Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje aan de marokkaanse dames

Pagina's : [1] 2

LZN
18-01-2004, 20:38

Iedereen van osn heeft de wens om te trouwen. Maar relaties hebben is haram. Dus hoe moet het dan aangepakt worden? Hoe wil je je man leren kennen. Je kan toch niet van de één dag op de ander bepalen wij trouwen maar anderzijds mag je ook niet haram relatie hebben. Wat zou een man moeten doen als hij bv iemand op straat ziet die hem bevalt maar hij wil niet iets harams doen,maar hij zou toch graag een toekomst hebben met haar. wolverine aka Jack Sparrow banned member(victime).

Anissa_bel
18-01-2004, 20:40
Er is al een gelijkaardige topic geopend!:verdomme: We vallen in herhaling...

Anissa_bel
18-01-2004, 20:48
Topic: Trouwen hoe maak je de beste keuze????...... trouwens ik heb een laatste reactie gegeven op die topic...

princessnador
18-01-2004, 21:02
wa salaam mo3leikoem wr wb als je een meisje op straat ziet en je wilt met haar trouwen, moet je het zo aanpakken. je gaat samen met je ouders naar haar ouders. en als je eerst met haar wilt praten en je wilt horen hoe ze denkt....kortom haar beter leren kennen.... dan kunnen jullie praten...maar dan moet er wel iemand bij zijn. dus nooit met zijn tweeen alleen. want de derde persoon is dan sitan! als ze dan toch niet degene si die jij zoekt, kun je dat gewoon zeggen. wa salaam mo3leikeom wr wb :zwaai: :zwaai:

Eastboy
18-01-2004, 21:18

Origineel gepost door princessnador wa salaam mo3leikoem wr wb als je een meisje op straat ziet en je wilt met haar trouwen, moet je het zo aanpakken. je gaat samen met je ouders naar haar ouders. en als je eerst met haar wilt praten en je wilt horen hoe ze denkt....kortom haar beter leren kennen.... dan kunnen jullie praten...maar dan moet er wel iemand bij zijn. dus nooit met zijn tweeen alleen. want de derde persoon is dan sitan! als ze dan toch niet degene si die jij zoekt, kun je dat gewoon zeggen. wa salaam mo3leikeom wr wb :zwaai: :zwaai: Dus als ik het goed heb en ik kom jouw tegen in de stad (Zeeman) en ik wil met je trouwen moet ik je volgen tot je huis en de volgende dag met bergen suiker en me ouders komen om je hand te vragen. :confused:

zoubida
19-01-2004, 12:28
Origineel gepost door JennyLofan Eerst goede vrienden zijn. Als twee mensen vrienden zijn, kunnen ze elkaar goed kennen. En zo zou het dan ook niet haram zijn. Dit lijkt mij de beste manier. Als je eerst vrienden bent en je kent elkaar goed en je bent verliefd op elkaar, dan vind ik dat je kunt verloven. Tijdens de verloving kun je een relatie met elkaar hebben en iedereen weet ervan. Dus geen stiekeme gedoe. En natuurlijk wel maagd blijven. Vrienden mag ook niet in ons geloof :confused:

sabigha
19-01-2004, 12:33
Origineel gepost door Wolverine Iedereen van osn heeft de wens om te trouwen. Maar relaties hebben is haram. Dus hoe moet het dan aangepakt worden? Hoe wil je je man leren kennen. Je kan toch niet van de één dag op de ander bepalen wij trouwen maar anderzijds mag je ook niet haram relatie hebben. Wat zou een man moeten doen als hij bv iemand op straat ziet die hem bevalt maar hij wil niet iets harams doen,maar hij zou toch graag een toekomst hebben met haar. wolverine aka Jack Sparrow banned member(victime) Niet iedereen heeft de wens om te trouwen! :rolleyes:

chainreaction
19-01-2004, 12:54
I wouldn't have a F*cking clue mensenkennis hebben ofzo

Oempje
19-01-2004, 18:53
Hij kan naar je broer gaan, het is halal om met je broer en hem te zitten en zo met elkaar te praten en elkaar te leren kennen.. Indien je een goede relatie hebt met je broer, werkt dit heel goed..

Pagina's : [1] 2