Bekijk originele versie : de weg kwijt.
Ik heb echt geen flauw idee waar ik mee bezig ben. Ik probeer (naar mijn gevoel) de juiste dingen te doen, maar dit gaan op de een of andere manier steeds mis. Wat ik aanraak gaat (bij wijze van spreken) stuk, alles gaat mis....ik ben echt de weg kwijt!! ik bid wel Alhamdoulilah en hoop dat deze periode snel word afgesloten, een periode vol onrust en verwarring...... :(
heeft iemand dit ook nu of ooit meegemaakt??.
HalveWaarheid
17-01-2004, 23:21
Ja! Dat heet de pubertijd! :rolleyes:
En Neej! Ik ben er niet in blijven hangen! :)
Studentmet5cent
17-01-2004, 23:44
Origineel gepost door samora
Ik heb echt geen flauw idee waar ik mee bezig ben. Ik probeer (naar mijn gevoel) de juiste dingen te doen, maar dit gaan op de een of andere manier steeds mis. Wat ik aanraak gaat (bij wijze van spreken) stuk, alles gaat mis....ik ben echt de weg kwijt!! ik bid wel Alhamdoulilah en hoop dat deze periode snel word afgesloten, een periode vol onrust en verwarring...... :(
heeft iemand dit ook nu of ooit meegemaakt??
Ik weet in iedere geval dat ik de stad Zaandam moet ontwijken, bezorgt mij alleen ongeluk.
Miss_wild
20-01-2004, 10:45
de weg zal je terugvinden als je je verstand opent en niet je afdwalende gevoel meid
het komt goe..................... inscha allah
ik weet wat je bedoelt
01LaHbIbAh09
20-01-2004, 11:14
Komt goed Insha'allah!!! ;)
Origineel gepost door samora
In moeilijke tijden wordt je geloof in Allah op de proef gesteld. Onthoud: If God’s brings you to it, he will bring je through it! Vertrouw gewoon op Allah terwijl je doet wat je moet doen en het komt goed Insha’Allah.
ouafaetoen
20-01-2004, 12:29
Ja meid dat heb ik ook,
Heb op dit moment niet echt veel geluk, maarvertrouw op allah swt
en alles komt goed
groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.