Bekijk originele versie : goede band met je broer!!!
lelalaila
18-01-2004, 19:35
hey allemaal,
ik vroeg me af of er meerderen mensen hier een goede band hadden met hun broer broertje?
je hoort vaak van mensen dat ze niet met hun broer overweg kunnen!
en dat ze alleen maar de heledag aan moeten horen wat ze allemaal niet mogen! er zijn mensen die zijn zelfs bang van hun broer, dat vind ik echt niet kunnen. je moet alles kunnen delen! dat is het aller belangrijkste heb respect voor ze en je krijgt het zeker terug!
ik kan heel goed met mijn broer opschieten we zijn beste vrienden we doen veel samen en houden ons zeker veel bezig met de islam! hij vertrouwt mij en ik hem en zo hoort het!
beslama, :zwaai:
yasmineNR1
18-01-2004, 19:36
Goedzo ;)
Ik heb een goede band met mijn broers. :)
Ma3a Salama
:zwaai:
zinnakarima
18-01-2004, 19:37
ik heb ook hele goeie band met me broers hamdoelilah...gelukkig vertrouwen ze mijn...
liefs zinnakarima...... :zwaai:
magrabbia
18-01-2004, 19:38
Ik moet je eerlijk zeggen da mijn broer mij vroeger ook alles verbood. Maar hij stond wel altijd klaar voor me. Thuis was het altijd gezellig en hij deed en haalde alles voor me. Hij was gewoon bang dat mij iets overkwam of dat ik het verkeerde pad zou betreden omdat hij natuurlijk zag hoe het er buiten aan toe gaat. Sinds ik getrouwd ben is het mijn beste vriend. Nu staat er echt niks meer tussen ons. Hij vindt dat het nu de taak van mijn man is om op me te passen.
yasmineNR1
18-01-2004, 19:39
Mijn broertjes zijn jonger als mij..die hebben dus niks te zeggen..:ego:
Tenzij ze straks groter worden..:maf:
xriffiax
18-01-2004, 19:39
ik kan met de een opschieten en met de andere weer niet .
xxx naima
sweet_nadoria
18-01-2004, 19:40
Ontzettende goede band ..
Ik kan altijd op hem rekenen, 24 ur per dag !! We vertellen mekaar alles en hij is gewoon een goede maatje van me geworden !!
Love ya big bro en Moge Allah jou en alle andere broers belonen voor al hun goede daden !!
Ameen ..
Liefs,
S. Nadoria
yasmineNR1
18-01-2004, 19:44
Aaaaaaaaahh ameen ;)
maghrebgirl20
18-01-2004, 19:53
mijn broertje en ik kunnen het heel goed met elkaar vinden, ik ga best vaak wat leuks met hem doen
Lady_moi
18-01-2004, 20:11
Ik Had Een Broer Waar Ik Alles Meedeed Winkelen, Naar Pretparken, Wandelen, Hij Was Echt Mn Beste Vriend :(
En Nu Zit Ik Met Een Jongere Broer Opgescheept Een Soort Van Kleine Taliban Ma Hij Is Wel Ok :)
tatouzient
18-01-2004, 22:34
kan me gn leven voorstelle zonder mn big bro's
(de jongste van hun (25) is mn beste vriend)
we gaan vaak samen shoppe, iets eten, nr holland, etc...
kan me gn betere bro voorstelle,
echt een schatke!!
bisous xxx
ik heb er 1 van 28 jaar! IK HAAT HEM! hij is de enige persoon op heel aarde waar ik echte haatgevoelens voor heb, hij en ik hebben toen straks nog gevochten. M'n andere broer van 22 is heel lief. Hij is mn persoonlijke chauffeur :P hij haalt altijd lekkere dingen voor me, vertelt me van alles! Hij is heel lief! Maar die andere is Sjaitan in eigen persoon!
Met die van 22 kan ik wel lol maken, ik kan met hem winkelen en ik kan over school praten of over iets wat mn dwars zit, als het maar niet over jongens gaat, want dan krijg ik echte knallen!
MizzMeknes
19-01-2004, 10:35
Origineel gepost door xriffiax
ik kan met de een opschieten en met de andere weer niet .
xxx naima
IK OOK!!
NadIa84LovesFo
19-01-2004, 11:51
ik heb twee broers en ze zijn allebei schatjes!!! zonder hun ben ik nergens!!! Mijn oudste broer van 27 is het huis uit, en ik kan me nog heel goed herineren hoe errug ik dat toen vondt!!! :( en mijn andere bro van 22 woont nog bij ons :) hij is een super BROER!!! hij vertrouwdt mij en ik vertrouw hem en we doen vanalles samen!!! en ben er trots op!!! :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.