Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke VindT jij de MooIste...??

DESPERADA
01-10-2002, 22:35

SalaaM aleiKom..... KwaM net een paar spreukeN tegeN Op het weB, eN met een beeTje PuzzeleN en wat veranderiNgeN te hebBeN aangebraChT is diT het resulTaaT..... Ik geloof in Allah SWT zoals een blinde gelooft in de zon, Niet omdat hij haar ziet, Maar Omdat hij haar voelt. Wie sterft wanneer hij niet sterft, sterft niet wanneer hij werkelijk sterft. Het is net zo moeilijk om te horen zonder oren, adem te halen zonder longen als om Moslim te zijn zonder Allah SWT in je hart te hebben. lees de Koran niet als een notaris, maar als een erfgenaam Als men eens wist wat het gebed ons kon geven, Dan ging ieder op zijn knieen door het leven. Een mens staat pas stevig op zijn benen, als hij op zijn knieen richting Mekka heeft gezeten. Als Allah SWT ons over rotsachtige wegen laat gaan, Zorgt hij voor stevige schoenen. Bij het tellen van onze hassanaats voelen we ons steeds rijk. Bij het tellen van ons geld valt de opbrengst vaak zwaar tegen. De wonden van het geweten sluiten zich alleen onder de tranen van berouw. Allah SWt heeft ons geen kalme reis beloofd, maar wel een behouden aankomst. Is het gebed uw stuurwiel? of reserve wiel? de duivel lacht om ons zwoegen, spot met onze wijsheid. Maar beeft als wij bidden. Sterven is de ogen sluiten voor wat voorbij gaat, om ze te openen voor wat eeuwig blijft. tekstverwerken: de Koran in je leven toepassen. Twijfel in het donker nooit aan datgene wat Allah SWT je in het licht liet zien. Wanneer de duivel ons steeds herinnert aan ons verleden, wordt het tijd dat wij hem herinneren aan zijn toekomst. Wanneer je overal een graantje meepikt. Blijk je het brood des levens te laten liggen. Wanneer wij het licht niet zien wil nog niet zeggen dat het er niet is. Wilt u eerst een bewijs van Allah SWT? Moet men eerst een fakkel aan steken om de zon te zien? Zoals een kameel voor zijn baasje knielt, opdat deze aan het eind van de dag de last van hem kan afnemen. Zo behoren wij iedere dag neer te knielen en Onze heer onze lasten laten afnemen. Het probleem is niet dat de Moskeeen gevuld zijn met lege gebedskleden, maar dat de gebedskleden gevuld zijn met lege mensen. Voor de mensen die er meer kennen, AUB eveN plaaTseN.... DjazaakAllah ougharijaaN... :) Ma3SalaaM :zwaai:

Najib26
02-10-2002, 00:51
Ik vind deze erg mooi: Origineel gepost door DESPERADA Ik geloof in Allah SWT zoals een blinde gelooft in de zon, Niet omdat hij haar ziet, Maar Omdat hij haar voelt.

umair
02-10-2002, 07:14
Wanneer de duivel ons steeds herinnert aan ons verleden, wordt het tijd dat wij hem herinneren aan zijn toekomst. Bij deze moest ik kapotlachen. Die is heel tof vind ik, enkel mijn mening

sensabiel
02-10-2002, 07:44
asalaam aleikoem warahamtoe alah wabarkatoeh, ik vind deze echt prachtigggggggg: Het is net zo moeilijk om te horen zonder oren, adem te halen zonder longen als om Moslim te zijn zonder Allah SWT in je hart te hebben. Jazaka alah alfa gair voor deze mooie spreuken, mascha-alah. asalaam aleikoem

sweetyfeyrouz
02-10-2002, 07:50

Ik vond deze mooi: Het probleem is niet dat de Moskeeën gevuld zijn met lege gebedskleden, maar dat de gebedskleden gevuld zijn met lege mensen. Ze zijn allemaal mooi en bij sommige moet je net even iets langer nadenken, dat is juist het mooie ervan. Dank je Desperada voor deze mooie woorden :duim:

Almoemin
02-10-2002, 18:34
Salaaaaaaaaaam Ik denk dat ik een (klein) foutje heb ondekt... :rolleyes: ..nl: bij deze Bij het tellen van onze hassanaats voelen we ons steeds rijk. Bij het tellen van ons geld valt de opbrengst vaak zwaar tegen. Is het niet Bij het tellen van onze geld voelen we ons steeds rijk. Bij het tellen van ons hassanaats valt de opbrengst vaak zwaar tegen.????????? :confused: Wa salaaaaam :zwaai:

ffeiza
02-10-2002, 18:37
ze zijn heel mooi...........:goedzo:

DESPERADA
02-10-2002, 21:51
Origineel gepost door Almoemin Salaaaaaaaaaam Bij het tellen van onze geld voelen we ons steeds rijk. Bij het tellen van ons hassanaats valt de opbrengst vaak zwaar tegen.????????? :confused: Wa salaaaaam :zwaai: Salaam aleikom... Zo kan je het ooK zeggeN... maar ik vatte hem anders Op, Op een manier van We zijn tevreden over onze daden vooR Allah SWT, TerwiJl we nog Niet voldoende doen....... Een goede daad en we denken al dat we er zijn, zo tevreden zijn we..... Maar wat onze portomonee betreft zijn we nooit tevreden we willen steeds meer en meeR....... TerwiJl we in ons geloof naar steeds meer en meer behoren te streven.. oF NieT..?? maaR Die spreuk past Op 2 manieren...... Voor IedereeN DjazaaKAllah vooR het plaaTseN Van Jullie reacTies..... Ma3SalaaM :zwaai: