Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De metroseksuele man

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Bidawi_Mazlot
18-01-2004, 15:34

AMSTERDAM - Zijn er mannen die graag winkelen, naar de pedicure gaan en een recept voor crème brûlée willen vervolmaken? Jazeker, die zijn er en ze zijn er zelfs in steeds groteren getale. Er is nu zelfs een woord voor: de metroseksueel. Een man die met plezier zijn vrouwelijke kanten etaleert. Geen mietje, geen watje, geen nicht en geen nerd. Gewoon een lekkere kerel waar vrouwen naar omkijken en een man die zelf omkijkt naar mooie vrouwen. Een man die zichzelf tot in de puntjes verzorgt, de sportschool bezoekt maar zich niet met anabolen oppompt. Een dankbare klant voor de snel groeiende mannencosmetica. Een man die zijn emoties niet wegstopt, maar ver weg blijft van de softe sandalen waar de Nieuwe Vader in rondluiert. Een man die je tegenkomt in de PC Hooft maar ook op het Spui. Een metroseksueel. Zie daar de nieuwe stadsman. Nog niet horen rondgonzen? Dat zal niet lang meer duren want de 'metrosexual' is hot. De nieuwe mansoort werd al in 1994 voor het eerst gespot en in The Independent beschreven onder de kop 'Here come the mirror men'. Mannen die mannenbladen lazen als The Face of GQ en zich graag spiegelden aan de trendy sportieve kleren en accessoires waar die bladen vol mee staan. Aanvankelijk met een mengeling van afgunst en verlangen, maar uiteindelijk met volle overtuiging deelgenoot van de nieuwe lifestyle. Zoals met alle trends heeft ook de metroseksueel zijn eigen iconen. En eentje daarvan moest voor de doorbraak zorgen. David Beckham. Dat is de man die is gebombardeerd tot het prototype metroseksueel. Een narcist van de bovenste plank, elk seizoen een nieuw kapsel, een man die het ondergoed van zijn vriendin draagt, maar wél een man en géén nicht hoewel de nichtenscene hem op handen draagt. Maar dat mag. Dat vindt de metroseksueel helemaal niet erg. Als er maar bewonderd wordt. Nog meer metroseksuele prominenten? Johnny Depp zoals in Pirates of the Carribean (flamboyant en opgemaakt) en Bill Clinton zoals Bill Clinton. Een voormalig president die op alle fronten zo heerlijk open en gevoelig is. Brad Pitt, George Clooney. Het zijn niet de minsten en hun voorbeeld vindt snel navolging. Zet de metroseksbril op en zoek uw eigen favoriet. Bron: Parool! Naschrift: Ik heb maar even voet aan wal gezet en zie tot mijn grote verbazing een nieuwe 'trend'......een man die vrouwlief's string draagt en omkijkt naar mooie vrouwen in de metro.....het wordt steeds gekker in de Westerse samenleving.....we waren nog maar net bezig om in de voorste linies de roze vloek wat weerstand te bieden en opeens steekt een ander angstaanjagend fenomeen de kop op......de secularisatie begint naar mijn gevoel gevaarlijke vormen aan te nemen......nee laat mij maar gewoon een achterlijke Moslim :D

Peridot
18-01-2004, 15:41
Iedereen heeft mannelijke en vrouwelijke kanten in zich. Er is niets mis mee als mannen wat meer hun vrouwelijke kanten lieten zien, denk dat de wereld een stuk mooier en vriendelijker zou worden.

zinne_dinne_nr1
18-01-2004, 15:47
Origineel gepost door Peridot Iedereen heeft mannelijke en vrouwelijke kanten in zich. Er is niets mis mee als mannen wat meer hun vrouwelijke kanten lieten zien, denk dat de wereld een stuk mooier en vriendelijker zou worden. Geef mij maar gewoon een ruige man.

Peridot
18-01-2004, 15:48
Origineel gepost door zinne_dinne_nr1 Geef mij maar gewoon een ruige man. Maar wat is ruig? Een man die constant loopt te vechten?

Bidawi_Mazlot
18-01-2004, 15:50

Origineel gepost door zinne_dinne_nr1 Geef mij maar gewoon een ruige man. Salamou 3alaykom broeder, Je bedoeld hoop ik "geef mij maar een ruige vrouw" :D Ma3a salama,

zinne_dinne_nr1
18-01-2004, 15:52
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Salamou 3alaykom broeder, Je bedoeld hoop ik "geef mij maar een ruige vrouw" :D Ma3a salama, nee,nee een man. Ik ben zelf een vrouw. Ik weet dat het verwarrend is, maar Zinedinne is de naam van mijn zoon. En met ruig bedoel ik gewoon lekker stoppelbaardje, mannengeurtje enzovoorts.

soulsister
18-01-2004, 15:52
peridot ik ben het helemaal met je eens! goed zo!

soulsister
18-01-2004, 15:55
een ruige man is een man inderdaad met een mooi baardje (hoeft niet perse om ruig te zijn hoor maar het helpt wel) en hij mag wel zijn vrouwelijke kant laten zien, zoals bijvoorbeeld huilen bij een heel emotionele film enz, maar hij moet er wel als een man uit blijven zien, ik vind het bijvoorbeeld overdreven vrouwelijk als een man bijvoorbeeld zijn wenkbrauwen epileert, dat soort dingen.

Bidawi_Mazlot
18-01-2004, 15:59
Origineel gepost door zinne_dinne_nr1 nee,nee een man. Ik ben zelf een vrouw. Ik weet dat het verwarrend is, maar Zinedinne is de naam van mijn zoon. En met ruig bedoel ik gewoon lekker stoppelbaardje, mannengeurtje enzovoorts. Salamou 3alaykom zuster, :D Mijn excuses. Er staat namelijk achter jouw geslacht man, zodoende. zinne_dinne_nr1 Junior Lid Online Lid sinds: 08-10-2003 Geslacht: Man Locatie: gaat je niks aan Aantal berichten: 92 ma3a salama,

GangstaLovin
18-01-2004, 15:59
Ik vind juist mannen met wat vrouwelijke kenmerken aantrekkelijk. Mannen die veel aandacht besteden aan uiterlijke verzorging is helemaal niks mis mee. Maar ja ...ik val dan ook echt niet op macho's ...Such a turn off!

zinne_dinne_nr1
18-01-2004, 16:00
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Salamou 3alaykom zuster, :D Mijn excuses. Er staat namelijk achter jouw geslacht man, zodoende. ma3a salama, Ja dat klopt, mijn zusje heeft deze ? (hoe noem je zoiets) voor me aangemaakt en ik weet niet hoe ik het moet veranderen.

Bidawi_Mazlot
18-01-2004, 16:04
Origineel gepost door zinne_dinne_nr1 Ja dat klopt, mijn zusje heeft deze ? (hoe noem je zoiets) voor me aangemaakt en ik weet niet hoe ik het moet veranderen. No big deal sis. Je kan dit verhelpen door het volgende te doen: 1. ga naar "mijn hoekje" (begin pagina) 2. wijzig opties 3. geslacht veranderen 4. klik op "sla de wijzigingen op" En klaar is de moeder van Zinnedinne :D Tot uw dienst. Ma3a salama,

zinne_dinne_nr1
18-01-2004, 16:09
Dank je wel.

AlHoceima_Leila
18-01-2004, 16:11
er komen steeds meer softe mannen man wat is dat > het lijken wel ..... :D

Bidawi_Mazlot
18-01-2004, 16:32

In de Islam moeten zowel man als vrouw zich innerlijk en uiterlijk verzorgen, logisch....waar het mij om ging is de manier hoe zij het beestje willen verkopen aan Jan alleman "de metroseksuele man".....dadelijk wordt ons, net als homoseksualiteit, wijs gemaakt dat dit genetisch aangeboren is.....ik behoed me vroegtijdig voor hen die ons trachten te manipuleren!. Of overdrijf ik een beetje ? :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7