Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Youtube

Pagina's : [1] 2

misztetouania
20-07-2008, 13:38

weet iemand hoe ik al die liedjes van youtube kan verwijderen. ben je heel dankbaar als je me helpt.

Dorra
20-07-2008, 13:41
je kan youtube zelf vragen of ze het willen verwijderen.

misztetouania
20-07-2008, 14:00
je kan youtube zelf vragen of ze het willen verwijderen. nee ik bedoel, dat als je liedjes gaat luisteren enz, en ik heb nu echt veel staan daar waar ik naar heb geluisterd, nu wil ik ze weg hebben. net als hoe je dingen bij google verwijdert uit dat witte balkje wil ik dat ook doen bij youtube. snap je het?

Dorra
20-07-2008, 14:10
nee ik bedoel, dat als je liedjes gaat luisteren enz, en ik heb nu echt veel staan daar waar ik naar heb geluisterd, nu wil ik ze weg hebben. net als hoe je dingen bij google verwijdert uit dat witte balkje wil ik dat ook doen bij youtube. snap je het? ooooooooo dattee hahahahahahahahah moetje ergens boven bij je internet hahaha ehm ik weet niet hoe t heet ik zocht het 0ok staat iets met privecy verwijdere blabla moehim open internet en rommel daar ff boven je vindt het wel!!

misztetouania
20-07-2008, 14:24

ooooooooo dattee hahahahahahahahah moetje ergens boven bij je internet hahaha ehm ik weet niet hoe t heet ik zocht het 0ok staat iets met privecy verwijdere blabla moehim open internet en rommel daar ff boven je vindt het wel!! ik hoop het als ik het niet vind, hoor je het wel van me !!:o :)

Dorra
20-07-2008, 17:26
ik hoop het als ik het niet vind, hoor je het wel van me !!:o :) is goed hoor, maar als het is gelukt. Wil ik daar ook even op de hoogte van gesteld worde:hihi:

misztetouania
20-07-2008, 19:12
is goed hoor, maar als het is gelukt. Wil ik daar ook even op de hoogte van gesteld worde:hihi: nee lukt me niet:S EJOooooooooooooooowwww:eek:

Dorra
20-07-2008, 19:16
nee lukt me niet:S EJOooooooooooooooowwww:eek: :haha:... nerrie.. dan kan je bter ehm deze toppic openen bij eh Gadgets, Games & Software daar heb je Pc-Nerds zitten!

rock3tcat
20-07-2008, 19:19
nee ik bedoel, dat als je liedjes gaat luisteren enz, en ik heb nu echt veel staan daar waar ik naar heb geluisterd, nu wil ik ze weg hebben. net als hoe je dingen bij google verwijdert uit dat witte balkje wil ik dat ook doen bij youtube. snap je het? AH, je bedoeld vast je YouTube geschiedenis. Die data wordt bij Google opgeslagen en kan niet pernament worden verwijderd. Je kunt die data wel onzichtbaar maken via jou account instellingen. Maar voor de rest wordt jou "history" gekoppeld aan het IP dat jou ISP aan jou heeft toegewezen. :goedzo:

misztetouania
20-07-2008, 21:39
AH, je bedoeld vast je YouTube geschiedenis. Die data wordt bij Google opgeslagen en kan niet pernament worden verwijderd. Je kunt die data wel onzichtbaar maken via jou account instellingen. Maar voor de rest wordt jou "history" gekoppeld aan het IP dat jou ISP aan jou heeft toegewezen. :goedzo: dus dingen die bij youtube staan, kunenn niet verwijdert worden. ik sta niet ingelogd op youtube , hangt het ook daar van af?

rock3tcat
20-07-2008, 21:53
dus dingen die bij youtube staan, kunenn niet verwijdert worden. ik sta niet ingelogd op youtube , hangt het ook daar van af? Tenzij je een dynamic IP hebt, anders blijft je IP-adres hetzelfde en wordt jou YT geschiedenis automatisch gekoppeld aan dat van IP adres. Die data wordt bij google bewaard, maar daar doen ze toch niks mee.

misztetouania
20-07-2008, 22:05
Tenzij je een dynamic IP hebt, anders blijft je IP-adres hetzelfde en wordt jou YT geschiedenis automatisch gekoppeld aan dat van IP adres. Die data wordt bij google bewaard, maar daar doen ze toch niks mee. o dus zo dit dat, dus ik kan niks verwijderen? aub help!!

rock3tcat
20-07-2008, 22:09
o dus zo dit dat, dus ik kan niks verwijderen? aub help!! Je hebt een aantal functies als het goed is bij jou YT account, om ze3ma jou geschiedenis te wissen. Maar geloof me dat is niet waar, al jou data worst bij google bewaard en je kunt er niks aan veranderen. Sterker nog vorige week is de geschiedenis van elke YT gebruiker aan het bedrijf ViaCom gegeven, dus die hebben al jou data in handen. Maar je kunt er niks aan doen, behalve hopen dat jij een dynamic IP hebt, dat kun je aan jou internetprovider vragen.

misztetouania
20-07-2008, 22:26
Je hebt een aantal functies als het goed is bij jou YT account, om ze3ma jou geschiedenis te wissen. Maar geloof me dat is niet waar, al jou data worst bij google bewaard en je kunt er niks aan veranderen. Sterker nog vorige week is de geschiedenis van elke YT gebruiker aan het bedrijf ViaCom gegeven, dus die hebben al jou data in handen. Maar je kunt er niks aan doen, behalve hopen dat jij een dynamic IP hebt, dat kun je aan jou internetprovider vragen. ik heb helemaal geen YT account. weetje wat ik bedoel. je weet toch startpagina Youtube & dan staat er daar zoeken typ je bv een liedje in komt het tevoorschij luister je het. en nu heb ik behoorlijk veel liedjes. bv bij A 100 bij B 100 enz enz nu wil ik het verwijderen zodat ik opnieuw kan beginnen.

rock3tcat
20-07-2008, 22:38

ik heb helemaal geen YT account. weetje wat ik bedoel. je weet toch startpagina Youtube & dan staat er daar zoeken typ je bv een liedje in komt het tevoorschij luister je het. en nu heb ik behoorlijk veel liedjes. bv bij A 100 bij B 100 enz enz nu wil ik het verwijderen zodat ik opnieuw kan beginnen. OOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH DAT, nee die data wordt in cookies op jou PC bewaard dat heeft niks te maken met de ruwe data die Google/YT bewaard. Vertel eerst welke browser je gebruikt. :goedzo:

Pagina's : [1] 2