Bekijk originele versie : Wat is gelukkig zijn voor jullie??
Farid130
01-10-2002, 20:15
Hallo mensen!!!
IK VRAAG ME AF WAT VOOR JULLIE GELUKKIG ZIJN IS.
WAT VOOR GEVOELENS KOMEN ER DAN NAAR BOVEN ETC. ECT.
Voor mij is gelukkigheid:
het streven naar nog meer wensen, of les ik daarmee slechts de ongelukkigheid van binnen? Neen zo kan ik toch niemand beminnen!
gelukkigheid is voor mij het een ander gunnen, maar dat zou in deze wereld toch niet kunnen. Dus is het maar wachten op nieuw bestaan, dan kan ik er weer met een schoon geweten tegen aan!
Ik zie uw reacties graag tegemoet!
Lady_moi
01-10-2002, 20:18
voor mij is gelukkig zijn buh ja rustig naar school oft werk zonder probs alles op een lopenband gaat en ja natuurlijk u goed voelen in u vel da is gelukkig zijn en om alles perfect te maken een vriendje hebben hahah
bentmidar
01-10-2002, 20:22
gelukkig zijn > ?
is voor mij je goed voelen in je vel,
houden van waarmee je bezig bent (WERK, STUDIE)
een famile die om je geeft, van je houd , vrienden die voor je klaar staan.
natuurlijk als ik zelf iemand kan helpen daar voel ik me gelukkig bij.
en als je keuzes keuzes maakt er later geen spijt van hebt , dus dat je kan zeggen ik ben blij dat ik het zo besloten heb.
om maar een paar dingen te noemen
Farid130
01-10-2002, 20:23
Origineel gepost door lady_moi
voor mij is gelukkig zijn buh ja rustig naar school oft werk zonder probs alles op een lopenband gaat en ja natuurlijk u goed voelen in u vel da is gelukkig zijn en om alles perfect te maken een vriendje hebben hahah
Heb je al een vriendje dan??
Farid130
01-10-2002, 20:27
Origineel gepost door bentmidar
gelukkig zijn > ?
is voor mij je goed voelen in je vel,
houden van waarmee je bezig bent (WERK, STUDIE)
een famile die om je geeft, van je houd , vrienden die voor je klaar staan.
natuurlijk als ik zelf iemand kan helpen daar voel ik me gelukkig bij.
en als je keuzes keuzes maakt er later geen spijt van hebt , dus dat je kan zeggen ik ben blij dat ik het zo besloten heb.
om maar een paar dingen te noemen
Gelukkig zijn is dus voor jouw afhankelijk van meerdere elementen.
Als een van de dinegen die jij hebt genoemd niet aanwezig is.
Ben je dan ongelukkig??
Lady_moi
neen het is jammer genoeg net uit
Hanaetje
Ik ben al gelukkigggggggg.....
Als ik gezond en wél blijf en elk jaar geslaagd ben en kan genieten van m'n levennnnnn.............
Motto van de dag : Chill & Relax !!:D
Thalla
xxxxxxxxxxx
Lady_moi
01-10-2002, 20:30
ja da ist belangrijkste een gezond zijn
ben_en_jerry
01-10-2002, 20:30
Geluk is het hebben van een goed gevoel over jezelf!!!
ben&jerry!
Farid130
01-10-2002, 20:38
Origineel gepost door ben_en_jerry
Geluk is het hebben van een goed gevoel over jezelf!!!
ben&jerry!
Maar vind je het ook niet belangerijk dat dat gevoel ook een basis heeft??
Lady_moi
01-10-2002, 20:39
da kan zo eve goe een slecht gevoel zijn
ben_en_jerry
01-10-2002, 20:43
Dat is toch de BASIS!!!.. als je tevreden met jezelf bent, tevreden over je baan of studie.. en ga zomaar door.. dat levert toch een GOED gevoel over jezelf!!.. en dan kan je pas goed geven... en de anderen gelukkig maken....
Farid130
01-10-2002, 20:47
Origineel gepost door ben_en_jerry
Dat is toch de BASIS!!!.. als je tevreden met jezelf bent, tevreden over je baan of studie.. en ga zomaar door.. dat levert toch een GOED gevoel over jezelf!!.. en dan kan je pas goed geven... en de anderen gelukkig maken....
Wat ik bedoel is het volgende:
Je hebt een goed gevoel over jezelf en bent daarom gelukkig.
Zijn er dan geen externe factoren die aan deze gelukkigheid kunnen knagen?? Ik noem een voorbeeld: de toestand van de wereld.
gelukig zijn.. als ik nu nu denk is het elke morgen opstaan zonder zorgen aan me hoofd....maar aan de toekomst..gewoon gelukkig leven natuurlijk...maar weet je waner ik ookgelukkig zal zijn..als het met onze broeders in palestina goed gaat dna pas zal ik echt gelukkig zijn in me hart
soumaya1
01-10-2002, 20:50
gelukkig zijn is voor mij.... als ik s morgens m n ogen open doe en m n kinderen zie die om me heen springen en roepen mama ik heb honger!!!! ZIJ MAKEN MIJ GELUKKIG.........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.