Bekijk originele versie : Jeugd Sentimenten...
Ik praat alsof we al over de 40 zijn maar goed...
Zo bedoel ik het dus niet! :D
Ik ben alleen erg nieuwsgierig naar jullie baby/kleuter/peuter tijd.
Hebben jullie er ook zo van genoten als ik?
Welke herinneringen zijn echt blijven steken uit die tijd?
Welke tekenfilms en speelgoed wilde je hebben/zien?
enkele voorbeelden van mijn hoek:
Barbie (standaard), My Little Pony, Sesamstraat, TikTak (Famous TikTak!), Jeugdjournaal, Happy Days, Lego (altijd aan het bouwen geweest), haast geen knuffels, Dagboekje dat alleen ellende met zich mee bracht, Rode Rozijnen-Doosjes, Overblijven op school, Tikkertje & Verstoppertje, GI Joe, Transformers......
EN nu DIE van JUlliE! :zwaai: :verliefd:
klapje hier, klapje daar, tersha hnaa tershaa lhehaa :zweep:
Origineel gepost door TNAwie
klapje hier, klapje daar, tersha hnaa tershaa lhehaa :zweep:
Hhahaahahahaah jaaah dat ook :D
KlAtSssssssHHH :stomp: zo ging dat :p
Maar je weet toch... Tkber, Tnseha ;)
Maak je geen zorgen, k ga nog leren vanavond...
K word een beetje gek van het vak logica. Maar K ga naar maroc en haal de hersenen van een dbaa3 ;)
Alles wordt dan makkelijker, school, meisjes, eg alles :cool:
Maak je geen zorgen, k ga nog leren vanavond...
K word een beetje gek van het vak logica. Maar K ga naar maroc en haal de hersenen van een dbaa3 ;)
Alles wordt dan makkelijker, school, meisjes, eg alles :cool:
WAhaahahahahaah :D
ze3ma je hebt problemen met de dames? (ik hoorde anders heel wat anders van je, laatst ;) )
maaaar gaaaaaaaa leren, filosoof. Ben je daar ten minste ook van af ;)
( alsof ik vandaag wat heb gedaan, maar goed :rolleyes: )
Thallah :zwaai:
Origineel gepost door Kenitrya
Hhahaahahahaah jaaah dat ook :D
KlAtSssssssHHH :stomp: zo ging dat :p
Maar je weet toch... Tkber, Tnseha ;)
Lah man nsaha, k pak ze allemaal terug, trak, bak, mak, zdaf derdelaf :stomp:
Desnoods stuur k een van mn onderdrukte persoonlijkheden op hun af
:gefeli:
DESPERADA
01-10-2002, 22:47
Welke tekenfilms en speelgoed wilde je hebben/zien?
iK WaS al Snel VoLwasseN, Op jonge leefTijd al verslaafd aan hOrroR, TerwIjl iedereeN iedere maandag in de kring Verhalen vertelde OVeR TiC TaC, PoweR RanGers, BeverLy hills, XMen.... waS heT Bij MIj.... The IT, Chukie, The Pretender, Robo Cop..... waS een echte FilM Freak als KinD.... GinG wel alTijd stiekeM KiJkeN, :eek:
waT speelGoeD betreFT...... :confused: :confused: WeeT Het Niet eens meeR, alleen de Films zijn me na gebleveN heb er NamelIjk nu nog nachtmerries vaN.... :(
:zwaai:
ik weet alleen dat ik wel veel speelgoed kreeg..
en dat ik het dan altijd weer kapot maakte..
en op een gegeven moment kreeg ik ze niet meer :(
Ciao Baby ;)
WAhaahahahahaah :D
ze3ma je hebt problemen met de dames? (ik hoorde anders heel wat anders van je, laatst ;) )
maaaar gaaaaaaaa leren, filosoof. Ben je daar ten minste ook van af ;)
( alsof ik vandaag wat heb gedaan, maar goed :rolleyes: )
Thallah :zwaai:
K heb geen probleem met t krijgen van meisjes. :o
Alleen zij maken het uit voordat k ze gebruikt heb.
Tfoe 3lik a tnawie je veraadt mij
Origineel gepost door DESPERADA
iK WaS al Snel VoLwasseN, Op jonge leefTijd al verslaafd aan hOrroR, TerwIjl iedereeN iedere maandag in de kring Verhalen vertelde OVeR TiC TaC, PoweR RanGers, BeverLy hills, XMen.... waS heT Bij MIj.... The IT, Chukie, The Pretender, Robo Cop..... waS een echte FilM Freak als KinD.... GinG wel alTijd stiekeM KiJkeN, :eek:
waT speelGoeD betreFT...... :confused: :confused: WeeT Het Niet eens meeR, alleen de Films zijn me na gebleveN heb er NamelIjk nu nog nachtmerries vaN.... :(
:zwaai:
HAahahahaah :D
La waloe, ik was echt into de tekenfilms...
TELEKIDS
standaard elke ochtend om 8 uur je bed uit om te checken :D
Maar ik weet nog...
Ik zat in groep 8 he en mijn moeder had Chuckie opgenomen op video voor ons. Maar ze wilde niet meer dat we gingen kijken omdat ze het te eng vond voor ons.
Dus had el majnoena van een Kenitrya doet op een ochtend alsof ze ziek is. Mama mama, ik ben ziek mag ik thuis blijven?
Ja Kenitrya bleef thuis...t was op een vrijdag...
Dus ja ik... alleen thuis... videoband ook aanwezig...
Ga dus Chuckie kijken!! willieeee, ik scheeeeet daar in mn broek man hahahahaah :giechel: Nooooit meer maar dan ook noooooit meer kan ik normaal naar shi horror kijken...Ik heb gewoon letterlijk een trauma eraan overgehouden... :schrik:
K heb geen probleem met t krijgen van meisjes. :o
Alleen zij maken het uit voordat k ze gebruikt heb.
Tfoe 3lik a tnawie je veraadt mij
ewa misschien moet je je act dan beter opbrengen, hier en daar wat smoother zijn en alleen dames die geen connecties hebben met je vrienden: die weten dan nix over jou en je trias politicas :D
Komt wel goed joh, jij komt zeker geen aandacht tekort.
:hoedaf: Smooooooooooooooooooooooooooth operator :stoer:
DESPERADA
01-10-2002, 22:57
hahahhaha Arme KenItriYa...... Op het momenT DaT ik de scaRy Films aan het kIjkeN was, waS ik geeN moMenT BanG.... PAS Nu.... jareN lateR.....
Ik DurF eeN pOP Niet aan te RakeN, of naaR te kIjkeN zonder dat Ik Het beeld Van ChuKie zie..... UgHHHhhh
MaaRre laatste Tijd begint het Kind In me weer naar BoveN te KomeN..... Ben Nu helemaaL In To Dragon BallZZ...... NoG meer fanS...???
Tiss TrouweNs Voor jOng eN Oud...... :)
Hahahaahah nee Desp,
Ik ben Weer Back 2 me Roots :)
X MEN 4 LIFE! :boogie:
ewa misschien moet je je act dan beter opbrengen, hier en daar wat smoother zijn en alleen dames die geen connecties hebben met je vrienden: die weten dan nix over jou en je trias politicas :D
Komt wel goed joh, jij komt zeker geen aandacht tekort.
:hoedaf: Smooooooooooooooooooooooooooth operator :stoer:
T gaat altijd goed met de meiden tot ik over trias politicas begin of tot zij zien dat ik verschillende sokken aanheb dan houdt het op :confused:
Ps: Wat heeft jeugd sintement met het tentamen biochemie en fysiologie te maken :D
Origineel gepost door Crazy_Baby
ik weet alleen dat ik wel veel speelgoed kreeg..
en dat ik het dan altijd weer kapot maakte..
en op een gegeven moment kreeg ik ze niet meer :(
Ciao Baby ;)
Even een vraagje, denk jij dat jij gekker dan mij bent :kwaad:
lah matdihaa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.