Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lichamen drie Rotterdamse mannen geborgen

Pagina's : [1] 2 3 4

Aicha_Kandicha1
18-01-2004, 19:00

Waarom ya Rab kunnen onze broeders niet het juiste pad volgen en mengen zij zich in dingen zoals deze??? Moge Allah genade met ze hebben en ze vergeven voor hun zonden en hun families en naasten geduld en moed geven Insha'Allah! Inna lillahi wa inna lillahi raji3oun

sweet_nadoria
18-01-2004, 19:03
Moge Allah hun zonden vergeven en hen toelaten in Djannah Firdous.. Moge Allah hen licht schenken in hun graf en hun straffen verlichten... Moge hen goede daden en gebeden geaccepteerd worden door Allah soubhana Allah ta3ala.. Inna Lilahi, Wa inna Lilahi Raji3oun.. Ameen .... Liefs, S. Nadoria

yasmineNR1
18-01-2004, 19:08
Amien..

maroquina
18-01-2004, 19:50
Lichamen drie Rotterdamse mannen geborgen Uitgegeven: 18 januari 2004 10:41 Laatst gewijzigd: 18 januari 2004 12:29 ROTTERDAM - De politie heeft zondagochtend in Rotterdam de lichamen geborgen van de drie mannen die zaterdagavond dood in een benedenwoning in de wijk Schiebroek werden gevonden. Het drietal is door een misdrijf om het leven gekomen, maar de politie wil nog niet zeggen op welke manier. Een broer van een van de mannen trof, in het gezelschap van een vriend, de lichamen aan in de woning aan de Krabbestraat. De politie heeft hen meegenomen voor verhoor. Na een uitgebreid sporenonderzoek zijn de lijken zondag overgebracht naar een mortuarium. Pas na sectie op maandag kan de politie duidelijkheid geven over de identiteit van de slachtoffers. Agenten hebben de auto van een van de mannen in beslag genomen. De technische recherche heeft in het huis sporenonderzoek gedaan, de politie heeft een buurtonderzoek gehouden en een team van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) is ter plaatse geweest. HET GAAT HIER OM DRIE MAROKKAANSE MANNEN!!! ECHT ERG!!! Zoals anderen al hadden aangegeven; EEN MOORDWEEK! :kwaad: Of misschien lijkt het een moordweek omdat we en ineens weer bij stil staan, hoeveel mensen er wel niet worden vermoord :(

sneakynawal
18-01-2004, 19:55

Dat denk ik ook! Zoiets maak ik alleen in films mee...:(

maroquina
18-01-2004, 20:00
ach ja, wat doen er aan?

LoVeLy_HaNaN
18-01-2004, 20:09
Amien... (Maar ff een vraagje..hoezo zijn ze vermoord? Wat deden ze slecht?)

Anissa_bel
18-01-2004, 20:37
Ik heb het vandaag vernomen in het nieuws. Drie gasten werden dood terug gevonden in een apartementsgebouw. De drie lijken werden gevonden door een broer van een van de drie slachtoffers. Het ging om een afrekening in het drugsmilieu!!!! :geld: Maar ze hadden niet gezegd dat het specifiek ging om nederlanders van marokkaanse origine..... Neutrale berichtgeving is hier bij ons zeer zelden :verdomme: Ik ben toch niet verkeerd? :confused: Inna lillahi wa inna lillahi raji3oun

Lady_moi
18-01-2004, 20:47
Inna Lilahi Wa Inna Ilahi Rajioen :jammer:

AlHoceima_Leila
18-01-2004, 20:48
Zo erg man , ik heb gehoord dat het gewoon jonge jongens waren zo zielig voor hun ouders

Bent_Fes
18-01-2004, 21:40
Inna lie lah wa inna lie7 raji3oen... En echt zielig mensen die hier zomaar lopen te roepen dat het om een afrekening gaat!! De politie weet niet eens hoe ze vermoord zijn, ze zijn pas begonnen met onderzoek en mevrouw loopt al te roepen dat het om een afrekening gaat! Knap van jou, je zou bij de politie moeten werken.. :rolleyes: Zeg be3da Allahoe a3lam! Toevallig is 1 van de slachtoffers in ramadan tijdelijk als imam, hier geweest bij onze moskee dus kom niet zomaar met onzin!!!!! Veel saber toegewenst aan de familie! Inna lie lah wa inna lie7 raji3oen...

Aicha_Kandicha1
18-01-2004, 22:21
Origineel gepost door Bent_Fes Inna lie lah wa inna lie7 raji3oen... En echt zielig mensen die hier zomaar lopen te roepen dat het om een afrekening gaat!! De politie weet niet eens hoe ze vermoord zijn, ze zijn pas begonnen met onderzoek en mevrouw loopt al te roepen dat het om een afrekening gaat! Knap van jou, je zou bij de politie moeten werken.. :rolleyes: Zeg be3da Allahoe a3lam! Toevallig is 1 van de slachtoffers in ramadan tijdelijk als imam, hier geweest bij onze moskee dus kom niet zomaar met onzin!!!!! Veel saber toegewenst aan de familie! Inna lie lah wa inna lie7 raji3oen... De politie kan natuurlijk niks zeggen de eerste paar uur na zo'n gebeurtenis. Morgen gaan ze de identiteiten bekend maken. For a fact dat het Marokkanen zijn. Dat 1 van de slachtoffers tijdelijk imam was betekent waarschijnlijk dat hij op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats was. Hoe we het ook wenden of keren, wat ook de reden hiervoor is geweest is vreselijk! Wij gaan strax allemaal door met ons leven, hun familie blijft achter met het gemis. Naar hun gaan mijn gedachten en dou3a uit. Inna lillahi wa inna lillahi raji3oun!

MueZli
18-01-2004, 22:25
Was t maar waar Corrie. In de rest vd wereld gebeuren zulke dingen elke dag :(

Aicha_Kandicha1
18-01-2004, 23:17
Origineel gepost door *******na Lichamen drie Rotterdamse mannen geborgen Uitgegeven: 18 januari 2004 10:41 Laatst gewijzigd: 18 januari 2004 12:29 ROTTERDAM - De politie heeft zondagochtend in Rotterdam de lichamen geborgen van de drie mannen die zaterdagavond dood in een benedenwoning in de wijk Schiebroek werden gevonden. Het drietal is door een misdrijf om het leven gekomen, maar de politie wil nog niet zeggen op welke manier. Een broer van een van de mannen trof, in het gezelschap van een vriend, de lichamen aan in de woning aan de Krabbestraat. De politie heeft hen meegenomen voor verhoor. Na een uitgebreid sporenonderzoek zijn de lijken zondag overgebracht naar een mortuarium. Pas na sectie op maandag kan de politie duidelijkheid geven over de identiteit van de slachtoffers. Agenten hebben de auto van een van de mannen in beslag genomen. De technische recherche heeft in het huis sporenonderzoek gedaan, de politie heeft een buurtonderzoek gehouden en een team van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) is ter plaatse geweest. HET GAAT HIER OM DRIE MAROKKAANSE MANNEN!!! ECHT ERG!!! Zoals anderen al hadden aangegeven; EEN MOORDWEEK! :kwaad: Of misschien lijkt het een moordweek omdat we en ineens weer bij stil staan, hoeveel mensen er wel niet worden vermoord :( Ben jij wie ik denk dat je bent??????????????? Zomaar mijn naam stelen he?????????? Al haloufa kbirti!!! Sorry als ik me vergis!

Dida
18-01-2004, 23:48

Het waren geen "gewone" jongens, het waren drugsdealers. En het waren 2 Marokkaanen en 1 Nederlander en niet drie Marokkaanen.

Pagina's : [1] 2 3 4