w\erg en kan het niet ik geef je groot gelijk :)

Nadia001
19-01-2004, 11:00
mensen die moorden mankeren een vijs (lees schroef) op zen antwerps gezegd......

NadIa84LovesFo
19-01-2004, 12:27
heb respect voor die man mensen!!! zijn leven is afgenomen door een depresieve Turk!!! echt een lafaard, wat een domme turk!!! en ik begrijp niet hoe sommige mensen achter die Turk (moordenaar) staan!!! :jammer:

guppie
19-01-2004, 12:37
Origineel gepost door thugmaroc_Boy hoi iedereeen Ik vind het schandalig.. En ik vind het echt wat voor Turken... Als je eenmaal ruzie hebt met ene Turk dan ben je er letterlijk geweest~!!!!

NadIa84LovesFo
19-01-2004, 12:41
Origineel gepost door guppie Ik vind het schandalig.. En ik vind het echt wat voor Turken... Als je eenmaal ruzie hebt met ene Turk dan ben je er letterlijk geweest~!!!! pfoeeeeeeeeeeeeeeeh bang voor een Turk, dus niet schatje!!! Turken zijn helemaal niets waard tegenover Marokkanen, met marokkanen krijgen ze het met VUISTEN te maken, een pistool vindt ik echt zielig want dan heb je gewoon een kleine pik!!! :hihi:

guppie
19-01-2004, 12:48
Origineel gepost door NadIa84LovesFo pfoeeeeeeeeeeeeeeeh bang voor een Turk, dus niet schatje!!! Turken zijn helemaal niets waard tegenover Marokkanen, met marokkanen krijgen ze het met VUISTEN te maken, een pistool vindt ik echt zielig want dan heb je gewoon een kleine pik!!! :hihi: Maar zij gebruiken een wapen, dat zou een Marokkaan niet doen!!! Maar Turken zijn echt gevaarlijk... Een Marokkaan heeft een grote mond en meer niet... Turken houden hun mond, en dan plots een kogel in je **** :(

NadIa84LovesFo
19-01-2004, 13:01
Origineel gepost door guppie Maar zij gebruiken een wapen, dat zou een Marokkaan niet doen!!! Maar Turken zijn echt gevaarlijk... Een Marokkaan heeft een grote mond en meer niet... Turken houden hun mond, en dan plots een kogel in je **** :( vindt jij nou die ene murat werkelijk gevaarlijk??? hahaha laat me niet lachen!!! ik vindt hem eerder een watje..... je gaat toch niet op een LERAAR schieten, want dan ben je gewoon ziek in je hoofd!!! een echte mietje!!! heeft ie een paar probleempjes en wat gaat die doen.......... jah hoor een leraar doodschieten (onschuldig iemand met gezin) in een woord--------> een LAFAARD!!!! moelijk he om met woorden en wilskracht te regelen!!! maar jah.... HET IS EEN DOMME TURK!!! :hihi:

NadIa84LovesFo
19-01-2004, 13:03
en trouwens een ECHTE MAN zou nooit een wapen gebruiken!!!! Punt!!!!!

bisses
19-01-2004, 16:30
Origineel gepost door je_weet_toch je weet niet eens wat je post als je dat wist dan wist je ook waar ikhet over had Ik weet dondersgoed wat ik zelf post, maar ik heb ernstige twijfels of jij het allemaal nog kunt volgen. Tip: open alle voorgaande berichten nog een keer en lees ze rustig door. Ik heb hetzelfde gedaan en snap eerlijk gezegd niet waarom jij nu denkt dat ik zelf niet snap wat ik post!

samyaatje
20-01-2004, 15:00

ik vind het heel erg wat er gebeurd is.....zoiets mag nooit meer gebeuren!! toen ik het hoorde vond ik het verschrikkelijk.....voor iedereen in nederland maar vooral voor de familie van de meester...ik hoop dat zoiets nooit meer gebeurd!!...en voor alle mensen die de meester heben gekend...hierbij gecondoleerd......en veel sterkte!!!

Pagina's : [1] 2 3