Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb tegen mn verloofde gelogen

tonymontana
18-01-2004, 17:22

ik heb haar verteld dat ik nog maagd ben en ze geloofd mij nu is er een probleem mijn ex kent haar ook en ik beng bang dat ze me gaat flashen :confused: aah fak gewoon ontkennen en zeggen dat ze niet mij ex is normaal toch liegen over je maagdlijk heid als meiden het doen mogen wij het toch ook doen tarrr :rolleyes:

lady_khadija
18-01-2004, 17:25
nog een bla-verhaal?? ervaring opdoen yek??? :zwaai:

Anissa_bel
18-01-2004, 17:28
Als je getrouwd zou zijn... met de nadruk op ZOU ZIJN!!!!!!! waarom plaats je dat icoontje aan de linkerkant?? Is jouw keuze inderdaad maar kom dan niet zeiken over wat kan en niet kan en over de slechte daden van je nep-vrouw.... elhtarm begint bij jezelf! :ergleuk:

maghrebgirl20
18-01-2004, 17:48
hmmm, in een andere topic WAS je al getrouwd, en nou ben je verloofd :verdomme:

Karima_xxx
18-01-2004, 17:51

Hey, Tja als ge liegt zijn er consequenties hé. Deal with it, ge moest er maar niet over liegen!!! En zeker over zoiets, gewoonweg belachelijk zeg. anywayz, take care beslama, k xxx

L7hobi_zina
18-01-2004, 17:53
:jammer: hopeloos :zwaai:

yasmineNR1
18-01-2004, 17:57
Je was al getrouwd..nu ben je verloofd..damnzz jij moet wel heel veel tonymontana´s juniors op deze wereld zetten..:maf:

zarazet
18-01-2004, 18:09
yasmina helemaal gelijk echt grappig hahahahahahahhaa

guercifia
19-01-2004, 18:28
zielig gewoon!!!! ik dacht dat dit kwam van iemand die het echt meende. allah isamhak! volgens ben jij zo'n zieligerd die altijd afgewezen wordt door ons en nu reageer je het maar hier af op de meiden hier.echte mannen hebben niet eens tijd om zo'n domme topic te bedenken of op te zetten.echte mannen zijn bezig met hun vrouwen waar ze respect voor hebben en krijgen.jij bent dus gewoon een zielige puber die zich eenzaam voelt.das wel te zien aan dat icoontje van je hoe eenzaam je bent.je komt zeker alleen daardoor aan je trekken.zielig hoor!!!

xriffiax
19-01-2004, 18:32
het beste is om de war heid ZELF te zeggen!!!!!!!!! sterkte x naima

no_more
19-01-2004, 18:33
Origineel gepost door tonymontana ik heb haar verteld dat ik nog maagd ben en ze geloofd mij nu is er een probleem mijn ex kent haar ook en ik beng bang dat ze me gaat flashen :confused: aah fak gewoon ontkennen en zeggen dat ze niet mij ex is normaal toch liegen over je maagdlijk heid als meiden het doen mogen wij het toch ook doen tarrr :rolleyes: mag ik vragen waar je uit rotterdam komt... en je beginletter van je naam :D :giechel: