Bekijk originele versie : Lelijk
lalla_fatima147
18-01-2004, 19:30
salam ou alikom
ik heb een probleem; ik vind mijzelf zo lelijk soms walg ik echt van mijn eigen en denk ik dat ik geen man verdien juist omdat ik zolelijk ben en dan denk ik hoe zal iemand ooit van mij houden? :confused: :(
chahidaatje
18-01-2004, 19:57
he meid,
Je moet niet zo over jezelf gaan denken, allah heeft je zo gemaakt..
Ene wat een man betreft schijt aan hun, als ze niks met je willen vanwege een uiterlijk dan is die jou gewoon niet waard...
Allah heeft heus wel iemand voor je weg gelegd..
Ik zelf vind mij ook niet 1 van de knapste , nou ik heb schijt wat een jongen denkt, ik heb een vriend maar we zijn op elkaar gevallen vanwege ons karakter en goeie hart....
Dus verlaag je zelf niet dat doen andere mensen wel voor je, en daar moet je schijt aan hebben..
Als je graag wilt praten ik heb altijd nog een email adres saidaatje83@hotmail.com of voeg me toe op je msn....
grt Cha
lalla_fatima147
18-01-2004, 20:07
thxs meid voor je steun en ik weet dat Allah (SWT) me zo heeft gemaakt maar soms heb je echt zo van die schijtdagen dat je denk tfoe 3ala mens maar toch bedankt
ma3a salama
chahidaatje
18-01-2004, 20:12
ja meid maar ieder dame heeft iets moois, zelf jij!!!!!!......
Meid niet iedereen is mooi, en wat voor de mooi is kan voor de ander lelijk zijn.
Je moet het zo zien meid, als een jongen je alleen kiest om je uiterlijk dan is die ook niet goed bezig.
Wat heel belangrijk is, is uiterlijk maar schijn is.
Kijk naar goede harten.. :zwaai:
lalla_fatima147
18-01-2004, 21:11
ja natuurlijk
lalla_fatima147
18-01-2004, 21:12
danku tot de volgende keer
ChOcOtOfFfF
18-01-2004, 21:23
Origineel gepost door lalla_fatima147
thxs meid voor je steun en ik weet dat Allah (SWT) me zo heeft gemaakt maar soms heb je echt zo van die schijtdagen dat je denk tfoe 3ala mens maar toch bedankt
ma3a salama
Asalaam Alaikoem
Als jij niet tevreden bent over je uiterlijk en je zit er erg mee dan zul je dat ook uitstralen naar buiten toe. Maar als je gewoon accepteerd wie je bent en Alhamdoulilah zegt en je innerlijk laat uitstralen naar buiten dat is pas echte schoonheid. Het is mekteb Allah als jij een man tegenkomt of niet, maar vergeet niet dat smaken verschillen en dat er gerust mannen rondlopen die jou mooi vinden.
liefs Souhaila :blauwkus:
talliban
18-01-2004, 21:27
uiterlijk is niet alles.
Je moet ook niet zo onzeker zijn van jezelf.
Mocro4eva
18-01-2004, 22:13
Praat niet zo over jezelf meid. We moeten Allah dankbaar zijn voor alles. Inshallah zal jij een hele goede man krijgen, die goed voor je zal zorgen en van je zal houden. ;)
lalla_fatima147
18-01-2004, 23:40
salam ou alikom
bedankt iedereen jullie zijn echt mashAllah zusters en dat Allah jullie inchaalah zal belonen voor jullie goedheid en jullie een mashaallah man zal schenken het enige wat ik zoek in een toekomstige man is een goede moslim met een goed hart en die inchaallah goed voor mij zorgt in een harmonieus gezin waar plaats is voor liefde en respect
het is niet zo dat ik constant zo over mijn eigen denk maar ja je hebt zo van die dagen.....
Followyourheart
19-01-2004, 00:56
Zie mijn ondertekening lieve schat :)
Je ogen stralen je ziel uit. Als jij mooi bent vanbinnen, en dat ben je vast, ben je ook mooi van buiten. Je straalt schoonheid uit.
Je moet niet zo laag over jezelf denken, want iedereen is anders en ieder heeft iets anders wat hem of haar uniek maakt.
Beslama!
Busy_Lady
19-01-2004, 19:21
Ik heb een theorie die ik hier wil meedelen (Sarah altijd met haar wijze woorden haha)
Nee kijk lieve meid, als je jezelf lelijk vind, moet je het probleem niet aan je uiterlijk zoeken, maar in je innerlijk. Je hebt volgens mij een probleem met jezelf, je kan jezelf niet mooi vinden omdat je denkt dat andere mensen jou ook niet mooi vinden... Maar luister je moet schijt hebben aan de andere mensen! Als je zelf weet dat je een goed hartje hebt, en de mensen om wie je geeft weten dat ook, dan word je automatisch een mooie meid, ook al heb je een te grote neus, of kleine lippen, of een slechte huis (ik zeg nu maar wat)... dan ben jij knap... alsj ij een mooi hartje hebt, dan ben je zooo mooi dat je het uitstraalt naar buiten toe... En dit is hetzelfde voor een hele uiterlijk knappe meid, als je die persoon in kwestie leert kennen, dan word haar uiterlijk bepaald door karakter.. je weet dit volgens mij ook wel zina.. maar luister moest je vanbinnen helemaal 'rein' zijn, dan zou je vrede nemen met jezelf.. Zoek het probleem diep vanbinnen...
Ik weet niet hoe ik het hierboven heb verwoord, mijn nl is een beetje illie achtig..
maar lees eens goed ok???
moest je iets nodig hebben, of je wilt spreken
je mag altijd pm en ok? xxxxx
lalla_fatima147
19-01-2004, 19:47
bedankt allemaaaaaaaaaaaaal lah y rdih 3lik maar twas gewoon 1 van die crisisdagen ik voel me veeeeeeeeeeel beter na al jullie berichtjes merci beslama bezaf dial bousat
alhoceimachaima
19-01-2004, 19:56
ik ben het me jullie eens jah ik denk zo skijt aan de jongens egt waar iedereen heeft zijn eigen smaak eerlijk waar meschien denk je nu er valt niemand op me maar ik denk dat er wel insallah iemand komt :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.