Bekijk originele versie : Wie is er into the HINDOE MOVIES???????
CAMILLIA_3
18-01-2004, 18:47
Hi allemaal,
Ik ben echt verknocht aan hindoe films, en kijk er dan ook vaak naar.
Maar nou zit ik met een vraag en hoop dat er iemand is die me kan helpen???
Wie kan mij vertellen waar ik de film "arti" kan kopen?
Deze film gaat over een vrouw genaamd arti, heeft 2 kinderen en gaat trouwen met een man waarvan ze niet weet dat het eigenlijk een slechterik is die op haar geld uit is. man gaat vreemd met zus of nicht, Nemen haar mee op een tripje over de rivier, man gooit haar erin tussen de krokkodilen wordt wreed aangevallen overal bloed strandt aan in middle of no where, wordt verzorgt door lieve mensen, gezicht helemaal verwoest, gaat terug naar haar huis ziet dat kinderen worden verwaarloosd, ziet man en nicht of zus flikvlooien. verkoopt al haar sieraden, met het geld een operatie laten uitvoeren aan gezicht, zordt weer supermooi zoals ze was.
Gaat wraak nemen op man en nicht of zus, doet zich tijdje voor als iemand anders(een rijke beroemdheid) dist zus of nicht, pakt die man terug, en vecht met hem, einde man stort van een berg het ravijn in man is dood. arti gaat weer gelukkig verder met kinderen en nieuwe lover. leven van zus of nicht is voorbij geen beroemdheid meer.end of story.
Hoop dat iemand mij aan deze film kan helpen, o ik zou zo blij zijn en de rest thuis ook, we hebben deze film vroeger grijsgedraaid.
SO alvast bedankt voor je hulp.
nora
Ptissem20
18-01-2004, 19:50
Ik ben ook een hindoe-freak ik kijk wel 3 x per dag films en huur er per week wel een stuk of 20 :rolleyes: ze zijn echt prachtig vooral die films met Sharukh Khan en Kajol :Iluvu: ze dansen mooi zingen mooi en het verhaal gaat bijna altijd over liefde :Iluvu:
Ptissem20
18-01-2004, 19:52
Origineel gepost door CAMILLIA_3
Hi allemaal,
Ik ben echt verknocht aan hindoe films, en kijk er dan ook vaak naar.
Maar nou zit ik met een vraag en hoop dat er iemand is die me kan helpen???
Wie kan mij vertellen waar ik de film "arti" kan kopen?
Deze film gaat over een vrouw genaamd arti, heeft 2 kinderen en gaat trouwen met een man waarvan ze niet weet dat het eigenlijk een slechterik is die op haar geld uit is. man gaat vreemd met zus of nicht, Nemen haar mee op een tripje over de rivier, man gooit haar erin tussen de krokkodilen wordt wreed aangevallen overal bloed strandt aan in middle of no where, wordt verzorgt door lieve mensen, gezicht helemaal verwoest, gaat terug naar haar huis ziet dat kinderen worden verwaarloosd, ziet man en nicht of zus flikvlooien. verkoopt al haar sieraden, met het geld een operatie laten uitvoeren aan gezicht, zordt weer supermooi zoals ze was.
Gaat wraak nemen op man en nicht of zus, doet zich tijdje voor als iemand anders(een rijke beroemdheid) dist zus of nicht, pakt die man terug, en vecht met hem, einde man stort van een berg het ravijn in man is dood. arti gaat weer gelukkig verder met kinderen en nieuwe lover. leven van zus of nicht is voorbij geen beroemdheid meer.end of story.
Hoop dat iemand mij aan deze film kan helpen, o ik zou zo blij zijn en de rest thuis ook, we hebben deze film vroeger grijsgedraaid.
SO alvast bedankt voor je hulp.
nora
Je kan het proberen bij een hindoestaanse videotheek of beverwijk
Mocro4eva
18-01-2004, 22:15
Probeer Den Haag. ;)
studentikoosje
18-01-2004, 22:20
Vind ze ook geweldig. Heb ze pas ontdekt op Ned 3. Het komt op hetzelfde neer altijd, maar dat kan me niks schelen. Ze zijn fantastisch
:zwaai:
yesmina19
18-01-2004, 22:33
ja he
ze zijn prachig
helemaal verslavend
gelukkig heb ik pakistaanse harts vriendin
die zulke film heb thuis of huurt
dan kijken we allebei de hele nacht door
tot we in slaapvallen
maar op de markt heb je heeeeeeeel veel van die video.s
ja ik ben gek ni normaal op die films
hebben jullie die ene kabhi kushi bahbi gham gezien die si the max
kennen jullie er goeie??thalla frasek xxxx
nadia
Jaaaaaaaaaa ik :love:
Ik zat net te kijken naar Kabhi Khushi Kabhie Ghan mooi :love:
Alleen ze duren altijd zo lang :maf:
ja dat wel een probleem bij mij is ik kan nooit een film tot helft zien of anders wil ik ni meer kijken,dus ik zit daar voor die fiilms te huilen!!
Iedereen verklaart mij voor gek ;-)
Die films laten mij ook huilen :o , mijn moeder komt soms me kamer binnen en zit me zo :maf: aan te kijken :hihi:
Mocro4eva
19-01-2004, 16:44
Origineel gepost door Nadia18
ja ik ben gek ni normaal op die films
hebben jullie die ene kabhi kushi bahbi gham gezien die si the max
kennen jullie er goeie??thalla frasek xxxx
nadia
K3G is idd heel goed! :goedzo:
Andere leuke films zijn: Kuch Kuch Hota Hai, Kuch Na Kaho, Diwale Dulhania Le Jangye, Yaadein, Kitne Door Kitne Paas, Om Jai Jagadish, Mohabbatein, Koi Mil Gaya, Devdas, Dil Hai Tumhara. (kleine selectie uit mijn favo films :D )
ChOcOtOfFfF
19-01-2004, 16:44
ik vind ze echt nep:maf:
sorry :zwaai:
Ptissem20
19-01-2004, 19:08
Origineel gepost door Mocro4eva
K3G is idd heel goed! :goedzo:
Andere leuke films zijn: Kuch Kuch Hota Hai, Kuch Na Kaho, Diwale Dulhania Le Jangye, Yaadein, Kitne Door Kitne Paas, Om Jai Jagadish, Mohabbatein, Koi Mil Gaya, Devdas, Dil Hai Tumhara. (kleine selectie uit mijn favo films :D )
Je vergeet er 1 Muje Dosti Karoge ;)
Mocro4eva
19-01-2004, 19:20
Origineel gepost door Ptissem20
Je vergeet er 1 Muje Dosti Karoge ;)
Ja helemaal vergeten! Die is ook leuk! :goedzo:
Heey dat bedoelde ik net, die heb ik vandaag gezien zeker mooi :love:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.