Bekijk originele versie : Zwart scherm na opstarten (Vista)
HoceimaBoyZ
21-07-2008, 19:13
Zoals jullie kunnen zien heb ik een probleem en niet zo een kleintje ook en hoop dat iemand mij hier insha'allah kan helpen. Nadat Windows is opgestart hoor je een scherm te krijgen met alle accounts, maar ik krijg dan een zwart scherm te zien. Laptop is nog wel aan en na een tijdje gaat ook de schermbeveiliging aan. De muiswijzer zie ik trouwens ook. Het enige wat ik niet zie is het scherm waar ik kan inloggen? Weet iemand misschien wat het probleem is en wat ik kan doen?
Wasalamoe alaikoum
probeer tijdens opstarten F8 te drukken en kies voor last known good configuration.
HoceimaBoyZ
21-07-2008, 19:33
probeer tijdens opstarten F8 te drukken en kies voor last known good configuration.
Werkt niet :huil: Heb net Windows Vista CD-Rom erin gedaan en laptop uitgeschakeld (met de knop) en kreeg wel het scherm van de installatie te zien... Ik krijg echt alles te zien behalve het beeld waar in kan inloggen :jammer: Nooit zoiets meegemaakt en vind het gewoon te vaag. Weet je misschien iets anders wat ik kan proberen?
Werkt niet :huil: Heb net Windows Vista CD-Rom erin gedaan en laptop uitgeschakeld (met de knop) en kreeg wel het scherm van de installatie te zien... Ik krijg echt alles te zien behalve het beeld waar in kan inloggen :jammer: Nooit zoiets meegemaakt en vind het gewoon te vaag. Weet je misschien iets anders wat ik kan proberen?
Kan je in veilig modus komen?
HoceimaBoyZ
21-07-2008, 20:42
Kan je in veilig modus komen?
Dan heb ik precies hetzelfde probleem. :jammer:
Dan heb ik precies hetzelfde probleem. :jammer:
Krijg je deze probleem plotseling of heb iets met de instellingen gedaan?
HoceimaBoyZ
21-07-2008, 23:57
Krijg je deze probleem plotseling of heb iets met de instellingen gedaan?
Was bezig met een systeemherstel. Wanneer hij klaar was en ging rebooten; kreeg ik plotseling een zwart scherm i.p.v. het inlogscherm :confused: :confused:
Was bezig met een systeemherstel. Wanneer hij klaar was en ging rebooten; kreeg ik plotseling een zwart scherm i.p.v. het inlogscherm :confused: :confused:
Ik kan niks ander bedenken, als ik iets weet hoor je van mij.
wcpapier
22-07-2008, 16:38
Ik heb dat ook met vista wordt er ziek van...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.