Bekijk originele versie : Help Spullen Naar Marokko Transporteren
Hello allemaal,
Wie kan mij helpen, ik wil een paar spullen naar marokko transporteren en weet alleen niet waar ik moet wezen ik heb vaak gehoord dat er een paar marokkaanse transport bedrijven spullen voor heel goed koop transporteren 2 euro p.kg.
wie weet hun nummer of iets ik moet deze week iets naar marokko sturen alleen ik weet niet hoe ik het moet doen en waa rik het kan doen.
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
mokro_karim
21-07-2008, 20:46
wat moet je allemaal brengen, ik breng ook naar marok
112233moh
21-07-2008, 20:52
mijn opa heeft ook getransporteerd maar het was wel duur hij heeft 2000 euro betaald, hij had koelkast wasmachine bankstellen en nog een paar andere meubels en een tractor heeft ook gestuurd
ik wil alleen kleding en schoenen opsturen, ik ga met de vliegtuig en heb niet veel bagage vandaar
mijn opa heeft ook getransporteerd maar het was wel duur hij heeft 2000 euro betaald, hij had koelkast wasmachine bankstellen en nog een paar andere meubels en een tractor heeft ook gestuurd
Een tractor sorry ik moest echt kapot lachen toen ik dat las wuhahahahah ya latifffffffffffff :hihi:
Maar ik begrijp niet dat mensen nog steeds spullen naar Marokko brengen ik bedoel je hebt alles in marokko en soms goedkoper.
112233moh
23-07-2008, 00:22
Een tractor sorry ik moest echt kapot lachen toen ik dat las wuhahahahah ya latifffffffffffff :hihi:
Maar ik begrijp niet dat mensen nog steeds spullen naar Marokko brengen ik bedoel je hebt alles in marokko en soms goedkoper.
een kleine tractor, voor de Bo3riba a mongool:moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.